johnny darnett 29.08.2005 21:59:47 (muokattu 29.08.2005 22:01:18) | |
---|
Olen omistanut vox ad100vt:n pari viikoa ja kun vihdoin pääsin treenikselle testaamaan sitä kovemmalla volalla niin huomasin hieman häiritsevän seikan. Soitamme metallijynkkyä ja kun hiljaisuuden tai cleanilla näppäilyn (varsinkin kanavaa vaihtaessa cleanilta särölle) jälkeen runttaa vähän tehokkaammin, eka isku hyppää silmille, jonka jälkeen saundi tasaisesti hieman hiljenee ja ehkä myös vähän pehmenee. Kyse ei ole soittotatsista (eli löisin ekan iskun kovaa ja sitten hiljempaa), koska muilla soittamillani vahvistimilla tätä ei tapahdu. enkä myöskään luukuttanut täpöllä. Kysehän on 2x12 vahvistimesta, jossa on etuasteputki matkimassa mallintavia soundeja. edit: kämmäsin otsikon.. "kiitos ja onneks olkoon, nähhään ens vuonna teillä" -Puti |
enema 29.08.2005 22:24:45 | |
---|
Olen huomannut saman hassun ilmiön Vox Pathfinder 15 :ssa Eskimo ninja deathmetal |
Kuulostaa siltä että kompressori olisi käytössä, onko näin? |
johnny darnett 30.08.2005 06:38:05 | |
---|
Kuulostaa siltä että kompressori olisi käytössä, onko näin? Ei ole. Itselläni kävi sama mielessä. Tätä ilmiötä ei muuten tapahdu kuulokkeilla soittaessa eikä koneelle nauhoittaessa suoraan linjaan. "kiitos ja onneks olkoon, nähhään ens vuonna teillä" -Puti |
Max 30.08.2005 17:07:50 | |
---|
Voitko arvioida muuten tota laitosta?? Olen nimittäin katsellut ostomielessä tuon pikkuveljeä (ad30vt) ja vähän kokeillutkin mutta en sen syvällisemmin päässyt tämän laitteen syövereihin... Kaiken takana on nainen... |
LaXu 30.08.2005 17:31:19 | |
---|
Katoaako ongelma, jos soitat hiljaisemmalla? |
johnny darnett 31.08.2005 09:05:17 | |
---|
Katoaako ongelma, jos soitat hiljaisemmalla? No ainakin sitä on vaikeampi havaita. pitääkin kokeilla että pistän sen powerkääntimen(jolla voi säätää wattimäärää,jolla soittaa(tai jotain)) täpöllle ja väännän master volun pienemmälle.. sehän saattas tepsiä. manuaalissa kyllä kehoitetaan vääntämään niin gain-, kuin volume-, että masternapukka kaakkoon, jotta se putki reagoisi halutulla tavalla. arviointi: näin alkuun vaikuttaa tosi hyvältä. soundit on melko pehmeet, eli itselläni on mummuassa bassit säröllä lähes nollassa(voiko sekin johtua em. vioista). cleanit erinomaiset. toimii paremmin soolosoundeissa kuin kommpaussoundeissa. mut kuhan säätää lisää niin kaikki tarvittava löytyy. "kiitos ja onneks olkoon, nähhään ens vuonna teillä" -Puti |
lukeman 31.08.2005 09:21:36 | |
---|
Itselläni on AD120VT. Nämä lienevät keskenään kuitenkin eri sarjaa..? AD120VT:ssa ei ainakaan tuollaista ilmiötä esiinny. Onko tuo AD100VT aivan uusi malli? |
LaXu 31.08.2005 10:33:06 | |
---|
soundit on melko pehmeet, eli itselläni on mummuassa bassit säröllä lähes nollassa(voiko sekin johtua em. vioista). Minun kokemuksieni mukaan nuo Valvetronixit ovat aika tummasoundisia. Treblea ja presencia saa kääntää reilusti kaakkoon jos kirkkaampia soundeja halajaa. |