-oskari-- 12.02.2003 18:46:54 | |
---|
Mikä tuplapedaali olis noin niinku hinta/laatu suhteelta kaikkein paras hintaluokassa n.300€?? Ite aattelin tollasta YAMAHA DFP-9310.. et jos jollain olis kokemusta vois kertoo et toimiikse tai jotain?? Oskari |
Boge 31.05.2003 11:10:29 | |
---|
Joo mä oisin kanssa kiinnostunu noista yamahan tuplista, kertokaas kokemuksii jos löytyy. Minkäs hintaset noi tuplat on suomessa, saksanmaalla ne taitaa olla ton vähän yli 300e? |
Mikko A 31.05.2003 12:26:08 | |
---|
Pelkkää hyvää oon kuullu noista 9310:sta. Tulee hihnakin mukana eli voi vaihdella tuplaketjujen ja hihnan välillä. Varmaan loistavat pedaalit, ei oo kyllä henk. koht. Kokemusta, mutta aion silti jossain vaiheessa tuollaisen singlenä ostaa. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Boge 31.05.2003 12:35:57 | |
---|
kitaristi mä oikeasti olen mutta pitäis sitä tota runpujenkin soittoa vähän enemmän täs kesäl treenaa ja ei se hevi taitu kunnolla ilman tuplia :( ja en nyt mitään pro polkimia tarvii mut ei viittis ihan huonojakaan hommata. |
-oskari-- 31.05.2003 13:51:24 | |
---|
Noi voi hemmetti... tilatkaa jenkeistä Music123:lta sieltä saa IC:n alle 300$... eikä toimituskulutkaa oo ku parikymmentä dollarii... Ite otin riskin ja tilasin... kyllä muuten kannatti!!!! |
juu ei ku se on nääs niin että ei nuo cobrat oo kaikkien jaloille parhaat laudat. |
Boge 31.05.2003 14:19:15 | |
---|
kerroks vähän tosta sun tilauksesta, kun ovat jenkkilässä vain $269 ni kiinnostais. Että miten se tilaus toimii, mitkä on todellakin ne kustannukset mitkä siihen tulee päälle, postimaksut sekä tulli? eli todellinen hinta. Mitenköhän takuuasiat hoituu jenkkifirmojen kanssa, vittumaista alkaa lähettelee takasin jos ei toimi. Kitaroiden kanssa olen saanut sellaisen käsityksen että loppujen lopuksi ei kannata alkaa tilailemaan USA:sta, tosin kitarat taitavat olla enemmän yksilöitä kuin tommoset spedut. |
Deapre 31.05.2003 16:19:39 | |
---|
mulla on huonoja kokemuksia yamahan pedaaleista, mutta mulla on itelläni IC power glide ja kyl siihen vähän polkemisen jälkeen tottu mut kannattaa testaa ennenku ostaa. |
T Mustonen 31.05.2003 23:20:29 | |
---|
Mitä nyt paikallisessa pian vuosi sitten Yamahan tuplaketjuista ohimennen lätkytin niin ihan vitun hyväntuntuinen peli! Et varmasti pety! Samaa luokkaa Iron Cobrien kanssa, vaikken olekaan kunnolla testannut, mutta siis sen pienen hetken perusteella. Säädöistä en tiedä pvatko Iron Cobriin verrattavissa, mutta yleisesti ottaen oikein vakuuttava peli. Mallista en siis ole varma, mutta tuskin Yamahalla on kovin montaa tuplaketjumallia... Paha tietenkin sanoa kun itsellä ei ole, mutta uskoisin että varmasti rahojesi arvoinen. Ps. kpu o hyvöö =) Huumori on vakava asia. |
Mikko A 01.06.2003 01:51:44 | |
---|
Mallista en siis ole varma, mutta tuskin Yamahalla on kovin montaa tuplaketjumallia... Kyllä niitä on aika monta, kait ainakin kolme... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Boge 01.06.2003 10:17:19 | |
---|
Muuten ton 9310:n kanssa saman hintanen ois toi 9410, ainoa ero vissiin on että toi 9410 on suoravetonen, mitä eroo sillä on loppujen lopuks onko ketju- vai suoravetonen? |
Jaska 02.06.2003 14:42:36 | |
---|
Entäpä se Yamahan direct drive? Flying Dragon? Onko kokemuksia? |
-oskari-- 03.06.2003 18:07:08 | |
---|
kerroks vähän tosta sun tilauksesta, kun ovat jenkkilässä vain $269 ni kiinnostais. Että miten se tilaus toimii, mitkä on todellakin ne kustannukset mitkä siihen tulee päälle, postimaksut sekä tulli? eli todellinen hinta. Mitenköhän takuuasiat hoituu jenkkifirmojen kanssa, vittumaista alkaa lähettelee takasin jos ei toimi. Kitaroiden kanssa olen saanut sellaisen käsityksen että loppujen lopuksi ei kannata alkaa tilailemaan USA:sta, tosin kitarat taitavat olla enemmän yksilöitä kuin tommoset spedut. No... tilausksessahan pitää maksaa visalla tai muulla vastaavalla, Music123:lta kun tilasin kaks pedaalia ni toim.kulut oli n.80$ ja tullimaksu jotain 50€. Takuut menee samalla tavalla ku mistä tahansa tilatessa elikkä jos tulee jotain ni tavara pitää lähettää takasi!?! Mutta kyllä se kaiken kaikkiaan toimii ja hlvemmakshan se tulee ku suomsta tai saksasta!!! Kannattaa kokeilla!!! |
Closure 16.11.2003 14:57:05 | |
---|
No... tilausksessahan pitää maksaa visalla tai muulla vastaavalla, Music123:lta kun tilasin kaks pedaalia ni toim.kulut oli n.80$ ja tullimaksu jotain 50€. Takuut menee samalla tavalla ku mistä tahansa tilatessa elikkä jos tulee jotain ni tavara pitää lähettää takasi!?! Mutta kyllä se kaiken kaikkiaan toimii ja hlvemmakshan se tulee ku suomsta tai saksasta!!! Kannattaa kokeilla!!! Noi takuut on vähän p*rseestä jos jonnekkin amerikkoihin rupeet lähettelemään niitä. En tiedä music123 takuista mutta kuvitteleppa itsesi tilanteeseen kun ne kämmii siellä päässä... Eka lähetät mailin sinne ja sanot et kamat on paskana ja sit ne sanoo et lähetä tänne... menee jotaa kaks viikkoo ennenkun ne ees siel peril sit ku ne lähettää ne takas ni toiset kaks viikkoo... En tiedä kuka maksaa tullin ja postikulut mut toivon ettei tilaaja. Ostakaa suomesta tavaranne!!! Puuro sanoo plup, jos kiehuu. Ei Ynkkä sano plup. -fortune |