panoskasa 30.05.2003 21:30:04 | |
---|
Onko kellään kokemuksia Thoman nimisestä saksalaisesta netti-soitinkaupasta? Kuinka pitkät toimitus ajat ja sillee. |
Vilhelmus 30.05.2003 21:33:05 | |
---|
Kolme sanaa sinulle: käytä ihmeessä hakua. Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan. |
superfly 30.05.2003 21:33:18 (muokattu 30.05.2003 21:33:53) | |
---|
Harppu on alaston piano |
Supernaut 30.05.2003 21:33:40 | |
---|
Kokeilepa hakua. Siitä puhutaan vähän väliä. Se on muuten Thomann (2 n:ää) Funk you! |
Jabbe 30.05.2003 21:40:43 | |
---|
Nyrkkisääntönä voidaan pitää, että vähintään yksi tilaamasi tuote puuttuu lähtetyksestä, ja joudut odottelemaan sitä vielä pari viikkoa. Muuten ihan hyvä kauppa. Muista katsoa myös: http://www.musicstorekoeln.de/Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
Kitaranraiskaaja 30.05.2003 23:11:10 | |
---|
Nyrkkisääntönä voidaan pitää, että vähintään yksi tilaamasi tuote puuttuu lähtetyksestä, ja joudut odottelemaan sitä vielä pari viikkoa. Muuten ihan hyvä kauppa. Mitä jos tilaa vain yhden tuotteen? Lähettääkö ne tyhjän paketin? Et varmaan osannut odottaa tällaista kommenttia. |
Mitä jos tilaa vain yhden tuotteen? Lähettääkö ne tyhjän paketin? Ja jos tekee tyhjän tilauksen, joutuu lähettämään kitaransa niille. |
Jabbe 30.05.2003 23:13:30 | |
---|
Mitä jos tilaa vain yhden tuotteen? Lähettääkö ne tyhjän paketin? Et varmaan osannut odottaa tällaista kommenttia. Osasin. Tilasin kerran yhden tuotteen, Yamahan Rm1x sekvensserin, ja siitä puuttui muuntaja. Paljon silläkin laitteella teki ilman muuntajaa, kiva pyöritellä sitä siinä pari viikkoa. En tiedä, mitä puuttuu, jos tilaat vaikka yhden plektran. Ehkä sitten koko paketti puuttuu?? Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
pitkätukka 30.05.2003 23:38:00 | |
---|
Osasin. Tilasin kerran yhden tuotteen, Yamahan Rm1x sekvensserin, ja siitä puuttui muuntaja. Paljon silläkin laitteella teki ilman muuntajaa, kiva pyöritellä sitä siinä pari viikkoa. En tiedä, mitä puuttuu, jos tilaat vaikka yhden plektran. Ehkä sitten koko paketti puuttuu?? Silloin tilaus "häviää" ja joudut usean kuukauden ajan soittelemaan ja kyselemään tilauksen perään. Luonnollisesti paketin saapuessa, se sisältää vain plektrapussin, mutta sisältö jäi matkalle. |
superfly 30.05.2003 23:39:44 | |
---|
Mulle on aina tullut kaikki tilaamani tavarat viikon sisään ja ikinä ei ole mitään puuttunut. Harppu on alaston piano |
Viktor Pelevin 31.05.2003 04:22:26 | |
---|
Ja jos tekee tyhjän tilauksen, joutuu lähettämään kitaransa niille. Ja jos ei itte saa aikaseks lähettää sitä kitaraa, niin Thomann-kotiperintä kyllä hoitaa homman. Luojan kiitos mukavaa musiikkiharrastusta voi jatkaa myös ilman toimivia polvilumpioita... Mut siis kaikkee hyvää vaan Thomannista! ;) "Free your mind and your ass will follow" -G.C.- |
Lilli 31.05.2003 07:30:26 | |
---|
Onko kellään kokemuksia Thoman nimisestä saksalaisesta netti-soitinkaupasta? Kuinka pitkät toimitus ajat ja sillee. ... kaikenkaikkiaan: voi kyllä minua surettaa, kun teille arvon kommentoijat on (kaikille) käynyt Thomannin kanssa köpelösti.. voi voi. Ite olen tilannut muutaman vuoden aikana silloin tällöin kaikenlaista ja joka ainoa kerta toimitus on tapahtunut kohtuuajassa eikä tilattuja tavaroita ole puuttunut. Toisaalta suomalaisista musiikkiliikkeistä toimitusajat Matkahuollon kautta ovat olleet vielä lyhyempiä. Mutta kyllä maailmaan valitusta sopii, ei siinä mitään. - Painukaa v***uun lauloi Preeriasusi ja poistui itse paikalta. |
Jabbe 31.05.2003 08:13:54 | |
---|
Niin, varmasti hyvä kauppa, mutta kun tavaroita puuttuu 5 kertaa peräkkäin (kaverin tilauksia osa), niin ei voi kuin ihmetellä. Toivottavasti muilla on edes ollut parempi tuuri. Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
Ukko 31.05.2003 11:29:21 | |
---|
Onko kellään kokemuksia Thoman nimisestä saksalaisesta netti-soitinkaupasta? Kuinka pitkät toimitus ajat ja sillee. Homma on pelannut mallikkaasti. Kerran jäi yksi bassokielisetti puuttumaan mutta sekin tuli muutaman päivän sisään. Jos verrataan kotimaisten musiikkiliikkeiden tarjontaan niin 70-90 % tapauksista hommeli menee huutokaupaksi ja ostossummien epämääräiseksi hinta pyörittelyksi jonka tarkoitus on hämätä ostajaa. No tietysti homma on bisnestä eikä mitään hyväntekeväisyyttä joten se on ymmärrettävää. Niin minäkin tekisin jos olisin vastaavanlainen yrittäjä. Mutta Thomann antaa pitävän hinnan josta ei enään neuvotella. Samoin tekee tai ainakin teki Tampereen soitinkeskus liki ainoana musaliikkeenä joissa olen asioinut. Voi niitä olla muitakin. |
pitkätukka 31.05.2003 12:47:22 | |
---|
Itse tilasin sieltä akustisen kitaran ja toimitus tuli perille eikä ollut mitään onglemia. 100€ tuli vielä säästettyä. |
Pahisguy 31.05.2003 16:35:02 | |
---|
... kaikenkaikkiaan: voi kyllä minua surettaa, kun teille arvon kommentoijat on (kaikille) käynyt Thomannin kanssa köpelösti.. voi voi. Ite olen tilannut muutaman vuoden aikana silloin tällöin kaikenlaista ja joka ainoa kerta toimitus on tapahtunut kohtuuajassa eikä tilattuja tavaroita ole puuttunut. Toisaalta suomalaisista musiikkiliikkeistä toimitusajat Matkahuollon kautta ovat olleet vielä lyhyempiä. Mutta kyllä maailmaan valitusta sopii, ei siinä mitään. Kuin suoraan minun suustani, ei ongelmia, olen iloinen. Ja muutaman kerran oon tilannu. "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka."
Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972 |
AoA 31.05.2003 16:36:30 | |
---|
Aina on kaikki tullut mitä olen tilannut. Joillakin ilmeisesti huonompi tuuri mutta itsellä pelkästään positiivisia ajatuksia sekä palvelusta että toimituksesta. Full Volume or Double Volume |
Vilhelmus 31.05.2003 19:03:40 | |
---|
Tampereen soitinkeskus liki ainoana musaliikkeenä joissa olen asioinut. Voi niitä olla muitakin. Siellä on kyllä asiallisella pohjalla toiminta. Tänään roudasin ison kasan äänityskamaa ulos, reilusti halvemmalla mitä Thomannin pelleiltä. Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan. |
Circles 31.05.2003 20:48:44 | |
---|
Asiallinen kauppa se Thomann on. AINA on kaikki tilaamani tuotteet tulleet ja vieläpä lyhyellä toimitusajalla (parhaimmillaan alle viikko). Ei ne nyt mitään pellejä todellakaan ole. Sitä paitsi ostan kitarakamat (Efektit, mikit ym.) mielummin Thomanilta halvemmalla kuin suomalaisten liikkeiden ahneilta (ja töykeiltä) sediltä. "Dream on, dream on, voit silmät sulkee". |
Leppis 01.06.2003 12:34:18 | |
---|
Positiivisiä kokemuksia minullakin. On saattanut lähetykset tulla muutamassa osassa, tyyliin basso ensin ja vahvistin seuraavana päivänä, mutta peräkkäin kuitenkin. Ja toimivia ja halpoja ovat olleet. |