Aihe: Ostinpahan uuden kepin..
1
Lego
26.08.2005 19:33:23
Pakko mehuttaa hieman uutta ostosta joka suorastaan tuntuu täydelliseltä.

Hieman taustaa: hakusessa oli kitara jolla pääsisi helposti ylimpien nauhojen tuntumaan, 22 nauhaa vähintään, hyvä kaulaliitos, ei liian tikku kaula eikä halkokaan, hyvät puumateriaalit, kohtuu halpa hinta, hieman erikoinenkin sai olla koska noita perus RG:tä on ollut ja mennyt.
Schecter kiinnosti kovin mutta hylkäsin sen, ltd:t olen todennut silkaksi roskaksi (oikeat ESPit taasen liian kalliita), Les Paul mallinen kitara on jo joten toista ei tarvittu, strato oli ulkona pelistä heti.
Meinasi jopa hätä iskeä etteikö tällaista kitaraa ole olemassakaan mutta sitten se löytyi! Ibanezit kun olen todennut loistaviksi peleiksi niin sieltä malliston kätköistä se paljastui eli Ibanez Iceman IC400, mustana, tottakai!

Mahtava peli kertakaikkiaan, mahonkirunko, set-neck, 22 medium nauhaa, todellakin omaperäisen näköinen (ja mustana _erittäin_ tyylikäs). Kaula on juuri sopivan paksuinen mihin tahansa soitteluun.

Kova laukku sisältyi hintaan ja puolen kiloeuron kepiksi tämä on kyllä varmasti parasta mitä saa. Tosin ibanez on ollut kökkö mikkivalmistaja aina joten ostamani SD:n JB & Jazz-setti nostaa kepin hintaa hieman mutta sitten se onkin jo paras!

Saanko esitellä: Ibanez Iceman IC400 (jonkilainen kuva tässä)
http://muusikoiden.net/dyn/members/13206.jpg

Kuten levytukun sivuillakin sanotaan: icemanin joko tajuaa tai sitten ei, minä tajusin!
Pushing little children, With their fully automatics, They like to push the weak around.
-K-
26.08.2005 19:39:37
Rajatieltäkö kävit poistamassa ? Muutaman kerran olen keppiä näperrellyt ja on tottavie mukava peli.
Ei suotta elämys.
Härski
26.08.2005 19:40:14
Ihan vitun ruma. Oispa mullakin tommonen. Onnea!
Reaper_Man
26.08.2005 19:40:28
Onneksi olkoon!!
V-kitara on hevisuunnikas.
-K-
26.08.2005 19:40:50
Ketkä tunnetut harmut tollasilla soittelikaan? Paul Stanley ja se SOADin ukko ainakin?

Eikös stanley kehitellyt Washburnille hyvinkin vastaavan mallin ?
Ei suotta elämys.
Lego
26.08.2005 19:41:15
Rajatieltäkö kävit poistamassa ? Muutaman kerran olen keppiä näperrellyt ja on tottavie mukava peli.

Vaasasta sain neuvoteltua sen verran hyvän hinnan että sieltäpä hommasin. Ja tottavie on mukava soittaa!
Pushing little children, With their fully automatics, They like to push the weak around.
tommi_899
26.08.2005 19:42:27

mulle tulee jotenkin mieleen tosta lampunhenget sun muut :D, mutta kyllä ihan näppärältä tuo tuntuu
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen eiks sua hävetä kuunnella himiä?
Tumocs
26.08.2005 20:16:43

Järkyttävä. Ottaisin mielelläni silti itselleni. Koskaan ei voi olla liikaa munanjatketta...
Oraalitollo Romantikkoitkijät #22
Fortune
26.08.2005 20:23:59
Icemanit ovat maailman hienoimpia.

Sellaisen kun saisi. 70-lukulaisen.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Uusi Demo tarjolla...
MikkoPaskavasara
26.08.2005 20:32:43 (muokattu 26.08.2005 20:34:51)

Bändikaverilla on moinen (lisäksi pentagrammigrafiikat rungossa, custom custom nääs...) ja ensimmäisenä tekonaan viskasi hevon helvettiin tehdasmikit ja pisti EMG:t tilalle. Hyvä keppi soittaa, mutta kalpenee kyllä omalle 400-sarjan baritoniviperille mitä hevin soittoon tulee.

EDIT: Typo korjattu.

EDIT 2: Jakilla löytyi näemmä vielä Daron-fanituksen kruunuksi SOAD-lyriikkaa jäsenkuvauksesta. :)
Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens!
Lego
26.08.2005 20:38:55
Järkyttävä. Ottaisin mielelläni silti itselleni. Koskaan ei voi olla liikaa munanjatketta...

En minä ainakaan tätä munanjatkeen takia ostanut kun ei tarvetta ole keinotekoisesti pidentää, vaan ihan työkaluksi.

Icemanit ovat maailman hienoimpia.

Sellaisen kun saisi. 70-lukulaisen.

Nää on. Ebayssä oli hetki sitten vuoden '78 sunburst iceman joka oli kyllä niin namu että HUH!

Bändikaverilla on moinen (lisäksi pentagrammigrafiikat rungossa, custom custom nääs...) ja ensimmäisenä tekonaan viskasi hevon helvettiin tehdasmikit ja pisti EMG:t tilalle. Hyvä keppi soittaa, mutta kalpenee kyllä omalle 400-sarjan baritoniviperille mitä hevin soittoon tulee.

EDIT: Typo korjattu.

Noh, Viper baritone ja iceman on kyllä ihan erilaisia mutta en epäile etteikö tuo vaipperikin olisi hyvä.

EDIT 2: Jakilla löytyi näemmä vielä Daron-fanituksen kruunuksi SOAD-lyriikkaa jäsenkuvauksesta. :)

Myönnän että SOAD-fani olen ollut jo kauan mutta en kyllä ostanut sen takia tätä :) Ennen jopa täydellisesti vierastin tämän outoa olemusta mutta jotenkin sitten kolahti..
MasK oF SaNiTY
26.08.2005 20:52:38
Tuota tuota vessapaperia? Kiva skittahan tuo
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
Lego
26.08.2005 20:54:31
Tuota tuota vessapaperia? Kiva skittahan tuo

TALOUSpaperia, siksi koska tuo halpisteline rupesi jättämään jälkiä kitaraan niin laitoin tuota siksi. Ja on.
PoLFus
26.08.2005 21:11:06

Mistäs hommasit? Hitto toi on kyllä makee. Mulla on ikuisuus-GAS IC:tä kohtaan :/
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
MikkoPaskavasara
26.08.2005 21:13:28 (muokattu 26.08.2005 21:14:00)

Tiedätkös Jak käyttääkö rakas kiekujamme Daron enää Icemania keikoilla? Sillähän oli signature Ibanezilta ja oli kova sana Toxicity-kiertueen aikoihin. Nykyään näyttäisi kaikissa näkemissäni keikkaklipeissä olevan Gibsonin joku vaan SG.
Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens!
-K-
26.08.2005 21:14:21
Mistäs hommasit? Hitto toi on kyllä makee. Mulla on ikuisuus-GAS IC:tä kohtaan :/

Muistaakseni markun musiikissa on ollut tommonen käytetty, taisi olla jopa laukulla. Jollain varmaan on mestan puhnro. jos kiinnostaa.
Ei suotta elämys.
Lego
26.08.2005 21:14:29

Kyselin ensin levytukusta tarjousta mutta "lähikaupasta" (vaasasta) sain paremman tarjouksen (lisäksi hieman tinkimistä). Siitä vain ostamaan, itse olen kyllä tyytyväinen.
Lego
26.08.2005 21:15:01 (muokattu 26.08.2005 21:17:04)
Tiedätkös Jak käyttääkö rakas kiekujamme Daron enää Icemania keikoilla? Sillähän oli signature Ibanezilta ja oli kova sana Toxicity-kiertueen aikoihin. Nykyään näyttäisi kaikissa näkemissäni keikkaklipeissä olevan Gibsonin joku vaan SG.

Ei käytä vaan Gibsonin SG:tä.

E. Ainakaan ei ole tosiaan livekeikkojen perusteella enää Icemania näkynyt.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)