Guitaristi 29.08.2005 16:42:41 | |
---|
Elikkä Ykkönen oli Gibsoni ja kakkonen Tokai. Arvauksia tuli suuntaan jos toiseen. Juki68, Jucciz ja Svilo eivät tainneet löytää mitään eroja. Mutta jatketaan yleisön pyynnöstä huolimatta vertailun merkeissä parempien klippien kanssa vielä tuonnempana. Kuuntelin klipit, ja ajattelin, että kyllä kakkonen kuullostaa paremmalta. Ykkösessä oli sellainen riipivä ja repivä se soundi. Kakkosessa selvästi tukevampi ja parempi. Kaikkihan sen nyt tietää, että tokaissa on parempi soundi ;) (älkää vetäkö hernettä nenään tuosta) Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Kuuntelin klipit, ja ajattelin, että kyllä kakkonen kuullostaa paremmalta. Ykkösessä oli sellainen riipivä ja repivä se soundi. Ei tästä mitään herneitä. Kyllä se meikäläisenkin korvaan riipii enemmän kuin kakkonen, täytyy säädellä ja selvitellä ;) "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Eemil 29.08.2005 16:53:59 | |
---|
Juki68, Jucciz ja Svilo eivät tainneet löytää mitään eroja. J-boys. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
JCM 29.08.2005 17:12:42 (muokattu 29.08.2005 17:15:04) | |
---|
Nonih! Paremmalta se Tokai kyllä kuulosti. Täysin samaa mieltä, varsinkin Giban tallamikin soundi oli eh.. aikas huono tossa pätkässä. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
32788 29.08.2005 17:21:08 (muokattu 29.08.2005 17:21:40) | |
---|
Ei prkl... Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
Les Fender 29.08.2005 17:25:36 (muokattu 29.08.2005 17:28:39) | |
---|
Katoppas! Mun sormikökköajatukseni oli oikea! Et ollukkaan vieraskoree. No tietäähän sen ettei Tottakailla nakit mihkään liiku:) Yllätys oli kyllä että noista kahdesta zirinästä se pehmeämpi sirinä oli Tottakai. E:Giban tallamikin soundi oli eh.. aikas huono tossa pätkässä. "Ihan hiukan" zzirisewä.. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
Ze Kink 29.08.2005 17:34:16 (muokattu 29.08.2005 17:45:14) | |
---|
Sanonpa notta: 1. Gibson 2. Tokai Mäki sanoisin näin. E: Kah, oikein meni vielä! EE: Diggasin Tokaista enempi, se oli pehmeämpi ja "ystävällisempi". Kenties se Sycamore (vai mikä lie) kansi on pehmeämpi soundiltaan kuin vaahtera, mistä tuon Classicin kansi on. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Hannu H. 29.08.2005 17:36:51 | |
---|
Katoppas! Mun sormikökköajatukseni oli oikea! Et ollukkaan vieraskoree. No tietäähän sen ettei Tottakailla nakit mihkään liiku:) Yllätys oli kyllä että noista kahdesta zirinästä se pehmeämpi sirinä oli Tottakai. E: "Ihan hiukan" zzirisewä.. Tuo sormikökkö johtui varmaan siitä että hjukken omassa kitarassa on 10-setti ja mulla 11-setti. Soundiinkin vaikuttanee osaltaan. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
LaXu 29.08.2005 18:11:47 | |
---|
EE: Diggasin Tokaista enempi, se oli pehmeämpi ja "ystävällisempi". Kenties se Sycamore (vai mikä lie) kansi on pehmeämpi soundiltaan kuin vaahtera, mistä tuon Classicin kansi on. Siinähän ei ole sycamorea (joka on aasialainen vaahteran sukuinen puu joka tapauksessa) kuin se kansiviilu ja sen alla on sitten ihan tavallista vaahteraa. Tuo viilu tuskin vaikuttaa soundiin lainkaan. |
Hannu H. 29.08.2005 20:49:56 | |
---|
Ja joku epäili agathista runkoon niin ihan mahonkia tuo kyllä on. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
hjukke 29.08.2005 21:24:03 (muokattu 30.08.2005 16:43:43) | |
---|
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
elbowski 29.08.2005 21:36:49 | |
---|
Olin oikeessa, hahaa! Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
rockitsb 29.08.2005 21:41:13 | |
---|
No johan rupes kuulumaan eroja! On se Gibson vaan Gibson! "RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5 |
jami87 29.08.2005 23:46:27 | |
---|
No johan rupes kuulumaan eroja! On se Gibson vaan Gibson! Anteeks, taidan olla huono, mutta edelleen Tokai kuulostaa mun mielestä paremmalta. Pastilli?
THV-Klubi #29
Faijas on äijä.
Romantikkoitkijät #17 |
LesPaul70 30.08.2005 08:17:15 | |
---|
Elikkä Ykkönen oli Gibsoni ja kakkonen Tokai. Yllättävää jos todellakin oli noin päin. No, JB:ksi voin kyllä uskoa kumman tahansa niistä tallamikeistä, mutta olisin kyllä luullut Alnico II:sta lähtevän pikemminkin sen ekan ääninäytteen soundin kuin sen toisen. No, SD Alnico II Protahan ei tietysti itsellä ole ollut. Hauska tehtävä, vaikka huti tulikin! :) I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon? |
hjukke 30.08.2005 22:29:20 | |
---|
Uusimmissa klipeissä siis volumet ja tonet täysin samat. Kitaran ja vahvistimen välissä ainoastaan johto, ei turhia vääristimiä/muuttujia. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
penatuna 31.08.2005 12:30:51 | |
---|
Itse en omista kumpaakaan noista joten luulisin olevani melko objektiivinen. Minusta Tokaissa on näissä klipeissä omaan makuuni parempi soundi. Pehmeämpi ja syvempi varsinkin puhtailla. |
carlos 31.08.2005 20:55:23 | |
---|
Anteeks, taidan olla huono, mutta edelleen Tokai kuulostaa mun mielestä paremmalta. Sama homma. En siis ole huono, vaan Tokai kuulostaa paremmalta. Paasatkaa vaan kuinka se on tehty halvalla ja nauhojen päitä pitää hioa jne, mutta paremmalta se kuulostaa! :) Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi
__ |
LesPaul70 01.09.2005 08:20:08 | |
---|
Paasatkaa vaan kuinka se on tehty halvalla ja nauhojen päitä pitää hioa jne, mutta paremmalta se kuulostaa! :) Jottei totuus unohtuisi - Gibson antoi kylläkin tasoitusta 490-sarjan paskimpien mikkien muodossa (500T/496R). Tokaihin oli päivitetty vakkareita paremmat mikit. I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon? |
fox 01.09.2005 11:02:18 | |
---|
Jottei totuus unohtuisi - Tokaihin oli päivitetty vakkareita paremmat mikit. Joka pistää koko "kilpasilla" olon vähintäänkin kyseenalaiseks.. Ehkä seuraavaks testi PRS-Tokai? Samalla periaatteella... ;) |