arehrola 31.05.2003 12:01:48 | |
---|
Mulla on ollut kymmenisen vuotta autotallissa 70 markalla ostettu kitaran reuhka. Merkistä ja mallista ei ole ollut sen suurempaa tietoa. Kaivoin sen muutama päivä sitten ulos tallista ja rupesin selvittelemään, josko siitä vielä toimivan saisi. Aikani merkkiä selvitettyäni kitaran merkiksi osoittautui Hagstrom ja malliksi H II N. Onko tällasella kitaralla mitään arvoa ja kannattaisiko tätä ruveta korjailemaan? |
Penasol 31.05.2003 18:00:06 | |
---|
Mulla on ollut kymmenisen vuotta autotallissa 70 markalla ostettu kitaran reuhka. Merkistä ja mallista ei ole ollut sen suurempaa tietoa. Kaivoin sen muutama päivä sitten ulos tallista ja rupesin selvittelemään, josko siitä vielä toimivan saisi. Aikani merkkiä selvitettyäni kitaran merkiksi osoittautui Hagstrom ja malliksi H II N. Onko tällasella kitaralla mitään arvoa ja kannattaisiko tätä ruveta korjailemaan?
Kyllähän ne Hagströmit yleensä on ilmeisesti ihan laatuvehkeitä. Tästä mallista en kyllä yhtään tiedä, en edes onko se sähköinen vaiko akustinen, mutta uskon sen kuitenkin olevan korjaamisen arvoinen. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Juzzu 31.05.2003 19:30:37 | |
---|
Joitakin hagstromeja ainakin myydään 1-2 k? hintaan... Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Osaatteko yhtään sanoa, minkähintanen mahtais olla hagström scanbass basso, mulla on semmonen mutta ei yhtään osaa arvioida hintaa, varmaan 70 tai 80-luvulta kyseinen vehje ja hyvässä kunnossa. |
echo 31.05.2003 20:12:22 | |
---|
Osaatteko yhtään sanoa, minkähintanen mahtais olla hagström scanbass basso Kävin pari viikkoa sitten Tukholmassa, siellä oli scanbass -77 mynnissä 8.500 sek, kuva siitä ja muistakin hagströmmeistä löytyy http://www.vintage-guitars.se ja sieltä stocklist. sell your computer...buy a guitar
- tom petty |
Boge 31.05.2003 20:49:50 | |
---|
mulla on just samanlainen kuin tossa kuvassa, paitsi että noi mikin ja tallan metallisuojukset on poistettu |