Aihe: Idolsit alkavat taas!
1 2 3 4
Räbbänä
29.08.2005 13:15:17
Ja tässä Idollsissa tulee menemään pitkälle joku rokkijätkä pitkän tukkansa kanssa.Sille on nyt tilaus.

Se rokkijätkä siellä on mun siskon kaveri Mukava heppu, laulaa semmosessa bändissä kuin Wrathage. (tai... no... eipä se letti sillä ole nyt kovin pitkä)
Emmää muista, kattellaan...
J. Cool
29.08.2005 13:18:15

parhainta parhautta näissä on ne kokeneet konkarit, jotka käy joka vuos kaikki kisat ja kaikkien paikkakuntien karsinat läpi. ja ah niitä selityksiä. kyl mä opin mitä vaan ja osaan kaiken. toki draamaa kunnon tv-ohjelmas pitää olla "mä olin ihan huono!" ja vähän kameralle itkuntirausta niin jo kohta alkaa salkkareiden tuottajat soitella. vähän säälittä ilmiönä tuo julkisuus-kaikilla-keinoilla. ei voi oikeen ottaa vakavasti. siinä mielessä erikoinen sarja, että alkujaksot on parasta huumoriosastoa ja loppujaksoissa tarjolla onkin jonkun sortin musiikkiohjelma.
Hyvi ruuvaa!
Chunga
29.08.2005 13:34:17

niin oliko tämä nyt se Applen uusin perheen pienimmille suunniteltu nukke joka toistaa mp3-tiedostoja?

jooh. thv sikseen. varmaan tulee kateltua alkukarsintajaksot ja viimenen.
If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle! ##Mega Man-Club 013: Metanol Man DVD-kokoelmani:
zorro
29.08.2005 13:38:38
mulla on kaveri päässy jatkoon. en tiiä pitäisikö itkeä vaiko nauraa.
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. Suhteettomat toverit #6 IMIK #34
kyseinen
29.08.2005 13:58:01
alkujaksot on parasta huumoriosastoa ja loppujaksoissa tarjolla onkin jonkun sortin musiikkiohjelma.

Ja pahinta on se, että ohjelma muuttuu sitä tylsemmäksi, mitä pidemmälle se etenee.
keinokuorma
29.08.2005 15:33:37
Kai sitä muutama jakso täytyy katsoa. Kaikkein "huonoimpia" laulajia on hauska seurata. Haha!
Leikari
29.08.2005 16:44:40
olennaistahan on, että laulajat eivät ole muusikoita, joten idols-kokelailta voi vapaasti dissata??

siis oikeesti: hienoahan se on, että ihmiset saavat tilaisuuden koettaa sellaista mistä unelmoi - ja kun tosissaa yrittää ja tekee kovasti töitä voi unelmansa saavuuttaa!! Ja vaikka ei aivan ykköstitteliä saisikaan niin saa oman 15 sekuntia (sorry McLuhan - - elämä on hektisempää 2000-luvulla kuin 1960-luvulla) julkisuudesta telkkarissa.
Soitetaan jamia!
taikakameli
29.08.2005 17:00:21
Millon se alkaa?
Any time is a good time for pie.
Meisseli
29.08.2005 19:42:53

Se rokkijätkä siellä on mun siskon kaveri Mukava heppu, laulaa semmosessa bändissä kuin Wrathage. (tai... no... eipä se letti sillä ole nyt kovin pitkä)

Eikä se sen Wrathage-osasto nyt välttämättä hänen lauluaan edusta.. :) Ainakaanvarmaan idolsissa ei kuulla aivan senkaltaista ilmaisua..
Päivän biisi: Beatles: Long and winding road www.strangefruitband.net www.must.fi
J. Cool
29.08.2005 20:17:57

Ja pahinta on se, että ohjelma muuttuu sitä tylsemmäksi, mitä pidemmälle se etenee.

niin, harmi. ei riitä potkua. toivottavasti tuomareilla sama meininki ku viime vuonna.
Hyvi ruuvaa!
herlevi
29.08.2005 20:30:22
Hyvä vaan ettei ne Idols + Popstar voittajat pärjää.... ei aina kannata mennä sieltä missä aita on matalin!!!!!!!!!
@_@
29.08.2005 20:38:44
tuuuuulet puhaaaaaaaaaaaaaaaaltaaaa

sadaaan taiskkaa dan dandanaa

saalaisa tän maaaaaaaaaaaaaaaan

ja uusi päivä koittaaaaaaaaaaaaaaa

tuluuuuuuuuuulet puhaltaaasjhas
Lux
30.08.2005 10:05:45

Hyvä vaan ettei ne Idols + Popstar voittajat pärjää.... ei aina kannata mennä sieltä missä aita on matalin!!!!!!!!!

Tämä on aina yhtä hauska asenne!
Vai on se aita matalin tuossa?
No miksei sitten jokainen osallistuja voita?

Itse en voisi kuvitella osallistuvani, olen kerran elämässäni ollut laulukilpailussa eikä se ollut kovin miellyttävää.

Mutta väittäisin silti, ettei tuo nyt ihan maailman helpoin homma ole.

Yksi tuttu pääsi nyt jatkoon, perkeleen hyvä laulaja.
Saa nähdä kuinka käy.
vapaus veljeys vandalismi
Rattata
30.08.2005 10:26:57

Riippuu ihan tasosta. Esimerkiksi american idolsia seuras mielellään ihan loppuun asti, kiitos loistavien laulajien.
Kahville? THV-klubi #8
el Bastardo
30.08.2005 10:59:08
Millos nää telkasta alkaa näkymään?
Sertzo S
30.08.2005 10:59:09
Riippuu ihan tasosta. Esimerkiksi american idolsia seuras mielellään ihan loppuun asti, kiitos loistavien laulajien.

Yes!!!
tuomo
30.08.2005 11:52:12

Eikä se sen Wrathage-osasto nyt välttämättä hänen lauluaan edusta.. :) Ainakaanvarmaan idolsissa ei kuulla aivan senkaltaista ilmaisua..

Mutta voittihan sankari isot karaookke skabat torneåssa. Hyä laulaja ja wrathagen musiikki on erittäin tiukkaa ja monipuolista.
Tupuna
30.08.2005 12:36:00
Idols on loistavaa viihdettä. Itse en varmaan silti uskaltaisi osallistua, joten täytyy nostaa hattua kaikille noille staraksi haluaville. Kyllä sekin kanttia vaatii. Hyvähän se on telkkarin toisen puolen suojista haukkua.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Sertzo S
30.08.2005 14:05:38
Idols on loistavaa viihdettä. Itse en varmaan silti uskaltaisi osallistua, joten täytyy nostaa hattua kaikille noille staraksi haluaville. Kyllä sekin kanttia vaatii. Hyvähän se on telkkarin toisen puolen suojista haukkua.

Näinpä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)