Aihe: alchemy professiol 1 | |
---|---|
![]() 14.08.2005 14:01:43 | |
Minkämoisia peltejä nämä on. Hinnat on ainakin melko alhasia kun ottaa humioon että ne on B20 seosta ja käsin taottua. Tarkoituksena olisi hankkia rock custom sarjaa. Myös meinlin Amun / Raker on ollut mielessä. Että olisko vinkkejä ja mielipiteitä. Kestävät ja kova ääniset pellit hakusessa edulliseen hintaan. | |
![]() 14.08.2005 15:38:05 | |
meinl rakerit ovat kyllä varmasti kestäviä, ja kovaäänisiä, mutta on sitten ihan mielipideasia pitääkö niiden soundista. itse en ole liiemmin noita kuunnellut. astele musaliikkeeseen ja kysele. blöä. | |
![]() 14.08.2005 18:59:29 | |
meikällä on kokemuksia Meinlin Amunista ja Classicsista, Meinlit on tosi hyvän kuulosia peltejä ja nuo Amunit on suht edullisia laatuunsa nähden, suosittelen. Medium on aikas sopiva kaikennäköseen. | |
![]() 14.08.2005 20:55:31 | |
Jos kovaäänisiä haet ni staggia testailemaan!!!! Nasse rokkaa! | |
![]() 15.08.2005 11:29:21 | |
Jos kovaäänisiä haet ni staggia testailemaan!!!! henkilökohtaisesti alan pikkuhiljaa kyrpiintymään tähän stagg julistukseen.. täytyy myöntää, että sieltä löytyy soitettavia yksilöitä, ja ovat halpoja, mutta niitä hyviä löytyy 1:100. jos jaksat viettää viikon staggeja testaillen, ni löydät yhden hyvän pellin. jos tämä innostaa, ni mikäs siinä. :) (sitten kun olet viikon sitä peltiä etsinyt, ja olet saanut ostettua ja pääset kotiin/kämpälle, lyöt ensimmäisen kerran sitä peltiä, ni se on jo vähintään kahdesta kohdasta halki.. :P) blöä. | |
![]() 15.08.2005 12:26:05 | |
henkilökohtaisesti alan pikkuhiljaa kyrpiintymään tähän stagg julistukseen.. täytyy myöntää, että sieltä löytyy soitettavia yksilöitä, ja ovat halpoja, mutta niitä hyviä löytyy 1:100. jos jaksat viettää viikon staggeja testaillen, ni löydät yhden hyvän pellin. jos tämä innostaa, ni mikäs siinä. :) (sitten kun olet viikon sitä peltiä etsinyt, ja olet saanut ostettua ja pääset kotiin/kämpälle, lyöt ensimmäisen kerran sitä peltiä, ni se on jo vähintään kahdesta kohdasta halki.. :P) Toi kuulostaa ihan kateellisen panettelulta. Tai sellaiselta jolla ei ole muuta kokemusta kuin kuulopuheet. Virallisesti semi-pro! | |
![]() 15.08.2005 13:00:39 | |
Minkämoisia peltejä nämä on. Hinnat on ainakin melko alhasia kun ottaa humioon että ne on B20 seosta ja käsin taottua. Tarkoituksena olisi hankkia rock custom sarjaa. Ainakin mun mielestä nuo alchemyt, jopa professional sarjalaisetkin, ovat aika kolkon kuuloisia soundiltaan. Lisäksi ainakaan oma pro-sarjan sweet crash ei ollut erityisen kestävä yksilö. Halkesi sorvin uraa pitkin, mikä yleensä on merkki valmistusvirheestä! Ja en siis ole edes kovaa lyövä rumpali... Suosittelen katselemaan juurikin meinlin peltejä! Itse olen päättänyt, että tästä lähtien sijoitan vain isojen firmojen laatupelteihin. Olen nyt vakuuttunut, että kyllä se hinta näkyy lähes aina myös laadussa kaikin puolin! | |
![]() 15.08.2005 13:40:46 | |
Toi kuulostaa ihan kateellisen panettelulta. Tai sellaiselta jolla ei ole muuta kokemusta kuin kuulopuheet. No en nyt sanoisi noinkaan. Staggeja kehutaan aivan liikaa. Itselläni on kokemusta Sh ja Dh sarjoista. Paskoja olivat molemmat. 14" dh oli poikkeus, se oli hyvä pelti. En tule koskaan ostamaan Staggilta muuta kuin splasheja tai pikkucrasseja, koska vähänkin isommat crassit kuulostavat paskalta. Tiedän tiedän että hyviä yksilöitä löytyy, mutta ne tuntuvat olevan todellakin kiven alla. Stagg on kyllä ihan hyvä, mutta ei liian paljon se kehuja saa. Täällä monet hekuttivat talvella, että staggit lyö zildjianit sun muut, mutta nyt monet haluavat staggeista eroon..hmm.. | |
![]() 28.08.2005 17:09:44 | |
Ainakin mun mielestä nuo alchemyt, jopa professional sarjalaisetkin, ovat aika kolkon kuuloisia soundiltaan. Lisäksi ainakaan oma pro-sarjan sweet crash ei ollut erityisen kestävä yksilö. Halkesi sorvin uraa pitkin, mikä yleensä on merkki valmistusvirheestä! Ja en siis ole edes kovaa lyövä rumpali... Suosittelen katselemaan juurikin meinlin peltejä! Itse olen päättänyt, että tästä lähtien sijoitan vain isojen firmojen laatupelteihin. Olen nyt vakuuttunut, että kyllä se hinta näkyy lähes aina myös laadussa kaikin puolin! Kumma juttu, itseltä hajosi myös Istanbul Alchemy (en muista oliko pro vai ei) Sweet Crash 17" samalla lailla, eli noin 10 sentin viiru sorvin uraa myöten. Enkä edes hakannut kovin kovaa. Takuuseen meni, mutta uusi yksilö oli saundiltaan paljon kehnompi, joten vaihtoonhan se meni. Liekkö valmistusvikoja aika suurella prosentilla tuossa peltisarjassa. Istanbulin Alchemy 13" Sweet Hi-hat on kyllä ihanainen, jo kolme vuotta soitellut, enkä saundiin kyllästynyt ole. Ilomantsista kotoisin. | |
![]() 28.08.2005 18:16:29 | |
Ainakin mun mielestä nuo alchemyt, jopa professional sarjalaisetkin, ovat aika kolkon kuuloisia soundiltaan. Lisäksi ainakaan oma pro-sarjan sweet crash ei ollut erityisen kestävä yksilö. Halkesi sorvin uraa pitkin, mikä yleensä on merkki valmistusvirheestä! Ja en siis ole edes kovaa lyövä rumpali... Suosittelen katselemaan juurikin meinlin peltejä! Itse olen päättänyt, että tästä lähtien sijoitan vain isojen firmojen laatupelteihin. Olen nyt vakuuttunut, että kyllä se hinta näkyy lähes aina myös laadussa kaikin puolin! Näin. Alchemyt ovat pyllystä. Ne eivät kestä. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> | |
![]() 28.08.2005 18:48:17 | |
Haitsut on kyllä kestänyt älyttömän hyvin. Ilomantsista kotoisin. | |
![]() 28.08.2005 19:02:44 | |
Omistan 20" Alchemy Rock Riden, joka on aivan ihana symbaali. Hyvä pingi ja volyymiä lähtee tarvittaessa hyvinkin paljon. Mitään muuta valittamista ei ole kuin että tuota on turha yrittääkään crashata, kun kyseessä on todella paksu pelti. Eipä tuota toisaalta varmasti soittamalla rikkikään saa, vaikka kuinka yrittäisi. | |
![]() 28.08.2005 19:39:42 | |
jos pelti menee soittamalla alle 10 vuodessa rikki, siinä täytyy olla joku valmistusvirhe, tai sitten sitä on käsitelty väärin. näin olen ainakin kuullut puhuttavan. itseltäni ei ole koskaan mitään hajonnut. Whatever happens, happens. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)