Aihe: Esp Ltd mh-50
1
Paq
29.08.2005 15:25:24
Kannattaako ostaa kyseinen kitara ? Vai onko jotain muuta hyvää suunnilleen samanhintaista kitaraa ? Onko kokemuksia mh-50 ?
and justice for all
29.08.2005 15:39:02
itse olen tuota kitaraa testannut ja hyvältä vaikutti hintaisekseen.talla vaan on ainut mikä kusee.sanoovat että ei pidä virettä kovin kauaa.varmaan eroja yksilöistä löytyy.mee testamaan lähimpään liikkeeseen.sillon tiedät.
thats may be your a way but thats not the justice way!!! pastilli?
luopio
29.08.2005 16:28:39
mee testamaan lähimpään liikkeeseen.sillon tiedät.

ei aloittelija välttämättä testaamalla vittuakaan ymmärrä.
ei ole kovin hyvä kitara, kaverilla oon rämpytelly, soi rumasti ja anuhat o aika huonot. Mut eipä tohon hintaan hyviä ostellekkaa.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
ShadowWalker
29.08.2005 17:19:19

Kokeiltu on. Ainakaan siinä ei ole kelluvaa tallaa, mikä on hyvä juttu.

Paitsi että siinä juurikin on kelluva talla, ja se onkin oikeastaan ainut varsinaisesti huono puoli siinä kitarassa.

Kuitenkin kun sen hintaisen kitaran ostaa, niin tuskin kukaan olettaa saavansa mitään huippukitaraa.

MH-50 NT:tä kyllä voin suositella ku siinä ei sitä floikkaa ole.
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
saha
29.08.2005 17:31:32
Paitsi että siinä juurikin on kelluva talla, ja se onkin oikeastaan ainut varsinaisesti huono puoli siinä kitarassa.

Kuitenkin kun sen hintaisen kitaran ostaa, niin tuskin kukaan olettaa saavansa mitään huippukitaraa.

MH-50 NT:tä kyllä voin suositella ku siinä ei sitä floikkaa ole.

No sitten olen tuota NT:tä hiplannut.
Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla."
Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)