Studion suunnittelu aivoissa jatkuu. Sain teiltä todella hyviä vinkkejä ja ajatuksia, kiitän! Nyt on tehty taloon remonttia ja nyt olis polttopuiden vuoro..Asiaan.
Eli mun pitäsi saada työkokemusta ennenkuin ne Uusyrityskeskuksella puoltavat minua. Idean he jo hyväksyivät. Ajatushan oli perustaa liikkuva studio. Eli äänittelisin bändikämpillä yms jne..
Voisin mennä sieltä missä aita on matalin. Eli tiedän studion(alkeellisen moisen) kotikaupungissani, jonne pääsisin milloin vain. Tosin siellä ei käy ketään, kun se on kaupungin oma studio ja meno ei ole kovin aktiivista. Jonkun tutun/tuntemattoman bändin voisin sinne pyytää ja äänitellä että miksutella. Mutta enhän opi mitään uutta/yhtikäs mitään. Olen myös tarjoutunut miksaamaan ilmaiseksi himassa bändien tuotoksia jotta saisin jonkinlaista portfoliota aikaiseksi (kun omia biisejä ei aina kehtais esitellä..
www.mikseri.net/jale) ja ehkä moinen poikisi joskus jotain.. mutta yhteydenotot ovat olleet todella vähäisiä. Apuva!
Onko kaupalliset studiot yleensä kuinka innokkaita ottamaan esim. TEV:in (työelämävalmennuksen) kautta juippeja oppimaan? Kellään kokemuksia?
Eiköhän perusteta porukalla Muusikoiden.net äänitys/miksaus leiri,kasataan jonkinlainen kattaus ja opitaan yhdessä.