Aihe: Viihdyttekö?
1 2 3 4 5
Musiikkia korville
22.08.2005 01:32:42

Ja tuo 60 minuuttia menee ainakin meillä niin että 45+15.

Aika huono. nukkumaan...
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
jon lord
22.08.2005 09:35:59
Viime perjantaina ja lauantaina oli vedot 22.00- 03.30, tuntui näin vanhasta miehestä turhalta "kansainvälisen" meiningin tavoittelulta Vorssan kokoisessa kylässä.

++++++++!
Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa
half
22.08.2005 12:26:47
Viihdyttekö omilla keikoillanne,vai onko soitto vittumaista puurtamista? Koetteko hyviä fiiliksiä ja onko vuorovaikutus yleisönne kanssa nastaa? Vai ajattelettko,että "olis nyt tääkin keikka taas jo ohi" ja "toi porukka on ihan hanurista"?
Tykkäättekö esittämistänne tsibaleista,vai hatuttaako biisit,kun tekis mieli soittaa jotakin muuta?

Vaikka yrittäisin olla inhorealistisen kriittinen, täytyy kaikesta huolimatta todeta, että viihdyn ja olen aina viihtynyt keikoilla. Vain päivätyöt ovat aina kuvottaneet minua ja olleet työn laadusta riippumatta pelkkä tapa pysyä hengissä parempia aikoja odotellessa / kehitellessä.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Teemu Tee
23.08.2005 13:31:44
Soittamiseen ei koskaan kyllästy, ainoastaan autossaistumiseen ja roudaukseen.

Roudaus on keikkailun suola! Ja suolaahan pitäis ruoassa olla max. 1%, muuten menee epäterveelliseksi...
Tyhjän saa pyytämättäkin
rahvas
23.08.2005 15:26:17 (muokattu 23.08.2005 15:27:07)
Viihtyyhän noilla yleensä. Ja joskus ihan loistavastikin. Syynä ehkä keikkojen amatöörimäinen määrä.

Mutta toisaalta ainakin itsellä suhtautuminen musiikkiin ja soittamiseen on vähän sama kuin vastakkaiseen sukupuoleen: Ei se aina niin kivaa ole ja usein menee sekä rahat että hermot, mutta kun ilman ei vaan osaa olla.

EDIT: basistitason kirjoitusvirhe
- Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. -
baron
23.08.2005 15:29:36

Roudaus on keikkailun suola! Ja suolaahan pitäis ruoassa olla max. 1%, muuten menee epäterveelliseksi...

Ei tätä hommaa kestäisi, jollei roudata saisi.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
faith
23.08.2005 15:33:02

Baron tais just ilmottautua vapaaehtoseksi roudariksi kaikkien tarvitsevien keikoille ;) Eikö vaan? =D
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
WanhaWetäjä
23.08.2005 16:07:13 (muokattu 23.08.2005 17:20:56)

No nyt loppu sekin vähä viihtyminen...urani 3. kenkälaatikko rapsahti tossa eilen,rumpalilta asian kuulin,solistilla ei ole kanttia ite ilmottaa asioista,pistää aina juoksupojat asialle;-)

Tosin olisin itteni irtisanonut enivei,että ei siinä sen kummempia;vittuakos sitä treenais kun seuraavat keikat ois joskus marraskuulla ja hinnat aivan perseestä??

No,solisti koittaa nyt taas "vaihteeks"uudella miehityksellä saada homman pelaan haluamallaan tavalla eli uus kitaristi,ja mun tilalle bassoon entinen kitaristi...onnea ja menestystä:-)

Mutta kun ei se auta...ihan yhtä epävireistä se laulu on ollut vaikka tässä on muutaman kuukauden sisään ollut ainakin 4 eri kokoonpanoa,ja ei vaan toimi?

Ei muuta kun työvoimaan ilmottautumaan,ei tätä paskaa jaksa enää,ei tää voi olla näin vaikeeta???
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
R.Syke
23.08.2005 17:31:54
Ei muuta kun työvoimaan ilmottautumaan,ei tätä paskaa jaksa enää,ei tää voi olla näin vaikeeta???

-Empatiat WW, mutta ennustan, että työllistät itsesi aika äkkiä.
Musiikkia korville
23.08.2005 19:21:25

Säähä hyvin omaksuit mun allekirjootuksen... ;-)
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
baron
24.08.2005 00:33:00

Säähä hyvin omaksuit mun allekirjootuksen... ;-)

Mulla oli tunne, että tämän kuolemattoman ajatuksen olin jostain lainannut, en vain muistanut mistä

(Sitä preseniiliä)
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
isojussi
24.08.2005 02:28:41
No nyt loppu sekin vähä viihtyminen...urani 3. kenkälaatikko rapsahti tossa eilen...Ei muuta kun työvoimaan ilmottautumaan,ei tätä paskaa jaksa enää,ei tää voi olla näin vaikeeta???

HÖH!

Perusta oma bändi.

Siitä tolkuttoman kovia korvalivemiehiä pari kolme messiin. Jos ne on sun luokkaa, niin äkkiäkös te maan valloitatte.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Ukko
24.08.2005 19:14:15

3. Keikan jälkeen on oikein kunnon euforia, leijailee ilmassa.

Ettei nyt vain olisi kyse jostain muusta mikä leijailee ilmassa, meinaan jos on ollut pieniä vatsavaivoja ;)
mack the knife
29.08.2005 21:05:23
Viihdyttekö omilla keikoillanne

Helevetin hyvin nykyään.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
Sertzo S
29.08.2005 22:37:18
Viimeisin oli viihdyttävin aikoihin! Loppuvuosi onkin sitten hiljaisempaa.
jon lord
30.08.2005 10:34:45
Pääsääntöisesti kyllä nykyään. Nyt vaan taas alkaa rumba ja Lokakuun puolesta välistä Jouluun mennään taas jaksamisen rajoilla, mutta saapahan taas sillä rahalla tehtyä perheelle kunnon joulun ja jää jopa säästöön hiljaista alkuvuotta varten.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
jjussila
30.08.2005 12:01:37
Niin, vaikka moni on sitä mieltä että kaikki ja myös joulu on perseestä, niin ajattelen hyvin samalla tavalla tämän hra Lordín kanssa: kun sä kuitenkin olet paljon kotoa pois ja kersat ovat vain kerran pieniä, niin kyllä silloin pitääkin panostaa heille tärkeisiin asioihin; monelle perheelle se juttu on joulu toisille joku muu ...joo
Ja alkuperäiseen asiaan palatakseni viihdyn myös keikoilla pääsääntöisesti hyvin, koska ainakin meitä on kohdeltu asiallisesti melkeinpä joka paikassa tän noin 30 vuoden ajan (toisaalta mun múisti ei ole niitä parhaita). Kuten joku muukin on jo todennut, omalla käytökselläsi voit vaikuttaa henkilökemioiden toimivuuteen= kun tulet keikkapaikalle et ala välittömästi kovaan ääneen arvostelemaan esim. soittolavan kokoa tms. vaikka ne asiat kuinka vituttaisivat...joo
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
KoskPaavo
30.08.2005 15:28:15
Pääsääntöisesti kyllä nykyään. Nyt vaan taas alkaa rumba ja Lokakuun puolesta välistä Jouluun mennään taas jaksamisen rajoilla, mutta saapahan taas sillä rahalla tehtyä perheelle kunnon joulun ja jää jopa säästöön hiljaista alkuvuotta varten.

"Tule Joulu Kultainen"
K.Jalkanen
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
jon lord
30.08.2005 16:18:47
Niin, vaikka moni on sitä mieltä että kaikki ja myös joulu on perseestä, niin ajattelen hyvin samalla tavalla tämän hra Lordín kanssa: kun sä kuitenkin olet paljon kotoa pois ja kersat ovat vain kerran pieniä, niin kyllä silloin pitääkin panostaa heille tärkeisiin asioihin; monelle perheelle se juttu on joulu toisille joku muu ...joo

Meillä kotona joulu oli aina perhejuhla ja kaikki kokoontuivat silloin yhteen ja pidettiin hauskaa ja rentouduttiin ja se perinne on säilynyt minulla. Lapsilleni en osta koko vuonna mitään paitsi syntymäpäivänä mutta joulun pyhitän perheelle ja ostelen lahjoja heille enkä mene keikoille. Minä teen näin.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)