Jaskaa pakoon 27.08.2005 11:58:38 | |
---|
Nyt on mukavasti pää auki! Elokuun alku johtaa. Tässä vielä varmuudeksi tunnukset www.alkku.com: tunnus: humpp salasana: salo Tämä voipi samalla olla jonkinlainen ilmoittautumissivu. |
Jaskaa pakoon 27.08.2005 11:59:51 | |
---|
|
baron 27.08.2005 12:08:21 | |
---|
Nyt on mukavasti pää auki! Elokuun alku johtaa. Tässä vielä varmuudeksi tunnukset www.alkku.com: tunnus: humpp salasana: salo Tämä voipi samalla olla jonkinlainen ilmoittautumissivu. No mähän ilmoittaudun. Sinä viikonloppuna on vaimon synttärit, pätevä syy päästä sen sukulaisia karkuun. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
omarklah 27.08.2005 20:36:38 | |
---|
No mähän ilmoittaudun. Mää ilmottautusi kans ! Simmottos salo seurul :o) Tää sit sanois tälleen... |
Alustava ilmoittautuminen, jos kyyti edestakaisin järjestyy täältä Itä-Suomesta. |
KoskPaavo 28.08.2005 11:08:42 | |
---|
Minä myös jos pääsen Sertzon kyytiin Lahden liittymästä. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Sertzo S 28.08.2005 14:24:38 | |
---|
Jos nuo sotkamolaiset kolleegat innostuvat ja tulevat autollaan täältä kautta, niin kulutkin tasaantuuvat bensojen tai löpön suhteen. Suunnitellaan, vuosi on miltei aikaa. :) |
Mesa/Boogie 30.08.2005 22:03:52 | |
---|
Nostetaanpa tää aihe taas hetkeksi. Ladon omistajan kanssa on nyt siis sovittu, että ens kesänä tullaan yhdeksi viikonlopuksi sinne humppaamaan. Mä avaan jossain vaiheessa nettisivun josta löytyy tarkat ajo-ohjeet. Eipä muuta tähän hätään. |
Jaskaa pakoon 31.08.2005 15:45:46 | |
---|
KALU! (kasiluku) |
R.Syke 31.08.2005 18:22:26 (muokattu 04.09.2005 21:01:56) | |
---|
KALU! (kasiluku) VITU:T (5000 ja 5000) |
isojussi 04.09.2005 20:58:44 | |
---|
Tehtiin kyllä jo perheessä periaatepäätös, että ens kesänä ennen koulujen alkua yritetään päästä takasin Adrianmeren rannalle. Mutta jonsei, niin mä tuun. Asia selvinnee tän vuoten puolella.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
omarklah 17.01.2006 13:46:16 | |
---|
Pitää tää nyssitten nostaa, kun nuo humppamiitistä haltioituneet jo uutta vonkaavat... Tällaista syksyllä mietittiin... Tää sit sanois tälleen... |
Mesa/Boogie 17.01.2006 14:05:14 | |
---|
Pitää tää nyssitten nostaa, kun nuo humppamiitistä haltioituneet jo uutta vonkaavat... Tällaista syksyllä mietittiin... Sen verran tapahtuma on edennyt kulissien takana mun osalta, että pito paikka on kysytty ja saatu käyttöön. Buntta ja Jaskaa Pakoon ovat myös varmaan ideoineet jotain. |
jeppeq 17.01.2006 14:16:29 | |
---|
Kuten tuossa jo aiemmin voimistelin, niin voin hoitaa äänipuolen vehkeineen, mikäli ei satu päälekkäisyyksiä. Saattais jopa kerta kokemuksen perusteella tällainen tapahtuma mennä prioriteetissa ohi.. Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
baron 17.01.2006 14:30:55 | |
---|
Kuten tuossa jo aiemmin voimistelin, niin voin hoitaa äänipuolen vehkeineen, mikäli ei satu päälekkäisyyksiä. Saattais jopa kerta kokemuksen perusteella tällainen tapahtuma mennä prioriteetissa ohi.. Mulla on sellainen ongelma, että La-iltana mulle on buukattu keikka jonnekin parin sadan kilsan päähän, täähän ei tarkoita että en tulisi miittiin, pistäydyn keikalla ja tulen takaisin, mutta valitettavasti joudun viemään kiipparini mukanani. My name is Baron, Sir Baron. |
jeppeq 17.01.2006 14:44:51 | |
---|
Siellä meijän transvestiitissä ( ehkä silloin jo mege on ajossa ) on kyllä kaikenlaista leegoo kyyissä, ehkä niilläkin vois.. Tosta Anselmista vaan ei tiijä, kun se voi vaihtaa vehkeitä parikin kertaa siinä välissä.. Tiijä vaikka alkaa haitaristiks ! Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
AnselmiMaa 17.01.2006 14:50:43 | |
---|
Siellä meijän transvestiitissä ( ehkä silloin jo mege on ajossa ) on kyllä kaikenlaista leegoo kyyissä, ehkä niilläkin vois.. Tosta Anselmista vaan ei tiijä, kun se voi vaihtaa vehkeitä parikin kertaa siinä välissä.. Tiijä vaikka alkaa haitaristiks ! Kahta en vaihda ainakaan haitariin!! Ja mehän järkätään keikka just tonne! ja mun legopalikat on vapaasti herrojen käytettävissä (jos kerran muutenkin meidän kamoja on paikalla..). EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
jeppeq 17.01.2006 15:10:08 | |
---|
(jos kerran muutenkin meidän kamoja on paikalla..). " mut se ei oo sitä samaa. Se ei oo ...." Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
Pula-Aho 17.01.2006 15:58:07 | |
---|
Ööh, mikäs se päivä nyt sitten olikaan??? Näiden edellisten tapaamisen pohjalta sanoisin, että tällaisen homman järjestämisessä on oleellista: 1) Lyödä päivä luokkoon 2) Tiedostaa se, että päivä ei kuitenkaan sovi kaikille. Ammattilaiset ovat aina keikalla ja amatööritkin lauantaisin. Lisäksi amatöörit on viikolla päiväduunissa, joten perjantai on keskimäärin toimivin. 3) Lyödä paikka lukkoon 4) Antaa asioiden mennä omalla painollaan, ilman liiallista suunnittelua ja stressiä. Muuten järjestelyt eivät vaadi paljon. Tampereen kohdalla se omalta osaltani vaati yhden sähköpostin ja kaksi puhelinkeskustelua ja olematonta koordinointia m.netissä kaluston yms. osalta. Suurimman duunit tekee ne, jotka tuo romppeet. Kun on paikka ja laitteet musisointiin ja matkassa muutama kiiluvakylkinen pullo, niin soittaja viihtyy samanhenkisessä seurassa kyllä. - G - Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kuunsirppi 17.01.2006 16:04:09 | |
---|
kolme ekaa elokuun lauantaita on jo kiinni...mikäs tää päivä nyt oli? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |