Bonham 30.05.2003 18:28:46 | |
---|
Mukava lämmittely reilun parin viikon päässä koittavaan Suomen kahteen konserttiin TV 1 klo 23.15. Blackmore's Night taitaa jäädä melko vaisuksi m.netin kannalta, siis osanotto. Entä ketkä meikäläisistä ovat menossa Pomoa moikkaamaan ja kuinka monetta kertaa? Mulla toinen kerta, eka 80-luvun puolivälissä, joten on jo aikakin! Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan) |
Psycho-Monkey 30.05.2003 20:11:16 (muokattu 30.05.2003 20:12:30) | |
---|
Ilman muuta olen menossa..Brucen ensimmäiset suomen keikat, ei voi jättää väliin...liput on lavan eteen siihen kentälle...Ensimmäistä kertaa morottamaan... Täytyypi nauhottaa tuo Barcelonan keikka... Suurin osa ihmisistä ei tietäisi mitä musiikki on vaikka se tulisi ja purisi heitä persuuksiin. -Frank Zappa- |
Brian May jr. 30.05.2003 20:14:21 | |
---|
Mä meen tsekkaamaan maidenia ekan kerran mut koitan päästä brucen puheille ehdottomasti. |
napander 30.05.2003 20:38:22 | |
---|
Mä meen tsekkaamaan maidenia ekan kerran mut koitan päästä brucen puheille ehdottomasti. Niin ja kysehän oli tässä threadissa Bruce Springsteenistä. Oli pakko huomauttaa, ku ei ollu muuta tekemistä. :) |
superfly 30.05.2003 21:19:58 | |
---|
Niin ja kysehän oli tässä threadissa Bruce Springsteenistä. Oli pakko huomauttaa, ku ei ollu muuta tekemistä. :) Mutta joillekinhan Dickinson voi olla "Pomo". :) Harppu on alaston piano |
Bonham 30.05.2003 21:23:04 | |
---|
Kyllä kyllä, mutta otsikon ja mun ekan kirjoituksen muut premissit eivät täyty, joten väärä Bruce on väärä Bruce. Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan) |
volvo740 30.05.2003 21:23:17 | |
---|
Eip Brucea pomompaa ole. Ugh. |
Teijo K. 30.05.2003 21:33:22 (muokattu 30.05.2003 21:33:45) | |
---|
Mutta joillekinhan Dickinson voi olla "Pomo". :) Kröhm, vaikka Dickinson saattaakin "rulettaa saatanasti" niin sehän on tunnettua etäisemmilläkin maapallon kolkilla, että Bruce Springsteenin lempinimi on jo ammoisista ajoista lähtien ollut Boss eli Pomo. Eli jos viitataan sanalla Pomo, viitataan Bruce Springsteeniin. Anteeksi keskeytys, jatkakaa kaikessa rauhassa. "You have to give some skin to get some tone.": Will Lee |
Sanonpahan ihan kiusallakin ettei muuten kiinnosta pätkääkään. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Bonham 30.05.2003 21:58:37 | |
---|
Bruce, Bruce vai tämä aihe ylipäätänsä? Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan) |
KooAa 30.05.2003 22:00:58 | |
---|
Ei mikään noista vaihtoehdoista, Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Bonham 30.05.2003 23:55:02 | |
---|
Those boys can play! Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan) |
Marlowe 31.05.2003 00:06:11 | |
---|
Entä ketkä meikäläisistä ovat menossa Pomoa moikkaamaan ja kuinka monetta kertaa? Mulla toinen kerta, eka 80-luvun puolivälissä, joten on jo aikakin! Lippu kesäkuun 17. päivän konserttiin on plakkarissa. Stadionin nurmella olisi tarkoitus oleilla. Odotukset keikkaa kohtaan ovat korkealla. Ja kyllä Springsteen on Bruceista Brucein (vaikka kyllä minä sitä toistakin tavallaan arvostan, vaikka Iron Maiden ei missään tapauksessa olekaan suosikkiorkestereitani). The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
hjukke 31.05.2003 00:08:32 | |
---|
kyllä pomo on Springsteen eikä mikään "Dick in, son!" "There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and those who don't." |
isojussi 31.05.2003 00:09:56 | |
---|
Sanonpahan ihan kiusallakin ettei muuten kiinnosta pätkääkään. En kanssa oikein jaksa innostua. Ei puhuttele, vaikka varmaan taidollatehtyä AOR:ää onkin. Tai siis onhan ne soittajia, mutta musa nukuttaa. Osta mut - ma olen kaupan! |
Bonham 31.05.2003 00:13:31 | |
---|
Tuo näyttikin oleva uusimman levyn promotoimiseksi tehty välipala. Sinäänsä huvittava veto, kun keikat kuitenkin pyörivät 3 - 4 tunnin välillä. Mutta en jaksa koskaan ihastella tarpeeksi ton bändin yhteensoittoa, soittamisen iloa ja sielua. Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan) |
N_Bates 31.05.2003 10:35:35 | |
---|
Jotenkin oli tosi laimea veto toi tv-show. Muistelen nähneeni telkkarista joskus jonkun toisenkin brucen konsertin, ja meininki oli aivan älytön. Siispä petyin pahasti tohon esitykseen. Tuosta jäi mieleen vaan lähinnä hieman huvittavat lyriikat joka biisissä. Kaikissa jotain "Naanaanananaa" "Laalaalalalaaa" "lailailailaa". Saattaa olla, että jäin kaipaamaan niitä vanhoja tuttuja hittibiisejä, joita tuossa ei tullut kuin yksi, ja sekin jotenkin tosi laimeasti esitettynä. Kova ukko tuo pomo kyllä vieläkin on, ei siinä mitään. Mielelläni näkisin livenäkin joskus.. |
Bonham 31.05.2003 11:11:29 | |
---|
Muistelet varmaan sitä New York City liveä, joka on myös tupla levynä... Siinä tahkotaan todellakin aivan eri meinigillä. Mutta kuten todettua, tuo eilinen oli uuden levyn mainostusmielessä kasattu otos pidemmästä konsertista. Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan) |