transparent 01.06.2003 11:49:13 | |
---|
Olen nuori laulajanalku ja kyselisin teiltä kokeneemmilta muusikoilta, että millaiset vehkeet tarvitsisin, kun tarkoitukseni olisi bändikämpällä ja pienemmillä keikoilla lauleskella. Suurin tarve olisi nyt suhteellisen laadukkaalla, mutta edullisella (köyhä opiskelija kun olen) vahvistimella, tai mahdollisesti jopa mikserivahvistimella. Myös laadukas mikki olisi hakusessa. Omistan jo yhden parisataawattisen kaiuttimen, joka toimittaa tällä hetkellä yöpöydän virkaa sänkyni päädyssä. Kiitokset jo etukäteen vastauksista. |
Härski 01.06.2003 13:08:38 | |
---|
Heitäs jotain hintahaarukkaa, ni osaa hahmottaa sopivan setin. |
Heitäs jotain hintahaarukkaa, ni osaa hahmottaa sopivan setin. No siis rahaa ei nyt niin älyttömästi ole, mutta tarvitsisi kuitenkin semmoiset vermeet, joilla pääsee alkuun. En ole oikein hinnoista perillä, mutta pitäisi vehkeistä löytyä potkua kovempaankin soittamiseen ja kaapeissa suht. hyvä eroittelukyky ettei mene muusiksi. Olen ajatellut sennheiserin e835 -mikkiä.. Millaisena sitä pitäisit? Mahtaisiko tonnilla saada vahvarin ja pari riittävää kajaria? Halvempiakin saa toki olla.. ;) It's better to burn out than fade away! |
Härski 02.06.2003 23:00:04 | |
---|
Nostan tän ylös... Joo, 500 € maksaa Squierin 4 Sound System (2 kpl 12" skobea ja mikserivahvistintaijotain..) Fasulta siis. Noilla kyllä pystyy laulamaan, hyvin. |
Cornflake 02.06.2003 23:21:13 | |
---|
transparent: Mahtaisiko tonnilla saada vahvarin ja pari riittävää kajaria? Halvempiakin saa toki olla.. ;) Tonnilla pitäisi käytettynä irrota jo ihan mainiosti riittävä setti, ainakin bändikämpälle. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |