rude 29.05.2003 17:23:28 | |
---|
niin että ajattelin tässä kysäistä onko kukaan kuullut mitään siitä mötiköiden the dirt-leffasta, näyttelijöistä, jne. Kuulin, että Johnny Knoxvilleä kaavaillaan tai on päätetty jo Nikki Sixxiksi..aika osuva ainakin mun mielestä. "Olen se mikä olen kun olen se mikä muut ovat..." |
E_Heikkilä 30.05.2003 14:44:25 | |
---|
niin että ajattelin tässä kysäistä onko kukaan kuullut mitään siitä mötiköiden the dirt-leffasta, näyttelijöistä, jne. Kuulin, että Johnny Knoxvilleä kaavaillaan tai on päätetty jo Nikki Sixxiksi..aika osuva ainakin mun mielestä. Ei kyllä tietoa, mutta odotellaan jo innolla! |
Absoluto 30.05.2003 15:10:28 | |
---|
Ei voi kyllä liikoja tosta leffasta odottaa. Jos siitä aivan kirjaa kunniottava tehdään niin voi olla että sensuuri iskee ja siitä tulee aika valju. "my mommy is better than your mom and your dad too" |
Ei voi kyllä liikoja tosta leffasta odottaa. Jos siitä aivan kirjaa kunniottava tehdään niin voi olla että sensuuri iskee ja siitä tulee aika valju. Voi olla, mutta elokuvissahan saa olla raffinpaakin kamaa. Todennäköistä kuitenkin on, että ihan törkyjutut jää pois (eli puolet leffasta, Hoho), mutta idea tulee kyllä selville. Edit: Btw, tää oli mun 400. kirjoitus. Eli melko tarkkaan oon tänne vuoden päivät kirjoitellu, joten vauhti ei ole ollut kova. |
rude 30.05.2003 16:59:38 | |
---|
Voi olla, mutta elokuvissahan saa olla raffinpaakin kamaa. Todennäköistä kuitenkin on, että ihan törkyjutut jää pois (eli puolet leffasta, Hoho), mutta idea tulee kyllä selville. niin siis jos sitä edes kaavaillaan leffateattereihin...todennäköisesti tosin. ja se on kyllä sääli sillä parhaat jutut jää sit tietty pois... "Olen se mikä olen kun olen se mikä muut ovat..." |
Nimismies 31.05.2003 14:25:18 | |
---|
niin että ajattelin tässä kysäistä onko kukaan kuullut mitään siitä mötiköiden the dirt-leffasta, näyttelijöistä, jne. Kuulin, että Johnny Knoxvilleä kaavaillaan tai on päätetty jo Nikki Sixxiksi..aika osuva ainakin mun mielestä. Ai Johnny vai? Hieno juttu että sekin on päässyt oikealle leffauralle. Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'? |