Nolte 26.08.2005 11:11:11 | |
---|
Vittu täällä on ammattimiehiä Missä? En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
xerxes 26.08.2005 11:17:16 | |
---|
Nyt palaa multakin hihat. Vittu täällä on ammattimiehiä, jotka eivät sen vertaa tajua, että tarpeita on erilaisia. Eivät kaikki ole ammattilaisia, eivätkä sitä halua ollakaan. Sitä myöten myös tarpeet rumpujen laadun suhteen vaihtelee. Ihmettelen, ettei noin yksinkertainen asia ei mahdu noitten kusen polttamien ammattilaisten kaaliin. Liekö edes ammattilaisia. Mikä vitun pakko on tulla vittuilemaan topikkeihin, jos ei ole muuta sanottavaa, kuin että itellä on paremmat kamat? Ei vaikuta ammattimaiselta, ei. Rahalla saa, eikä minulla mitään sitä vastaan ole. Silti voisitte hieman edes yrittää suhteuttaa. Mutta ei. Ette vaan tajua. Holmit, jazzmiehet ym. brassarit, ottakaas joskus se oma päänne perseestänne, mitä tunnutte muilta vaativan. Mä en itse käyttäisi noin räväköitä sanakäänteitä, mutta tässä viestissä on asiaa. Tarpeet ovat erilaisia musiikin eri tyyleissä. Kuten aikaisemmin lainasin testiä, niin PDP-rummut eivät olekaan tarkoitettu jazzmiehen käsiin. Niiden syvyydet jo kertovat niiden olevan tarkoitetun johonkin voimallisempaan. Ja sen huomaa myös noista käyttäjistä. Aika raskastakin löytyy koukosta. Tilanteet muuttuu myös ihmisten elämässä. En oikein usko, että nämä ammattilaisiksi kutsutut ovat ensimmäisiksi seteikseen hankkineet joitain sonorin huippusettejä tai vastaavaa. Relax. |
Niskamies 26.08.2005 11:46:12 | |
---|
Jos ne PDP:t oikeasti olis ns. "vitun hyvät", niin kait useat ammattilaiset niitä käyttäisi? Mistäköhän johtuu että näin ei ole? Virallisesti semi-pro! |
Järvihirviö 26.08.2005 11:52:35 | |
---|
Jos ne PDP:t oikeasti olis ns. "vitun hyvät", niin kait useat ammattilaiset niitä käyttäisi? Mistäköhän johtuu että näin ei ole? Sähän voit semi-pro:na kertoa. |
jkusela 26.08.2005 11:52:43 | |
---|
Jos ne PDP:t oikeasti olis ns. "vitun hyvät", niin kait useat ammattilaiset niitä käyttäisi? Mistäköhän johtuu että näin ei ole? Ei kai kukaan tässäkään viestiketjussa väittänyt että ne oli "vitun hyvät" vaan että sopivaan tarpeeseen sovitettuna ajavat asiansa? Eikö? |
HeavyMachinery 26.08.2005 12:01:34 | |
---|
Jos ne PDP:t oikeasti olis ns. "vitun hyvät", niin kait useat ammattilaiset niitä käyttäisi? Mistäköhän johtuu että näin ei ole? Katoppa musamaailman sivuilta kuinka moni "ammattilainen" käyttää niitä. Ne on saaneet aika hyvän käyttäjä kunnan. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 26.08.2005 12:02:39 | |
---|
Ei kai kukaan tässäkään viestiketjussa väittänyt että ne oli "vitun hyvät" vaan että sopivaan tarpeeseen sovitettuna ajavat asiansa? Eikö? En tiedä, en ole jaksanut lukea koko skeidaa. Jotenkin vaan tuntuu että PDP:n omistajat sekä kannattajat pitävät rumpuja ylimaallisen hyvinä. Jostain se halpa hinta tulee. Jonkun asian kustannuksella. Virallisesti semi-pro! |
Järvihirviö 26.08.2005 12:03:31 | |
---|
Jostain se halpa hinta tulee. Jonkun asian kustannuksella. Vaikka dollarin kurssin. |
Niskamies 26.08.2005 12:03:45 | |
---|
Katoppa musamaailman sivuilta kuinka moni "ammattilainen" käyttää niitä. Ne on saaneet aika hyvän käyttäjä kunnan. Katoppas Pearlin, Yamahan, DW:n, Sonorin yms. sivuilta. Nekin ovat saaneet "muutaman" käyttäjän. Mä soittaisin vaikka milleniumeilla jos ne pistäis ison kasan rahaa käteen ja sanoisivat, että vedä noilla. Mun mielestä käyttäjäkunnalla ei ole mitään tekemistä rumpujen laadun kanssa. Virallisesti semi-pro! |
Niskamies 26.08.2005 12:04:13 (muokattu 26.08.2005 12:04:31) | |
---|
Vaikka dollarin kurssin. Miks Ludarin vaahterasetti maksaa uutena suomessa yli 3 kiloeuroa sitten? Ainiin, ne on varmaan ylikallista ammattilaispaskaa. Virallisesti semi-pro! |
Järvihirviö 26.08.2005 12:06:31 | |
---|
Miks Ludarin vaahterasetti maksaa uutena suomessa yli 3 kiloeuroa sitten? Ainiin, ne on varmaan ylikallista ammattilaispaskaa. Just niin, ja varmaan myös siksi, että William F. Ludwig Senior oli alunperin saksalainen. Anteeksi, unohdin että olet virallisesti lähes pro. |
HeavyMachinery 26.08.2005 12:09:21 | |
---|
En tiedä, en ole jaksanut lukea koko skeidaa. Jotenkin vaan tuntuu että PDP:n omistajat sekä kannattajat pitävät rumpuja ylimaallisen hyvinä. Jostain se halpa hinta tulee. Jonkun asian kustannuksella. Samalla tavalla kuin sinä tamojasi ja staggejä.... En ole nähnyt vielä mitään ylimaallis hypetystä. Suurimmat ihmettelyt on vaan olleet sen hinnan suhteen. Itse näen asian niin että ne on parasta mitä tulla rahalla saa, mutta vain shellpackkien suhteen. Ständit ja pedaalit ei ole kovin hääpösiä joten aloittelian suhteen sanoisin että ottais vaikka superstarit ennemin koska sen mukana tuleva ständi osasto on paljon parempi. Mutta henkilö joka haluaa päivittää pelkät kannut sellaiselle se on parhautta. Omaan korvaan ja soitto tatsiin pdp on paljon herkempi ja isompi soundinen kuin esim. performer starclassicit. Aina kun markkinoille tulee ns. uusimerkki sen ympärille tulee jonkin asteista hypetystä. Tiedä vaikka pdp:stä tulee samallainen susi kuin staggista.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
HeavyMachinery 26.08.2005 12:11:42 | |
---|
Katoppas Pearlin, Yamahan, DW:n, Sonorin yms. sivuilta. Nekin ovat saaneet "muutaman" käyttäjän. Mä soittaisin vaikka milleniumeilla jos ne pistäis ison kasan rahaa käteen ja sanoisivat, että vedä noilla. Mun mielestä käyttäjäkunnalla ei ole mitään tekemistä rumpujen laadun kanssa. En puhu mistään full endorser diileistä - noi musamaailman hommat on sellaisia artisti maksaa sydeemejä. mikäs sua nyt niin risoo, sekö ettei tama ole enää paras ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
-imp- 26.08.2005 12:17:02 | |
---|
mikäs sua nyt niin risoo, sekö ettei tama ole enää paras ? Enää? Onko se joskus ollut? ketkä vitun muut? |
Niskamies 26.08.2005 12:17:32 | |
---|
Samalla tavalla kuin sinä tamojasi ja staggejä.... En ole nähnyt vielä mitään ylimaallis hypetystä. Suurimmat ihmettelyt on vaan olleet sen hinnan suhteen. Itse näen asian niin että ne on parasta mitä tulla rahalla saa, mutta vain shellpackkien suhteen. Ständit ja pedaalit ei ole kovin hääpösiä joten aloittelian suhteen sanoisin että ottais vaikka superstarit ennemin koska sen mukana tuleva ständi osasto on paljon parempi. Mutta henkilö joka haluaa päivittää pelkät kannut sellaiselle se on parhautta. Omaan korvaan ja soitto tatsiin pdp on paljon herkempi ja isompi soundinen kuin esim. performer starclassicit. Aina kun markkinoille tulee ns. uusimerkki sen ympärille tulee jonkin asteista hypetystä. Tiedä vaikka pdp:stä tulee samallainen susi kuin staggista.... Eipä oo mulla enää Staggia. Hyviä ne oli, mutta löyty paremmat. Enkä Tamaakaan ole koskaan kehunut parhaaksi. Jos olen, niin pistä lainausta. Luen mielelläni, jos todistat että mä olen väärässä. Jos ne PDP:t kerta on parhautta, niin miksi ostit DW:n basarin? Virallisesti semi-pro! |
Tähän väliin Kirka-vitsi. |
Järvihirviö 26.08.2005 12:19:04 | |
---|
Jos ne PDP:t kerta on parhautta, niin miksi ostit DW:n basarin? Mitä kohtaa et osannut lukea? |
Niskamies 26.08.2005 12:19:15 | |
---|
En puhu mistään full endorser diileistä - noi musamaailman hommat on sellaisia artisti maksaa sydeemejä. mikäs sua nyt niin risoo, sekö ettei tama ole enää paras ? Artistilla ei ole varaa ostaa parasta? Tama ei ole paras. Se on yksi parhaista. Kuten sanottu, ostin Performerit hyvän hintalaatusuhteen takia. Kuten jo aikaisemmin on todettu, Tamat ovat rumpunen toyotat. Hyvää laatua kohtuuhintaan. Virallisesti semi-pro! |
Niskamies 26.08.2005 12:20:10 | |
---|
Mitä kohtaa et osannut lukea? HeavyMachinery sanoi: Itse näen asian niin että ne on parasta mitä tulla rahalla saa, mutta vain shellpackkien suhteen. Silti jätkä myi PDP-settinsä, ja osti tilalle DW:n basarin ja PDP:n irtotomeja. Eikä rahat riittänyt DW:n tomeihin? Virallisesti semi-pro! |
Järvihirviö 26.08.2005 12:22:34 (muokattu 26.08.2005 12:24:18) | |
---|
Silti jätkä myi PDP-settinsä, ja osti tilalle DW:n basarin ja PDP:n irtotomeja. Eikä rahat riittänyt DW:n tomeihin? Parasta mitä tuolla rahalla saa on eri asia, kuin yleisesti parhaana pidetyt. Sulla nyt on selkeästi suurempi ajatus tässä taas. Jos helpottaa, niin voit puhua mulle kuin sun fanille. |