Aihe: tama starclassic
1 2
ToMi88
26.08.2005 16:18:44 (muokattu 26.08.2005 16:20:27)

eli kannattaako ostaa vai ei?ja onko hinta ok?

Minusta kannattaa. Mutta mikäli vaan jaksat etsiä, niin saattaisit saada halvemmalla ja isommalla basarilla.

E:Tuollapa sanoitkin että saatat saada isomman basarinkin ostettua, joten osta poijes tuo setti.
Nolte
26.08.2005 17:26:57
eli kannattaako ostaa vai ei?ja onko hinta ok?

Onko se isompi basari, jonka saisit hommattua, samaa sarjaa tuon setin kanssa? Saman värinen? Jotenkin tuntuu, ettei kukaan myy Starclassic-basaria kovinkaan halvalla. Jos se taas on joku Pearl Exportin musta basari, niin eipä siinäkään tuntuisi olevan hirveästi järkeä.

Eli itse en ostaisi juuri tuota settiä.
Kun olet kerran valmis laittamaan noinkin paljon rahaa rumpuihin, niin mielestäni kannattaisi silloin hommata sellaiset, joiden kohdalla ei sitten tarvitse miettiä, että onkohan näissä nyt kaikki kohdallaan. Koska tuolla summalla on mahdollista tehdä niin.
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...?
HeavyMachinery
26.08.2005 18:18:33

Onko se isompi basari, jonka saisit hommattua, samaa sarjaa tuon setin kanssa? Saman värinen? Jotenkin tuntuu, ettei kukaan myy Starclassic-basaria kovinkaan halvalla. Jos se taas on joku Pearl Exportin musta basari, niin eipä siinäkään tuntuisi olevan hirveästi järkeä.

Eli itse en ostaisi juuri tuota settiä.
Kun olet kerran valmis laittamaan noinkin paljon rahaa rumpuihin, niin mielestäni kannattaisi silloin hommata sellaiset, joiden kohdalla ei sitten tarvitse miettiä, että onkohan näissä nyt kaikki kohdallaan. Koska tuolla summalla on mahdollista tehdä niin.

Viisaasti puhuttu. Mielestäni tuo on aika kova pyyntö tuosta setistä....
Minä tiedän - siis pelkään !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)