Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 58 9 10 11 1227 28 29 30 31
zak69
05.08.2005 12:17:22 (muokattu 30.12.2005 13:51:35)
Laulaja: hyvä jätkä joka treenaakin, joskus liian kiire "pesän" päälle
soolokitaristi: hyvä soittaan ja hyvä tyyppi, saisi silti treenata enemmän ehkä
komppikitaristi: ei saa mitään selvää soitosta, joku ihme kasarihärö kai
basisti: suuret luulot itsestään, osaa kyllä soittaa ihan jees
rumpali (minä):ottaa soiton liian vakavissaan ainakin näiden jätkien kanssa, eli nipo kait muiden mielestä
"More groovy time"
Janus
05.08.2005 13:51:57
BASISTI/LAULAJA:
On aina nussimassa tyttöystäväänsä.

Luin ton hätäsesti: On aina nussimassa tyttöystävääni...

nimim. "mitäpä uhrauksia en tekisi hyvän bändifiiliksen takia"
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
Tmp
05.08.2005 20:52:55
Pitäiskö näin humalassa tilittää.

Laulaja: Joskus vähän saamaton eikä saa asioita tehdyksi. Unohtelee asioita ja tekee asiat "silloin kun ehtii". Ärsyttää todella paljon kun pitäisi saada jotain tehtyä ja kaikki odottaa sen vuoksi että ei saa yhtä kuvaa tehtyä. Esim missä ovat biisien lyriikat? Pitäisi saada sivuille mutta ei vaan näy missään.

"Komppi"kitaristi: Ei oikein mielipiteitä. Menoa on joskus vähän liikaa ja bändi jää kakkoseksi.

Basisti: Sen mielestä ei ole mitään kummallista siinä että nukkui pommiin eikä tunnut haastattellun(haastettelu oli siisi 14.00). Ei saa mitään tehdyksi ajallaan ja nukkuu aina kun ei pitäisi.

Rumpali: Tunnolinen ja hoitaa tonttinsa ja tekee mitä "käsketään" mutta ei oikein uskalla tehdä enemmän.

"Soolo"kitaristi: Natsimainen kusipää joka (yrittää) kyykyttää muita kun eivät ole tehneet "tehtävänsä" ja asia saa taaqs odottaa viikon.

Sanotaan nyt lopuksi että en vaihtaisi ketään tästä bändistä kehenkään.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
Myrtilla
07.08.2005 02:53:29

Hmmm tämä avautuminen varmasti vielä kostautuu, mutta menkööt...

Bändi nro 1.

Minä eli kitaristi-synisti-taustalaulaja:

- Olen soittanut liian vähän aikaa (lue olen surkea)

- Tunnen, että bänditouhuissa minut aina jyrätään...en osaa olla dominoiva. Haluaisin oikeasti soittaa vaan synaa.

Laulaja-synistibeibeni:

- Jatkuvasti kurkkuongelmia, en muista milloin olisi viimeksi voinut laulaa...varmaan kuukausia sitten jossain sairastelujaksojen välissä :( Jos olisin rikas veisin sen jo jollekin maailman parhaalle kurkkuspesialistille.

- Joissain asioissa aina eri mieltä kanssani. Ei diggaa fingerstyle kitara näppäilystä, vaikka se on ainoa tekniikka jonka hallitsen nolaamatta itseäni :P

- Haluaa tunkea joka ikisen biisin täyteen säröjunttausta, oikeastaan kyllä aika söpöä.

- pitää aina oman päänsä...ainakin yleensä.

Muut jäsenet: Heitä ei ole, siitä iso miinus :S

Bändi nro 2.

Vasta yhdet reenit takana, en todellakaan tiedä mitä tästä tulee...

Kitaristi:

- suuruudenhullu...tai no oikeastaan tämä on vain positiivista, ainakin olemme jossain asiassa samalla aaltopituudella

- haluaa pitää erästä bändiä esikuvana, mikä on minulle ongelma kun en halua esikuvia enkä varsinkaan sellaisia joiden musiikkia en kestä kuunnella

- muuttaa suunnitelmia koko ajan

Rumpali:

- panostaa liikaa oikeaan elämään, käy töissä minkä vuoksi noita reenejä on ollut vasta tuon yhden kerran :D

Minä eli basisti:

- en tiedä pidänkö musiikkimme tyylisuunnasta ikinä, mutta oikeastaan se tässä jännintä onkin :p

- olen soittanut bassoa pari kertaa. se ei ole kovin hyvä lähtökohta alkaa soitella kahden liian lahjakkaan musiikinopettajaksi valmistuvan naisen kanssa, mutta itsepähän pyysivät :)

Noniin tässäpä tämä tällä kertaa. Minne voin nyt mennä kehumaan bändikavereitani???
Skebameizi
25.08.2005 14:34:22 (muokattu 18.10.2005 21:50:21)

Nyt tulee turpaan, mutta... :)

Kitaristi (minä):monesti huonolla tuulella, jolloin vittuilen ja pomotan

Rumpali: ei kuuntele ollenkaan asennemusaa kuten me muut. Niinpä coverien päättäminen on mahdotonta kun aina tilanne on 3-1 ja mielellään sitä soittaisi biisin josta kaikki tykkää. Ei lyö rumpuja vaan hivelee niitä. Soitetaan kuitenkin metallia, herra paratkoon. Monesti huonoja ideoita biisejä tehdessä.

Basisti: Välillä lievästi nössö eikä omaa mielipidettä asioista. Vastarannan kiiski. Feidaa treenejä krapulan takia.

Laulaja: Ei nyt äkkiä tule mieleen mitään negatiivista.
Say one more word, I double-dare you, BRING IT ON!
Tanakkala
26.08.2005 21:38:23
Noh mäkin koitan keksi kaikista jotain pahaa

Kitaristi: Tiluttelee ja soittelee omia joka välissä.

Kitaristi2: Soittelee jotaa pirun poppia joka välii josta syntyy muille hermi romahdus

Basisti: Täys tolla soittajana mutta mukava ihmisenä...Oho se olikii positiivinen

Rumpali(mä): Ei oikee osaa tuplii viel kunnol ja nauhoituksessa soitto kusee kintuille

Laulaja: Ei suostu aina laulamaan joka biisii ku tulee kurkku kipeeks.
Ei edes yksinäisyys tule yksin
VeeKoo
27.08.2005 14:39:12 (muokattu 27.08.2005 14:43:27)

Minä: Karkailen välillä tahdista..

Kitaristi 1: En tiedä.. Liian pitkä matka treenikselle.

Kitaristi 2: Liian jäykkä persoona vapaa-ajal..

Kosketinsoittaja/laulaja: Taitaapi olla henkisia ongelmia eli sepä taitaakin olla hullu nainen.. aina masennus päällä ja mieli vaihtuu 2 sekunnissa.. Eikä suostu laulaan aina. Mun puolest voitais potkii pois, mut oon uus jäsen, niin ei mulla oo vaikutusvaltaa niin paljon..

Basisti: Ei oo koskaan paikal.. Onkohan enään bändiskään!?!
hehe
VeeKoo
27.08.2005 14:40:11 (muokattu 27.08.2005 14:40:28)

Poistin kun tuli 2 kertaa..
hehe
Jaava
04.11.2005 17:07:19
Laulaja:
On ihan vitun paska jätkä. Puhuu pakaa muista selän takana, ei hyväksy muiden piisi ideoita (joskus jopa tuo saman idean seuraaviin treeneihin ja väittää omakseen) ja kuvittelee olevansa maailman paras suosituin ja komein jätkä.

Rumpali: Niin ihme heppu ettei siitä ota oikeen tolokkua.

Basisti: Hitto ku se koko ajan tietää kaiken. Iha ihme heppu.

Minä (kitara): En osaa soitattaa sitä kitaraa. Ärsytän muita jatkuvasti.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
VeeKoo
04.11.2005 22:44:34

Laulaja:
On ihan vitun paska jätkä. Puhuu pakaa muista selän takana, ei hyväksy muiden piisi ideoita (joskus jopa tuo saman idean seuraaviin treeneihin ja väittää omakseen) ja kuvittelee olevansa maailman paras suosituin ja komein jätkä.

Rumpali: Niin ihme heppu ettei siitä ota oikeen tolokkua.

Basisti: Hitto ku se koko ajan tietää kaiken. Iha ihme heppu.

Minä (kitara): En osaa soitattaa sitä kitaraa. Ärsytän muita jatkuvasti.

Ihme heppubändi!
Voi perkele kun bodom aiheet lukitetaan aina!
Mysli
05.11.2005 21:47:26 (muokattu 05.11.2005 21:56:56)
Vittu homoja koko sakki!
N33m0
09.11.2005 00:08:27

RuNpali: Paljon hyviä ideoita, ymmärtää myös kitaran päälle, ainoo vaa et fillit menee överiks joskus ja muuta sekoilua vähän liikaa.

Komppikitara: Zombi, ei minkäänlaista mielipidettä mistään ja suht' mielikuvitukseton riffien keksijä.

Leadikitara (minä): Tilu on verissä, muttei teoria päässä.
slow music for slow people
okoranta
10.11.2005 11:41:42

Kitaristi: soittaa aivan vitun isolla

Rumpali: laiska(hommasin sille rummut,yleensä minä joudun vielä virittäänkin)

Minä basisti- laulaja:

Tyhmä kuin vasemmanjalan saapas
"Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- Osta multa basso
Piirakka
10.11.2005 19:07:09
Kaikki dokaamme liikaa..
"I play stratocasters because no one good has ever played one!"
S.i.r.
10.11.2005 20:42:51
Ne on kaikki ihan perseestä ja lisäksi ne juo liikaa viinaa. Kaikki tuo pätee minuunkin, joten ehkä sittenkin olemme luotuja toisillemme. ;)
elbowski
11.11.2005 00:20:01
Rumpali: Skippaa treenejä vähänväliä
Basisti: On hiljaa kokoajan
Kitaristi: Valittaa middlepainoittesesta saundistani, ja jättää taustakompit yleensä soittamatta, korvaa ne homoilufilleillä.
Minä (kitaristi): Pomotan ja olen äänessä kokoajan.
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
Aika härkä
13.11.2005 14:09:29
Minä:liian mahtaileva ja käytän bändin "johtajana" olemista väärin.
Kitaristi:treeneissä jos joku menee väärin lopettaa yrittämisen siihen.
Pianisti:vetää omaa showta eikä keskity soittamiseen
Laulaja: laulaa liian hiljaa,keskittyy poikiin enemmän kun treeneihin
I love the way you walk.
Rautakivi
13.11.2005 15:34:13
Rumpali: Käyttää nuuskaa, on suomenruotsalainen, ei ikinä vastaa puhelimeen, tulee usein myöhässä treeneihin, huono viinapää, aina kiire kotia, ei harjoittele biisejä, ei maksa osuuttaan kämpän vuokrasta.

Basisti/laulaja: Ei osaa laittaa johtoa seinään tai vahvistinta päälle, ei maksa osuuttaan kämpän vuokrasta, keittää pahaa kahvia, aina kiire kotia.

Minä kitaristi: Hyppyritukkainen, menettää hermot usein, ei suostu soittamaan muuta kuin covereita.
Spawn
13.11.2005 15:47:50
Komppikitaristi: Ei viritä kitaraansa vaan muiden täytyy virittää häneen epävireeseensä, koska "Ei mun Jackson pysy vireessä nii turha tätä on virittää".

Lead-kitaristi: "WoW! WoW!" eli pelailee helesti World Of Warcraftia ja saattaa välillä jäädä treenit toissijaisiksi. Onneksi todella harvoin.

Laulaja: Ei ole edelleenkään hommannut pa-kamoja, mutta ymmärrän kyllä. Eihän niitä ilmaiseksi saa. Saisi välillä laulaa vähän useampaa nuottia.

Rumpali: Pitää minua ärsyttävänä ja lapsellisena nillittäjänä kun en pidä hänen tekemistään riffeistään.

Basisti (minä siis): Ehkä turhankin kriittinen itseään sekä bändiään kohtaan. Paska sanoittaja (ja ainoa joka sanoituksia jaksaa tehdä). Musiikillisia ideoita joita ei käsillä olevin välinein toteuttaa. Muutenkin paska jätkä ja ärsyttävä sekä lapsellinen nillittäjä.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)