Aihe: Line6 DuoVerb
1
Guitarfreak
01.06.2003 18:02:48
Olen nyt luultavammin tilaamassa sitä comboa mutta piruvie kun olisi hieno se nuppi ja sitten siihen behkun kaappi.

Jeps... Jos ostat miljoonalla egellä nupin ja sit soitat sitä halpahallista eurolla ostettuun mölylootaan... Ei kovin hyvä yhdistelmä! Jos ostat hyvän nupin osta siihen myös hyvä kaappi! ;)

nonii... se filosofiasta :D

Tuota Duoverbiä oon vaan pari kertaa testiny musaliikkeissä... ja joka kerta oon toivonu, et oisin voinu kantaa sen kotiin... hyvät dynamiikat ja toimivia soundeja! Eikä todellakaan kovin vaikea käyttää.

(putkifriikit teilaa noitten kommenttien takia :P)

Ja tuosta Shortboardista on varmaan mainittu Duoverbin manuaalissa... Siis linja6:en sivuille manuaalia metsästämään... Mars!
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
vale
01.06.2003 20:03:30
Joo, kyllä tuo halpiskaappi filosofia on tiedossa, mutta olen hankkimassa sitä kalleinta mallia jossa on jensenin elementit ja sitä on kehuttu hinta/laatu suhteelta hyväksi vehkeeksi. Siis olen tietoinen riskistä ja en osta sikaa säkissä. =)
Olen kuitenkin kääntymässä ehkäpä tuon combon suuntaan. Ostan sitten myöhemmin sen kaapin kun on tarvis. Näin olen ajatellut.
Joo... Lähdenkin tästä manuaaleja metsästämään.
Rock n' Roll is the only way to DIE
januszian
01.06.2003 21:29:39

Moro. Juu sellasta tulin vain muistuttamaan että jos ostat erillisen kaapintuon nupin kera niin jää kyllä esim. autenttiset AC-30 saundit saamatta.
Se pitäs olla tuon Duoverbin oma kaappi jotta saat "täyden" hyödyn noista combo mallinnuksista.

Mulla on combo ja se on kelpo peli mutta noita perusefektejäkin tuli kovin pian ikävä. Tarviin periaatteessa vain delayn mutta senkin puute raastaa välillä.

Testailin tota Marsun JCM-800 vasten ja kyllä aito vei voiton. (yllättäen) Mutta ei jäänyt todellakaan kauas tuo Line6.

Ja oikeessa oot että noista kaikista 16:sta maksaisin itteni kipeeks, joutusin myymään perheeni ja muijani ja silti olisin veloissa kaksi elämänkertaa. :)

Toimii helvetin hyvin keikalla.

Ainoo ISO miinus on jumalaton paino! Se on ku betoni palkki.
Mun piti ostaa nuppi ja kaappi mutta en jostain syystä ostanut.

Hyvä valinta toi on jos monia ääniä etsit.
januszian
01.06.2003 21:31:07

niin, sellasta vielä että nuo mallinnukset on parhaimmillaan ilman kaappi mallinnusta. Se taas sotii täysin tuota combo mallinnus hommaa vastaan mutta toimii esim. tossa JCM-800 mallissa.
lare
02.06.2003 17:49:29
mietin vaa et mitäs jos tulee ikävä jotai säröpedaaleja ni sitte ei välttämättä pelitäkkää nii hyvin.
Sähkörummut on kivat lelut
vale
02.06.2003 19:08:04
mietin vaa et mitäs jos tulee ikävä jotai säröpedaaleja ni sitte ei välttämättä pelitäkkää nii hyvin.

Totta... Mutta käyn koittamassa tota jossain musaliikkeessä ennenkuin tilaan music store Kölnistä. Kuinkas sen tilaamisen kanssa tuolta Kölnistä? Postiennakollako he toimittavat vai onko joku prepaid sysmä?
Rock n' Roll is the only way to DIE
lare
03.06.2003 22:24:17
Onko kukaa duoVerbin omistaja testannu tuota säröpurkkien kans? Siis et toimiiko nää "uuden sukupolven" line6:t paremmin niitten kans... Käykö mistään manuaalista ilmi et onks inputteja suuniteltu kuinka erilaisille signaaleille vai pelkästään sille mitä perusskitoista irtoo ilman mitää?
Sähkörummut on kivat lelut
Jormaz
04.06.2003 02:06:49
Kuinkas sen tilaamisen kanssa tuolta Kölnistä? Postiennakollako he toimittavat

Muun muassa. Lähetin sähköpostin että haluan tilata tällaisen vekottimen ja selitin jotenkin sen postiennakkojutunkin ja kerroin vieläpä osoitteenikin. Olishan tän kai voinut hoitaa sen "suomalaisen" tyypin kautta mutta itse tein näin. Kölnin kataloogi aiheuttaa vakavaa GASia mutta onneksi se on nyt kateissa.

Rahtikulut tullee olemaan jotain 20 € + 6.5 € ? Johonkin toiseen ketjuun listasin noi kulut.
Back to the 80's
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)