aiiT 30.05.2003 09:35:59 (muokattu 30.05.2003 09:36:32) | |
---|
Ei oo todellista, tää on varmaan tsoukki. Se olin mä :) Eilen kävin ottamassa pohkeeseen isomman kuvan, ei Radioheadin levynkansista tuo mutta teksti Immerse Your Soul in Love löytyy kyllä. Tiistaina Looseen, hopi hopi. KT kolisee. Olen jälkijunassa, mitä trendeihin tulee. |
fridgebuzz 30.05.2003 10:13:07 | |
---|
Se olin mä :) Heh. Pieni maailma. Seisoin sun takana oikealla, join kaljaa ja purnasin siitä kuinka huonot spiikit Georgie Picketillä oli. |
aiiT 30.05.2003 10:24:02 | |
---|
Jeh, spiikit ei ehkä ollu hyvät, mutta keikka oli :) kuvattiin videolle suurin osa. Pieni on kyllä maailma, ei uskois. Mäkään en kuitenkaan täällä ole mikään suurin vaikuttaja, lähinnä välillä piipahdan kattelemassa tuulahduksia muusikoiden maailmasta. Hah hah. "EMMIE NYT TULE JOS MIE EN SAA VIINAA!" "Tulisit nyt Jouni kun ihmiset haluaa nähdä sinut." "No...ehkä mie voisin. Jos annatte miulle pistoolin." - Hynynen Maikkarin chatissa. |
fridgebuzz 30.05.2003 10:40:22 | |
---|
Pieni on kyllä maailma, ei uskois. Siitä tatuoinnista vielä sen verran että lähinnä yllätti että se sopi niin hyvin tatuoinniksi, se kuva siis. Ja näytti hyvältä. Ei ole nimittäin koskaan tullut mieleen. Vaikka seinällä onkin sellainen parimetrinen Amnesiac-kangas, ja tuota kuvaa on tullut katseltua aika paljon muutenkin. |
aiiT 30.05.2003 10:43:45 | |
---|
Mä tiesin heti, että tää on se, kun avasin Amnesiacin ensimmäisen sivun. Tosin olin kyllä jo aika pitkään katsellut kaikkea mahdollista vähän sillä silmällä, että mitä sitä nyt tuonne lapaan tökkäis. Tää toinen tatska on itsepiirtämä, mut oli pakko saada joku Radiohead-viittaus .. apua mitä fanittelua, vanaha akka. "EMMIE NYT TULE JOS MIE EN SAA VIINAA!" "Tulisit nyt Jouni kun ihmiset haluaa nähdä sinut." "No...ehkä mie voisin. Jos annatte miulle pistoolin." - Hynynen Maikkarin chatissa. |
fridgebuzz 30.05.2003 10:50:44 | |
---|
Laitoin sulle pikaviestiä (oikealla yläkulmassa välkkyy kirjekuori) ettei mene ihan kaksinpuheluksi ja vielä asian vierestä tämä thread. |
schism 30.05.2003 15:31:10 | |
---|
nätistihän ne pikketit soitattivat. nämä muuten kuultiin: Lucky (Nice Dream) Let Down How to Disappear Completely and Never Be Found Streetspirit (Fade Out) No Surprises Karma Police Knives Out Creep (+introna Fitter Happier) hukkam. |
lxi 30.05.2003 15:34:56 | |
---|
Ainoa moka olikin se, että soittivat Street Spiritin keskellä settiä. Ei sellaisen biisin jälkeen voi soittaa enää mitään. Erittäin hieno keikka, yllätyin todella positiivisesti. Ja hinta/laatusuhde oli erityisesti kohdallaan. |
rhubarb 30.05.2003 17:58:42 | |
---|
ja seuraavaksi palstan noin säälittävin kirjoitus... siis kun mä ajattelin et oikun olis kiva tulla kuuntelemaan radioheadia ens viikolla sinne bar looseen, missä sit lieneekään, mut kun kukaa ei lähe mun kaa. byäää! miksei mulla ole ketää kavereita, jotka pitää bändistä. ahistaa! vatsaan koskee! te ette tiedä, miten vaikeaa tämä on! eiks oo kauheaa, kun löytää jonkun ihanan bändin ja sitten ei voi jakaa kenenkään kanssa kun kaverit haluu puhua vaan kauppakorkeasta...opintolainasta...puutarhanhoidosta.. beibeistä...selluliitistä... päätän tähän....*sigh* "Mommy, can I go out and kill tonight?" |
älä stressaa. mihin tarvitset kavereita, kun et kuitenkaan samaan aikaan voi jutella niiden kanssa ja kuunnella levyä, jonka vuoksi tilaisuus on järjestetty? vaikka ymmärrän kyllä pointtisi - minäkin olen menossa näillä näkymin yksin (suurinpiirtein ainoa reiska-fanaattinen kaverini kieltäytyy periaatteellisista syistä kuuntelemasta levyä ennen julkaisupäivää), mutta luotan jotenkin siihen, että paikan päällä tutustuisi mukaviin ihmisiin. -niihin radiohead-faneihin, joiden kanssa sitten tulevaisuudessa voi mennä vastaavanlaisiin tapahtumiin :) näemme loosessa. p.s. yritän juuri ladata capitolin radiohead-sivuilta uusia biisejä ihan virallisesti kuultavakseni, mutten saa niitä soimaan. missä se play-nappi on???????? mutta levynkansitaideteos, jolla voi interaktiivihkosesti leikkiä samalla, on HIENO. |
aiiT 31.05.2003 10:33:23 | |
---|
Hei, sekaan vaan. Kun on tarpeeksi fanaattinen, löytyy varmasti juttuseuraa ihan melkein kenestä tahansa. Lutakossakin tuli juteltua useammankin ihmisen kanssa, vaikkei varsinaisesti edes seuraa hakenut. Sekaan vaan :) mulle ainakin saa tulla Radioheadista jauhamaan, juttua riittää tunneiksi. "EMMIE NYT TULE JOS MIE EN SAA VIINAA!" "Tulisit nyt Jouni kun ihmiset haluaa nähdä sinut." "No...ehkä mie voisin. Jos annatte miulle pistoolin." - Hynynen Maikkarin chatissa. |
aiiT 04.06.2003 10:49:36 | |
---|
Otan tämän mainostuksen vuoksi taas esille eli olen törppö. Mutta jos tavoittaisin kohderyhmää hieman! Lukekaa toi Belgia-ilmoitus konserttiosiosta, jos haaveilette Radioheadin keikasta tai ulkomaanreissusta muuten vaan.. Kiitos ja anteeksi! "EMMIE NYT TULE JOS MIE EN SAA VIINAA!" "Tulisit nyt Jouni kun ihmiset haluaa nähdä sinut." "No...ehkä mie voisin. Jos annatte miulle pistoolin." - Hynynen Maikkarin chatissa. |