Aihe: Soitin/vahvistin jota et ikinä myy?
1 2 3 4 5 6 7
Jucciz
27.08.2005 14:13:39
Sekin työssäkäyvä 'omo.

Ei pomot käy töissä, ne vaan nostaa palkkaa.
herlevi
27.08.2005 15:00:59
Mulla on Fender Stratocaster josta luovu.....monesti on kyllä tehny mieli vaihtaa se pois mutta kummiski rupee sit kaduttamaan...onhan fenkku sentään fenkku
Juunas666
27.08.2005 15:08:45
Juuri saamaani Jackson RR-59 tulee olemaan todella pitkään meikäläisen omistuksessa. On suomessa aika harvinainen kitara ja kaikenlisäks helkutin hyvä soitettavuus tässä!

JOS vielä sais vaikka 5150 nupin tai ENGL powerball tai fireball nupin niin en luopuisi niistäkään ikinä!
Sir Härö
27.08.2005 17:32:42
Todennäköisesti tulen aina myymään kaiken ja ostan uudet tilalle.
Mulla OLI Ibanez gio grx170, josta sanoin että "tää oli niin hyvä ostos etten ikinä myy", mutta kuinka kävikään?

Nykyinen kitarakaan ei ole sen väärti ettenkö sitä myisi. Minulle se on vain kitara.
Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin. Nihilisti #1
Fortune
27.08.2005 17:36:54
Ei pomot käy töissä, ne vaan nostaa palkkaa.

Paitsi alaistensa palkkoja eivät nosta.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Uusi Demo tarjolla...
echo66
27.08.2005 17:46:43
Eli tämmönen kysely, en ainakaan löytäny haulla vastaavaa joten. Omistatko jonkun instrumentin/vahvistimen josta et varmasti tule koskaan luopumaan?

itselläni on varmaankin tuo JCM800 sellanen vehe josta en tule luopumaan, on jonkin verran harvinainen ja vielä puhtaasti paras vahvistin millä oon koskaan soittanu.

Siis onko JCM800 jo harvinainen???? Muistan kun 80-90-lukujen vaihteessa niitä oli kaupat pullollaan!! nuppi/kaappi-systeemin sai vajaalla 4000 markalla..siihen aikaan JMP-nupit ilman mastervolumea olivat halutuimmat..
Surf pesee kaiken!!!
Jack D
27.08.2005 17:48:21
Siis onko JCM800 jo harvinainen???? Muistan kun 80-90-lukujen vaihteessa niitä oli kaupat pullollaan!! nuppi/kaappi-systeemin sai vajaalla 4000 markalla..siihen aikaan JMP-nupit ilman mastervolumea olivat halutuimmat..

no nuita 4211:sia ei ainakaan oo hirveenä näkyny.
Jesus did it for the chicks.
elbowski
27.08.2005 17:51:34 (muokattu 27.08.2005 17:51:59)
Luultavasti -sanaa tuli kyllä käytettyä vähän liikaa. Ei mun ollut aluksi tarkoitus myydä ekaa sähkökitaraanikaan, mutta matkaansa se on jo jatkanut.

Ja täältä se tuskin jatkaa matkaansa. Se on rakas.

E. Tuo Kustom kyllä vaihtaa omistajaa heti kun keväällä se Ashdown tulee :)
Näen sen silmistäsi, nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?

IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45
hemmo
27.08.2005 20:26:43

Joo, mullaon jotain ritsoja joilla ei ole mitään kaupallista arvoa. Ne mie pidän.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
Niskamies
27.08.2005 20:45:38
Ja täältä se tuskin jatkaa matkaansa. Se on rakas.

E. Tuo Kustom kyllä vaihtaa omistajaa heti kun keväällä se Ashdown tulee :)

Mikä tulee? Peacemaker vai Fallen Angel?
Virallisesti semi-pro!
elbowski
27.08.2005 20:54:06
Mikä tulee? Peacemaker vai Fallen Angel?

Fallen Angel DSP 60-nuppi.
Näen sen silmistäsi, nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?

IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45
Niskamies
27.08.2005 20:55:32
Fallen Angel DSP 60-nuppi.

Asiaa. Rouheat säröt, ja kirkkaat aika steriilit kliinit. Tykkäsin kaikinpuolin, kliinit olivat todella paljon makuuni. Säröistä en osaa sanoa kun en päässyt soittamaan kovaa.

Haluaisko joku ostaa Peacemaker 40 kombon ja Marsun 1960:n? Mun tekis mieli Orankia...
Virallisesti semi-pro!
LamaAjanElvis
27.08.2005 21:32:58
strato. en myy koska se on kuin tehty käteeni, soi hyvin ja sillä on niin perkeleesti tunnearvoo.

smarvo anttilan vahvistin. en myy koska kukaan ei sitä osta/ vaihtoarvoa ei ole.

dearmond m-65. en myy. soi paremmin kuin monet kalliimmat vaikkakin kaula on vähän kiero (ei vaikuta sointiin) kaulan takia ei kelpaa musaliikkeeseen vaihdokiks.

anttilan akustinen. en myy koska ei sitäkään kukaan osta.
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista. Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
makoskela
27.08.2005 22:04:13
Takamine LTD-91. Vaimo kielsi myymästä. Sopii kuulemma koristeeksi olohuoneeseen.
GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa.
Härski
27.08.2005 22:15:46
strato. en myy koska se on kuin tehty käteeni, soi hyvin ja sillä on niin perkeleesti tunnearvoo.

Ja jos se on väriltään Daphne Blue, kuten avatarissasikin, niin pelkästään se riittäisi syyksi.
N33m0
27.08.2005 22:58:13

VHT 2/90/2

löyty oma soundi, need I say more?
( 'o')-d[||] More Beer!
LamaAjanElvis
28.08.2005 00:32:18
Ja jos se on väriltään Daphne Blue, kuten avatarissasikin, niin pelkästään se riittäisi syyksi.

sepä se. olet asian ytimessä.
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista. Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
Olli S.
28.08.2005 12:48:14

Eikös ne ole vain esineitä. Ei minulla ainakaan ole millään mitenkään erityisesti tunnearvoa. Ne ovat työkaluja, jotka on tehty palvelemaan minun tarkoituksiani, ja jos eivät täytä paikkaansa, lähtevät vaihtoon. Nykyisiä tuskin ihan heti vaihdan pois, ihan järkisyistäkin. Silhouetteja ei turhan paljon Suomessa pyöri ja sain edulliseen hintaankin, joten kannattaa pitää kiinni. Onhan se lisäksi mahtava keppi ja puolustaa parhaiten "Straton"-paikkaa minun käytössäni.

PRS:ää taas ei Suomessa ainakaan vielä kannata kaupata. Markkinat ovat pienet, eivätkä ihmiset halua maksaa niistä käypää arvoa, joten tässä tilanteessa käyttöarvo on kaksinkertainen kauppahintaan nähden. Nämä siis puhtaasti järkisyitä. Eihän minulla mitään tarvetta olisi tuota myydäkään. Nykyiset kamat kitaroiden osalta ovat kunnossa. Joskus ehkä jotain lisää, mutta tuskin näitä pois. Vahvistin menee vaihtoon, kunhan ekaksi raataa puuttuvia euroja.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani.
Jucciz
28.08.2005 13:29:29
Toivottavasti en ikinä joudu myymään tuota Ala-Kuhan kolmekolmevitosta. Se tuntuu ja kuulostaa niin hyvälle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)