Cathi777 17.08.2005 09:55:22 | |
---|
?? En edelleenkään ymmärrä mitä tuo tarkoittaa, voisiko joku selventää. Tyypit, jotka ovat vajonneet liian syvälle siihen omaan juttuunsa. Itse käytän tota lähinnä huumorimielessä. Only pop music can break my heart... |
Rattata 19.08.2005 12:29:00 | |
---|
THV-klubi #8 |
Zarmo 20.08.2005 16:22:06 (muokattu 20.08.2005 16:22:39) | |
---|
huti tuli, anteeksi GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1 |
lasol 21.08.2005 10:55:58 | |
---|
ei siis, on siis |
herlevi 25.08.2005 19:52:51 | |
---|
Negative on tosiaan ihan täyttä paskaa.......jätkät vittu kopio Hanoi Rocksia, ei saatana ja suosikissa ne perkeleet oli laitettu stadionrock bändien Top-teniin.......pukeutumisesta puhumattakaan!!!!!!!!!!! |
aniks 25.08.2005 19:59:07 | |
---|
ei saatana ja suosikissa ne perkeleet oli laitettu stadionrock bändien Top-teniin...... HOHO "muu" - lehmä |
Super-Jari 25.08.2005 20:10:53 | |
---|
Negative on tosiaan ihan täyttä paskaa.......jätkät vittu kopio Hanoi Rocksia, ei saatana ja suosikissa ne perkeleet oli laitettu stadionrock bändien Top-teniin.......pukeutumisesta puhumattakaan!!!!!!!!!!! Nii!!!!!!!!!!!!!!! Ois vittu parempi saatana että kopio esim SLAYERII tai jotain vittu kunno vittu HEVII!!!!!!!!!!!!!!!! |
Jormaz 25.08.2005 21:31:13 | |
---|
HEVII!!!!!!!!!!!!!!!! Ah niin tuttua musiikkia! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
BaariMikko 26.08.2005 00:08:06 | |
---|
huh, tulin, anteeksi Etsi rokista jatsikoriste! |
Super-Jari 28.08.2005 22:03:58 | |
---|
Ah niin tuttua musiikkia! Eipähän oo mitää teknoo räppii tai jotain vitun paska poppii. Mikää ei vituta nii paljo ku semmonen musa mikä on tehty vaan rahan kuvat silmis ja sillee et pikku tytöt vaan tykkää. Vitun kaupallist paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! just niinko joku him tai nekative tai sort vokter |
Jormaz 29.08.2005 01:03:18 | |
---|
Eipähän oo mitää teknoo räppii.. Oon Hevi fani KUOLEMAAN saakka!!! oon ollu aina JA tuun aina OLEMAAN! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Super-Jari 29.08.2005 06:45:43 | |
---|
Oon Hevi fani KUOLEMAAN saakka!!! oon ollu aina JA tuun aina OLEMAAN! Meikäki!! Hevi fani on paras bändi!! |
Rattata 29.08.2005 07:38:39 | |
---|
Älkää ny saatana meikä tukehtuu täällä kahviinsa heti maanantai aamuna. Sitäkö te haluutte HÄ!? Kahville? THV-klubi #8 |
Aerodactev 29.08.2005 09:26:20 | |
---|
Meikäki!! Hevi fani on paras bändi!! heawy medal is the forewer /,,/
Long = progressive = good
|
sepeli 29.08.2005 11:37:50 | |
---|
heawy medal is the forewer /,,/ METYLLICK LOUDENESs!!!1 Hä |
Super-Jari 29.08.2005 15:44:41 | |
---|
heawy medal is the forewer /,,/ ÄLä sinä tuu huuteleen!! Sullla lukee allekirioutyksessa että porkressive ja se on jotain homomusaa niin kuin joku Gueen tai Rash. Mee vittu soittaan jottain akustista passoas tai vittu huliharppuas!!!!! Fredi Merkuri oli HOMO!!! Joskus pitää: REVITTÄÄ
kultsi-pallo |
Aerodactev 29.08.2005 18:20:12 (muokattu 29.08.2005 18:23:34) | |
---|
ÄLä sinä tuu huuteleen!! Sullla lukee allekirioutyksessa että porkressive ja se on jotain homomusaa niin kuin joku Gueen tai Rash. Mee vittu soittaan jottain akustista passoas tai vittu huliharppuas!!!!! Fredi Merkuri oli HOMO!!! HÄ! Etkö oo kuullu driimtiitterist? NIillon kovat rumpu basso kitara riffi tilu ranggoja NOPEITA VIRTUOOSI (niinku aleksi laiho) proge hevi juttuja ja 6/12 tahtilajeja ja piisit kestää kymmenen minsaa nii ehtii vähä mossatakki! Ainaskin yhtä hyvä ku metallikan badger of muppets tai ruupperi
|
Super-Jari 29.08.2005 18:45:33 | |
---|
HÄ! Etkö oo kuullu driimtiitterist? NIillon kovat rumpu basso kitara riffi tilu ranggoja NOPEITA VIRTUOOSI (niinku aleksi laiho) proge hevi juttuja ja 6/12 tahtilajeja ja piisit kestää kymmenen minsaa nii ehtii vähä mossatakki! Ainaskin yhtä hyvä ku metallikan badger of muppets tai ruupperi Ai Laiho!! Vittu että Tream Dheader on kova bändi! Oon oikeestaan kuunnelllu sitä jo monta vuotta!!!! Musta ne ekat oli parempii ko ne on vielä tehty tosissaan eikä vaan dolarrin kuvat silmisä ja jonku HIM fanien ja jonku goottipaskan takii!!! Medallika on muuten ehkä paras bändi!! Se deathckurs on niiden paras piisi. Rankka se laulaja ko ampu päätään haulikolla ja sitten syötti aivojaan niitten kuolleelle kitaristille joka sai puukosta päähän. Semmonen äijä ko dissection löi sitä päähän ku se oli nigerialainen. VITTU nekru!!! Joskus pitää: REVITTÄÄ
kultsi-pallo |
Aerodactev 29.08.2005 19:00:11 (muokattu 29.08.2005 19:00:29) | |
---|
VITTU nekru!!! Joo norjan bläk medal scenessä on aika ärreää äijjä lekentaa liikkeellä ihmisiä on joutunut tahtomattaan mukaan ihmeellisiin riitteihin ja menoihin, ja oon pohdiskellu asiaa aika paljon. Asiaan on liittynyt tietynlainen musiikkia, raskas sellainen. Varsinkin Norjasta on kuulunut rankkoja juttuja bändeistä ja niiden tekemisistä ja riiteistä. ' ¨vähä niinku airon maidenilla kun abbath ajo studio sessioiden jälkeen ojaan kun oli saatanan riivaama! sit meni kalaan ja sai vaan pelkkiä lahnoja eka seiska tuumane on iha vitu paras kun ne ei oo ees ite kuullu sitä eikä oo myyny sitä ollenkaan !!! TRUE SBIRIT
|
Määki oon kuullu noista riiteistä! Aika mielenkiintosta mut silti pelottavaa?!! Se on aika outoo ku ne tyypit on tosiaan siitä black hevy bändejä kuuntelemalla joutunu niihin riitteihin!! Toivottavasti en oo heikkomielinen että joudun mukaan ku kuuntelen kaikenlaist norja träsh metallii ja hevii!!! Vois pejrantaina ottaa vähän olutta ja kuunela jotain RANKKAA HEVII ja pistää jonku rotsin päälle ja EN PESE TUKKAAA!!! vittu ketjuja ja niittiii!! Joskus pitää: REVITTÄÄ
kultsi-pallo |