Jack D 26.08.2005 11:48:41 | |
---|
Eli tämmönen kysely, en ainakaan löytäny haulla vastaavaa joten. Omistatko jonkun instrumentin/vahvistimen josta et varmasti tule koskaan luopumaan? itselläni on varmaankin tuo JCM800 sellanen vehe josta en tule luopumaan, on jonkin verran harvinainen ja vielä puhtaasti paras vahvistin millä oon koskaan soittanu. Jesus did it for the chicks. |
superfly 26.08.2005 11:51:44 | |
---|
Mulla on vain halpoja kitaroita ja niistä ei oikein mitään myydessä saa. Mutta en kyllä tuosta Mexicon 60´Classic Stratosta luopuisi kovin helpolla vaikka rahaakin tarjottaisiin. Ei sovi muut soittimet oikein käteen niin kuin tuo. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
JuSu 26.08.2005 11:51:50 | |
---|
Omistatko jonkun instrumentin/vahvistimen josta et varmasti tule koskaan luopumaan? Never say never... Mutta tällä hetkellä vahvasti tuntuu, että tuo musta MIM Squier Strato kyllä kulkee mukana pitkään. Melkein kymmenen vuotta se on jo hengannut messissä luottokitarana. Muut kamat on vaihtunut moneen kertaan, mutta tää on pysynyt. Ja stratolle on aina tilausta. JuSu Minä olen myyrä. |
p_ofony 26.08.2005 11:57:42 | |
---|
Kyllä tämä uusi ESP Horizon custom on semmonen kitara joka varmasti mukana pysyy loppuun saakka. Sopii omaan käteen kuin olis muotti otettu. Eipä tuossa Framuksen Dragon-nupissakaan mitään vaihtamisen tarvetta ole, eikä kyllä Mesan kaapissakaan. Kyllä tällä hetkellä on semmoset vehkeet että ei tarvi muista unelmoida. se sävellys taito, ei se tilutus... |
JuniperThree 26.08.2005 11:59:09 | |
---|
Tuo omakuvassa oleva stratonraato... Siihen on vuodatettu niin paljon verta, hikeä ja kyyneleitä, että se tuntuu omalta ruumiinjäseneltä... Toimii kuin ajatus ja tottelee juuri niin kuin pitääkin... |
Henko 26.08.2005 12:00:01 | |
---|
Yritän olla myymättä yhtään mitään. Ties milloin tarvii. Olen true-uskottava. |
Artist 26.08.2005 12:02:11 | |
---|
Never say never say never, tosiaan. Mutta tuskinpa tulen koskaan myymään ES-335 mallista customiani. Ei ole itselleni teetetty, vaan käytettynä ostettu, mutta sen verran hieno ja omaperäinen ettei siitä raski oikein luopua. Enkä tiedä onko sillä jälleenmyyntiarvoakaan. Mielellään en kyllä mitään muutakaan kampetta myisi. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
*Bella Italia #10* |
Swan 26.08.2005 12:02:14 | |
---|
Eka kitarani, Admira Malaga -klasari on sellainen, joka pysyy loppuun asti. Sen verran kovia se on kokenutkin, ettei siitä enää mitään saisikaan. Myös tuo Engl Screamer tullee palvelemaan vielä vanhana pappana. |
Chinaski 26.08.2005 12:02:16 (muokattu 26.08.2005 12:05:09) | |
---|
Teetätin tossa vuosituhannen alussa Rautialla kitaran. Jos saisin nyt speksata, niin tuskin tekisin samoja valintoja. Silti se on ehkä paras kitara jota olen päässyt soittamaan, helvetin tyylikäs ja omaa siinä määrin tunnearvoa, että en usko että myyn sitä koskaan. Ainoana kitarana se ei ole kuitenkaan pysynyt. |
kyseinen 26.08.2005 12:03:13 | |
---|
Eli tämmönen kysely, en ainakaan löytäny haulla vastaavaa joten. Omistatko jonkun instrumentin/vahvistimen josta et varmasti tule koskaan luopumaan? Musarin Sabre II '79. Eka sähkökitarani 10 vuoden takaa, ja edelleen täysin käypä peli. |
Groove Man 26.08.2005 12:04:49 | |
---|
Ruokankaan V.S.O.P ja G&L. Ensimmäinen (uusin perheenjäsen =) on yksinkertaisesti paras koskaan soittamani strato, joka istuu käteen loistavasti, paremmin jopa kuin vanha luottoratsu G&L. Toisella on jo kertynyt tunnearvoa ollessaan ensimmäinen kunnollinen sähkikseni, yli kymmenen vuotta matkassa mukana, että siitäkään en todennäköiseti luovu. Mistään muista romuistani ei sitten tiedäkkään mitä koskaan tapahtuu.. |
-K- 26.08.2005 12:08:35 | |
---|
Ibanez RG1077XL Ibanez RG6CSD2 27" on rock. Framus Dragon myös pysynee mukana pitkään Ei suotta elämys. |
StJerky 26.08.2005 12:09:55 | |
---|
En koskaan myy mitään, siksi romua kertyykin. Joskus vaihdan jotain kaverien kanssa. Myyminen on jotenkin vastenmielistä toimintaa (tulee epärehellinen olo vaikka kuinka halvalla myy). Esim. kitarani ovat joko liian hyviä myytäviksi tai liian huonoja myytäviksi. Vahvistin Marshall 4210 onkin ongelmallinen. Ehkä voisin antaa sen vaihdossa musiikkiliikkeeseen, jos joskus uuden ostan... Ei nurkkiin sekin jää tai lahjoitan sen pois. |
JuSu 26.08.2005 12:11:34 | |
---|
Tuo omakuvassa oleva stratonraato... Ohoo... Onpas tutun näköinen tuo... =) Saakos udella, jotta mikäs tuon historia on? Kaula lienee vaihdettu...? JuSu Minä olen myyrä. |
Juzzu 26.08.2005 12:14:18 | |
---|
Saatanpa omistaa. |
Lonesome 26.08.2005 12:14:51 | |
---|
Squier Stratocaster JV-sarjaa vm. -83 ja Gibson "The SG" vm. -79. Käyttö- ja tunnearvoa piisaa... Epiphone Elitist Les Paul Studio vm. -04 vaikuttais kyllä myös maailman tappiin pidettävältä... "This is my truth, tell me yours." |
Niskamies 26.08.2005 12:22:23 | |
---|
Tällä hetkellä tuntuu että tota Schecter C-1 Classiccia en tule koskaan myymään. Mutta aika näyttää... Virallisesti semi-pro! |
McNulty 26.08.2005 12:24:25 | |
---|
Gibson LP Custom ja Gibson LP Standard... enkä tuota Charvel Model 4 aio myöskään hukata. Noista ei luovuta. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
fox 26.08.2005 12:34:03 | |
---|
Gibson "The SG" vm. -79. Käyttö- ja tunnearvoa piisaa.. Tuo onkin seurannu sua kauan... ;) Itellä on vuosien mittaa kertyneitä "projekteja" joita ei vaan voi myydä! Joten asuvat siis meillä he, maailman tappiin... |
Eli tämmönen kysely, en ainakaan löytäny haulla vastaavaa joten. Omistatko jonkun instrumentin/vahvistimen josta et varmasti tule koskaan luopumaan? itselläni on varmaankin tuo JCM800 sellanen vehe josta en tule luopumaan, on jonkin verran harvinainen ja vielä puhtaasti paras vahvistin millä oon koskaan soittanu. Niskamies: Tällä hetkellä tuntuu että tota Schecter C-1 Classiccia en tule koskaan myymään. Mutta aika näyttää... __ Tuollaisesta Niskamiehen Schecteristä luovuin parissa kuukaudessa... Amerikan Stratocasterini jota en oikein voi myydä ja mexicon Stratoni josta en haluaisi luopua, enkä luovukaan. 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |