Chinaski 26.08.2005 13:53:09 | |
---|
fasulla on kyllä nykyään hyvä palvelu ja meininki verrattuna 10vuoden takaiseen menoon. En tiedä millainen palvelu siellä oli 10v sitten. Kävin tuossa pari viikkoa sitten siellä seisomassa jonkin aikaa ilman että myyjä kiinnitti minkäänlaista huomiota. Käveli ohi, katsoi suoraan silmiin, osti limonadin ja meni hörppimään sitä pöytänsä taakse. Näytti niin kiireiseltä, etten tohtinut mennä häiritsemään kysymyksilläni. Ehkä mulla oli huono päivä, mutta kiikutin arseni ja rahani muualle. |
Master of reality 26.08.2005 16:30:12 | |
---|
Vastahan Oulun Soitin ja Tarvike möi niitä ison kasan pois. Kaappeja siellä vielä on jäljellä. ai ison kasan? niitä nuppeja oli tasan kaksi kappaletta. F musiikista sanottiin että nuppeja tuotiin maahan ympäri suomea jotain 5 kappaletta ja ne myytiin heti pois. Enkä lähde vahvistinta mistään oulusta roudaamaan kun asun helsingissä. Mielummin tuo belgiasta suoraan kotiovelle. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Ben_D 26.08.2005 16:54:27 (muokattu 26.08.2005 21:18:20) | |
---|
ai ison kasan? niitä nuppeja oli tasan kaksi kappaletta. F musiikista sanottiin että nuppeja tuotiin maahan ympäri suomea jotain 5 kappaletta ja ne myytiin heti pois. Enkä lähde vahvistinta mistään oulusta roudaamaan kun asun helsingissä. Mielummin tuo belgiasta suoraan kotiovelle. On hankalaa. Matkahuolto tuo päivässä tavaraa Oulusta Helsinkiin? Mielummin odottelet 4 kuukautta kun roudaat tavaraa Oulusta Helsinkiin... |
Näyttää olevan hankalaa... Jos olet odottanut jo n+1x kuukautta, niin peru se tilaus ja rupea katsomaan, että mistä muualta niitä vois löytyä. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
Master of reality 27.08.2005 00:05:46 | |
---|
On hankalaa. Matkahuolto tuo päivässä tavaraa Oulusta Helsinkiin? Mielummin odottelet 4 kuukautta kun roudaat tavaraa Oulusta Helsinkiin... Miten mä sieltä roudaan kun ei ole mitään roudattavaa? ne nupithan meni aamulla heti kun ne tuli. en voi missään oulussa jonottaa. eikä sitä tilausta ole nyt järkeä perua koska en ole nähnyt missään että noita nuppeja olisi saatavilla. guitarbargainsista sanoivat että tulee syyskuun lopulla. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Hannu H. 27.08.2005 00:16:12 | |
---|
Miten mä sieltä roudaan kun ei ole mitään roudattavaa? ne nupithan meni aamulla heti kun ne tuli. en voi missään oulussa jonottaa. eikä sitä tilausta ole nyt järkeä perua koska en ole nähnyt missään että noita nuppeja olisi saatavilla. guitarbargainsista sanoivat että tulee syyskuun lopulla. Jaa luotat vielä heidän aikatauluihin? =) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Ben_D 27.08.2005 07:18:03 (muokattu 27.08.2005 07:18:47) | |
---|
Miten mä sieltä roudaan kun ei ole mitään roudattavaa? ne nupithan meni aamulla heti kun ne tuli. en voi missään oulussa jonottaa. eikä sitä tilausta ole nyt järkeä perua koska en ole nähnyt missään että noita nuppeja olisi saatavilla. guitarbargainsista sanoivat että tulee syyskuun lopulla. Et vaan osaa. Vai että syyskuun lopulla. Ihan varmaan juu. Oliko puhe ens vuoden syyskuusta? |
Exhausted 30.08.2005 15:31:51 | |
---|
Meikäläisen kaappiongelma sitten ratkesi Tampereen Soitinkeskuksen toimesta. Oli viimeinen Englin kaappi myyty eilen ja tilauksessa kestää muutama viikko, eli saman verran kuin mitä Framuksen saapuminen Thomannilta...eipähän tarvitse vaivata päätään, vaikka olis ollu kiva päästä jo luukuttamaan mesan kanssa |
Megas 01.09.2005 09:51:13 | |
---|
Hehe. 16-v guitaristi, joka osaa sanoa vittu. Liikuttavaa. |
Mrezzye 01.09.2005 15:25:32 | |
---|
Suoraan sanottuna suurin piirtein, sellaista elämä on! Minäkin tilasin saksasta Musik-Produktivilta kitaran, muttei alkanut kuulua, joten peruin sen ja ostin suomesta toisenlaisen tilalle. Alunperinkin olisin ostanut kitaran Suomesta, jos sitä olisi täältä vain suinkin saanut. Ei ole nettikaupan vika, jos he eivät saa tilaustaan tavarantoimittajalta ajoissa. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. |
Slinky 01.09.2005 17:09:14 | |
---|
Meikä tilas kertaalleen tuon framus kaapin ja vastausmailissa luki että toimitus syyskuun loppupuolelle. Kun tuli uus erä elokuussa, tiedustelin uudestaa että mikä on tilanne. Vastasivat että tilanne ei ole sikäli muuttunut, koska tavara oli loppuunvarattu jo ennen elokuun erän saapumista. Päätin ratkaista asian tekemällä itse kaapin :) Englin Fireballin tilasin Music Store Kölnistä ja saapui kotiovelle kolmessa päivässä. Vacation, procreation, sterilization, Disneyland. |
sartanen 01.09.2005 17:26:42 | |
---|
Mesaa lähti viikko sitten tilaukseen. Katsotaan miten käy. "The faster you play, the further ahead you have to look." (M. Goodrick) |
Master of reality 01.09.2005 18:48:26 | |
---|
Et vaan osaa. Vai että syyskuun lopulla. Ihan varmaan juu. Oliko puhe ens vuoden syyskuusta? osaatko itse sitten paremmin? jos ne myytiin heti ennakkovarauksen perusteella. Sitäpaitsi nekin on kerran käytetty keikalla. Haluan ihan uuden jota kukaan ei ole soittanut. Ihan syyskuun lopulta lähtee sieltä ja se on nyt varma tieto. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Master of reality 01.09.2005 18:49:21 | |
---|
Hehe. 16-v guitaristi, joka osaa sanoa vittu. Liikuttavaa. ja pitääkö sun tulla nyt aukomaan päätäs tälle foorumille? Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Megas 02.09.2005 09:13:32 (muokattu 02.09.2005 09:54:23) | |
---|
ja pitääkö sun tulla nyt aukomaan päätäs tälle foorumille? Pitää. Ei tosin tarvitse ihan kuolemanvakavissaan sitäkään ottaa. |
Ben_D 02.09.2005 09:59:56 | |
---|
ja pitääkö sun tulla nyt aukomaan päätäs tälle foorumille? Otas nyt ihan rauhassa. |
Mrezzye 02.09.2005 10:18:46 | |
---|
ja pitääkö sun tulla nyt aukomaan päätäs tälle foorumille? No niin teinit, käyttäytykääpäs. Tämä on keskustelu- eikä vattuilu- ja noitumispalsta. Asiat voi ilmaista painokkaasti ilman asiattomuuksiakin, kun osaa ;) Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. |
McNulty 02.09.2005 10:19:59 | |
---|
hauskaahan tämä on :) Kaveri saa kohta varmaan sydärin tuollaisella riehumisella ja angstilla. Onhan se valitettavaa ettei kamoja saa just kun haluaa, vaan eipä sille sitten kauheasti voi mitään tehdä. Turhaa tuollainen meuhkaaminen, sillä se pikemminkin huonontaa asioiden kulkua. Olet kuitenkin kerenny jo lähettää "Fuck You!"-mailia Guitarbargainsille ja nyt ne juo siellä kahvia ja ihailee siun kamoja kahvitilassa, naureskelee partaansa ja sanoo että "back in the stock in 6 months." :) Niin minä ainakin tekisin... Ehkä toimittajalla on eri prioriteetit kuin jälleenmyyjällä. Ehkä laitetta on tilattu suuremmille markkinoille sellainen erä, että pienemmät retailerit jäävät armotta jonon hännille toimituksien kanssa. Kuten joku jo totesikin, ei välttämättä GB:n vika ettei roinaa saa. EM Nordicilla on Tukholmassa vastaavia ongelmia. Digitechin speduja olen odotellut jo pari viikkoa ja kauppias saikin EM:ltä postia että toimitukset viivästyy varaston ruuhkautuessa. Jotkut ei vaan hanskaa tuota logistiikkaa :) Ota iisisti, elät pidempään. Kannattaa valita idoliksi vaikka Rokan "Antti" Antero... ei turhia jännitellä eikä hötkyillä. Jees, jatkoja! "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Megas 02.09.2005 11:05:27 | |
---|
No joo. Onhan noista teiniajoista jo kymmenisen vuotta, mutta näemmä sitä hetkellisesti hermomyrkkyjen vaikutuksen alaisena ulosannin taso hieman laskee. Kummallista ja aiheetonta kielenkäyttöä joka tapauksessa. |
Super-Jari 02.09.2005 14:07:25 | |
---|
osaatko itse sitten paremmin? jos ne myytiin heti ennakkovarauksen perusteella. Sitäpaitsi nekin on kerran käytetty keikalla. Haluan ihan uuden jota kukaan ei ole soittanut. Ihan syyskuun lopulta lähtee sieltä ja se on nyt varma tieto. Heti? Onko tämä nyt mutua? |