saara. 22.05.2003 17:57:05 (muokattu 22.05.2003 18:02:05) | |
---|
kliseet on jees. kansanperinne kunniaan. ja hakaneula on kyllä mahottoman kätevä vempula. ei pysys vaattet/laukut/kengät/elämä koossa ilman. punkkarin taikka purkkarin kohdatessani yritän olla ajattelematta mitään erityisempää. viimeksimainitun kohdalla tekee ehkä, vähän, pahaa. ei aina. [who follows his time is already behind it] |
hanuristi 24.05.2003 19:34:03 | |
---|
Mä en kutsukaan itseäni Nancyksi. mun mielestä kenenkään ei pitäis.ne mainitsemas "punkkaritytöt" tuskin tietää sen lapsuudesta yms.mitään ja on kuullut luultavasti vain että:"nancy ja sid,punkin romeo ja julia"-tyylisiä juttuja.ne mahdollisesti leikkii keskenään jotain nancy&sid roolileikkejä,ostaa nancy-paitoja,ja "yrittää"(mukamas) päättää päivänsä kahdella buranalla... kaupallista
this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this |
jenni.rotten 25.05.2003 12:28:04 | |
---|
mun mielestä kenenkään ei pitäis.ne mainitsemas "punkkaritytöt" tuskin tietää sen lapsuudesta yms.mitään ja on kuullut luultavasti vain että:"nancy ja sid,punkin romeo ja julia"-tyylisiä juttuja.ne mahdollisesti leikkii keskenään jotain nancy&sid roolileikkejä,ostaa nancy-paitoja,ja "yrittää"(mukamas) päättää päivänsä kahdella buranalla... kaupallista Niinpä niin. Meitsi on kyllä kyselly tällasilta tyypeiltä mitä ne niinku oikeesti tietää Nancyn elämästä Sidin & Nancyn yhteisen rakkaustarinan lisäksi, niin aika moni on vastannu lukeneensa sen Deborah Spungenin tekemän kirjan "Nancy". Ja vaikka se kirja onkin ihan hyvä (olen lukenut) niin voisi kyllä sanoa sen olevan aika suureksi osaksi sen Nancyn äidin näkökulmia ja täten pelkkää skeidaa ja arvostelua.
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Bathory 25.05.2003 13:53:41 | |
---|
Niinpä niin. Meitsi on kyllä kyselly tällasilta tyypeiltä mitä ne niinku oikeesti tietää Nancyn elämästä Sidin & Nancyn yhteisen rakkaustarinan lisäksi, niin aika moni on vastannu lukeneensa sen Deborah Spungenin tekemän kirjan "Nancy". Ja vaikka se kirja onkin ihan hyvä (olen lukenut) niin voisi kyllä sanoa sen olevan aika suureksi osaksi sen Nancyn äidin näkökulmia ja täten pelkkää skeidaa ja arvostelua. Minä olen lukenut sen kanssa. En sitten tiedä kuinka totuuspohjainen kirja mahtaa olla! Mutta jos se oli totta niin oli varmaan helvetin rankkaa olla hänen äitinsä.
|
hanuristi 25.05.2003 14:12:31 | |
---|
olempa minäkin sen lukenut... vuosi sitten jollain keskustelupalstalla muutama,juuri näitä ihania punkkariprinsessojamme, keskusteli siitä,että mistä löytää kirjan Nancy.perustelut kirjan etsimiselle oli tyyliin:no ku kaveri sano et se on niin liikuttava/ku mä haluisin tietää lisään niiden (nancy&sid) suhteesta/no ku mä oon kato itekki punkkari. mä en enää muista missä se oli,surffailun tuotosta varmaan tuokin "löytö".... this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this |
jenni.rotten 26.05.2003 20:07:09 | |
---|
Mutta jos se oli totta niin oli varmaan helvetin rankkaa olla hänen äitinsä. Varmasti yhtä helvettiä koko elämä. Mutta voihan sitä totuuttakin vähän kirjaan "värittää" lisäämällä juttuja tai liioittelemalla... esim. Sidin ulkonäöstä kertominen oli aika hermostuttavaa luettavaa: "...sillä oli mustat hiukset ja se oli kauhean laiha ja pitkä ja mustat silmänaluset ja risaiset vaatteet, se oli kamala..." jne. hitto. Mitä nyt on tullu noita keikkataltiointeja katottuu niin ei se niin hirvee oo johonkin nykypäivän Lordiin verrattuna... :D Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
hanuristi 27.05.2003 15:43:05 | |
---|
Varmasti yhtä helvettiä koko elämä. Mutta voihan sitä totuuttakin vähän kirjaan "värittää" lisäämällä juttuja tai liioittelemalla... esim. Sidin ulkonäöstä kertominen oli aika hermostuttavaa luettavaa: "...sillä oli mustat hiukset ja se oli kauhean laiha ja pitkä ja mustat silmänaluset ja risaiset vaatteet, se oli kamala..." jne. hitto. Mitä nyt on tullu noita keikkataltiointeja katottuu niin ei se niin hirvee oo johonkin nykypäivän Lordiin verrattuna... :D lordi onkin pelle!esiintyy sirkus finlandiassa...
this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this |
jenni.rotten 27.05.2003 17:28:19 | |
---|
lordi onkin pelle!esiintyy sirkus finlandiassa... Joo. Mä kyllä nyt toivon ettet käsittäny mua väärin, mua suoraan sanottuna etoo tollaset Lordit ym. vammailut... :)
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
No niin, taas tällainen aihe.. Mutta mitäs ajattelette ekaks kun näätte kaupungilla punkkarin? Mulla on tosi huonoja kokemuksia: naiset kummastelevat, lapset pysähtyvät töllistelemään, äijät vilkuilevat ja nuoret nauravat. Mikä vikana?? Eikö täällä Suomessa saa arvostusta enää kuin omanlaistensa joukossa?? Minä en vain ymmärrä yhteiskuntaa. Vai eivätkö he ymmärrä minua?? Mikä MÄTTÄÄ? Se mättää, että yleisillä paikoilla notkuvilla väripäillä on aina kommentoitavaa turkiksistani. No, kauneudentajua ei ole kaikille jaettu... -Bengt Excelsior |
MrQ 30.05.2003 16:54:01 | |
---|
No niin, taas tällainen aihe.. Mutta mitäs ajattelette ekaks kun näätte kaupungilla punkkarin? Mulla on tosi huonoja kokemuksia: naiset kummastelevat, lapset pysähtyvät töllistelemään, äijät vilkuilevat ja nuoret nauravat. Mikä vikana?? Eikö täällä Suomessa saa arvostusta enää kuin omanlaistensa joukossa?? Minä en vain ymmärrä yhteiskuntaa. Vai eivätkö he ymmärrä minua?? Mikä MÄTTÄÄ? Suhtaudun tietyllä huumorilla; voivoi taas lapset (tai lapsen tasolle jääneet aikuiset) kuvittelevat etä dokaamalla tai toisinajattelulla voidaan muuttaa maailmaa, tekisivätpä sen edes siististi ja vähemmällä vauhkoamisella oikeuksista, niin lasten kuin naistenkin, tasa-arvosta ja muista höpöhöpö jutuista. Paradoksi: Minä en moisista perusta ennen kuin ne ovat totta. Eli ei minun elinaikanani. Mutta toisaalta olen kapitalisti ja muutenkin vittumainen fascisti. Tai en. Isänmaallisuutta minussa ei ole pisaraakaan. Kaipaan vain rahaa, keinolla millä hyvänsä. Olen koneiston sieluton uhri. |
hanuristi 31.05.2003 13:25:48 | |
---|
Joo. Mä kyllä nyt toivon ettet käsittäny mua väärin, mua suoraan sanottuna etoo tollaset Lordit ym. vammailut... :) joo,siis en käsittänyt.ilmensin oman mielipiteeni kyseisestä pändistä tuolla halventavalla vertauksella pelleihin. pelkään pellejä vieläkin... this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this |
HCW 29.06.2003 17:40:46 | |
---|
No niin, taas tällainen aihe.. Mutta mitäs ajattelette ekaks kun näätte kaupungilla punkkarin? Mulla on tosi huonoja kokemuksia: naiset kummastelevat, lapset pysähtyvät töllistelemään, äijät vilkuilevat ja nuoret nauravat. Mikä vikana?? Eikö täällä Suomessa saa arvostusta enää kuin omanlaistensa joukossa?? Minä en vain ymmärrä yhteiskuntaa. Vai eivätkö he ymmärrä minua?? Mikä MÄTTÄÄ? Kuten olen miljoona kertaa sanonut tällä laudalla,niin ei sitä tarvitse välittää toisten ajatuksista ja kerjätä sitä että saa kuulua johonkin yhteisöön.Tekee niin kuin itse parhaaksi näkee ja kokee ja elää sen mukaan. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda. |
jenni.rotten 30.06.2003 16:09:24 | |
---|
Mun puolesta tään topicin vois jo poistaa tai vähintäänkin siirtää turhuuksiin :D Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Antsa 11.09.2003 14:18:27 | |
---|
ylös! :D H. Omo |
CaRRion__ 11.09.2003 17:35:26 | |
---|
KAikki pukeutukoon miten haluaa! :o --Kill me, Hurt me, Fuck me, Rape me, You won' t have me-- |
Poseurpete 13.09.2003 14:21:45 | |
---|
Vittu kyllä alkaa tuntua että mieluummin kattelen jotaki 12 vuotiaita pissiksiä kaupungilla kännissä ku tuommosia jenni rotten vaihtoehtonuoria, jota sikiää joka saatanan nurkalla. Jee me ollaan erilaisia ku me ollaan tämmösiä peikkotyttöjä ja kuunnellaan apiksia, tehiksiä, sidiä ja sextareita. Ja niillä peikkopojilla jotka roikkuu nuissa punk/hip piireissä peikkotyttöjen kans, ei näytä olevan mielessä mitään muuta ku pillu. Ja sitähän ne saa ku selittää vaan että "niinku vapaa seksi on niinku siistii..." Voi suatana, että sitä on tullu vanhaksi. |
jenni.rotten 20.09.2003 20:23:30 | |
---|
Vittu kyllä alkaa tuntua että mieluummin kattelen jotaki 12 vuotiaita pissiksiä kaupungilla kännissä ku tuommosia jenni rotten vaihtoehtonuoria, jota sikiää joka saatanan nurkalla. Jee me ollaan erilaisia ku me ollaan tämmösiä peikkotyttöjä ja kuunnellaan apiksia, tehiksiä, sidiä ja sextareita. Ja niillä peikkopojilla jotka roikkuu nuissa punk/hip piireissä peikkotyttöjen kans, ei näytä olevan mielessä mitään muuta ku pillu. Ja sitähän ne saa ku selittää vaan että "niinku vapaa seksi on niinku siistii..." Voi suatana, että sitä on tullu vanhaksi. Hoho. Kyllä nauratti kun tätä tekstiä luin. Aika kaukaa haettu tuo siun kirjoitukses :) Vanha olit kuule jo syntyessäs. Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
Teijo K. 21.09.2003 18:46:09 (muokattu 21.09.2003 18:47:32) | |
---|
Hoho. Kyllä nauratti kun tätä tekstiä luin. Aika kaukaa haettu tuo siun kirjoitukses :) Vanha olit kuule jo syntyessäs. Tääl ukkoina jo syntyy sylilapset. Ja mystisen samannäköisinä... Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Bacchus 21.09.2003 20:43:59 | |
---|
Mitä mieltä pukeutumisesta..? Kannatan ehdottomasti pukeutumista, paitsi tietyissä tilanteissa, joissa vaatteista on vain haittaa. Näin on kuule. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Poseurpete 26.09.2003 23:31:08 | |
---|
Hoho. Kyllä nauratti kun tätä tekstiä luin. Aika kaukaa haettu tuo siun kirjoitukses :) Vanha olit kuule jo syntyessäs. Tjaa, mitä kaukaa haettua on tosiasiassa? Siinä mitä näen joka päivä kulkiessani kaupungilla. Kyllä minuakin nauratti sinun kirjoitukset, että varmaan eletään vanhoiksi. Tääl ukkoina jo syntyy sylilapset. Ja mystisen samannäköisinä... Kappas:) Olisikohan minun aika vaihtaa avatar ettei tämmösen penikan sanoja sekoiteta herra arvan sanelmiin. |