enema 23.08.2005 22:08:43 | |
---|
Jostain syystä luotan niihin digitechin pedaaleihin enemmän. En ota vastuuta mistään tämän viestin neuvojen takia aiheutumista vahingoista. |
-septimisti- 23.08.2005 22:15:56 | |
---|
Behkun sivujen mukaan seuraavat pedaalit ovat julkaistu. BASS LIMITER ENHANCER BLE100 Ultimate Dynamics Effects Pedal ACOUSTIC MODELLER AM100 Acoustic Modeler Effects Pedal BLUES OVERDRIVE BO100 Classic Overdrive Effects Pedal GRAPHIC EQUALIZER EQ700 Ultimate 7-Band Graphic Equalizer OVERDRIVE/DISTORTION OD100 2-Mode Overdrive/Distortion Effects Pedal PREAMP/BOOSTER PB100 Preamplifier/Volume Booster TUBE OVERDRIVE TO100 Authentic Tube-Sound Overdrive Effects Pedal ULTRA TREMOLO UT100 Classic Tremolo Effects Pedal Ja juuri nuo tompalla näyttävät saatavilla olevan. |
Jorg 24.08.2005 10:01:09 | |
---|
Jaa. Mikäs näistä nyt on se Metal Zone. Sitä ois kyl pakko päästä testaamaan :) On näemmä poistanut noilta sivuiltansa sen tiedon, minkä pedaalin soundin ne on kopioinut. Ilmeisesti lakiasioiden takia. Lienee toi UM100 se MT2-copy. Olisivat vaan pitänyt ne nimet alkuperäisen tyylin mukaan "Behringer Metal Tone" jne. |
Jööhannes 25.08.2005 08:30:26 | |
---|
Jaa. Mikäs näistä nyt on se Metal Zone. Sitä ois kyl pakko päästä testaamaan :) On näemmä poistanut noilta sivuiltansa sen tiedon, minkä pedaalin soundin ne on kopioinut. Ilmeisesti lakiasioiden takia. Tai mikä se viritin sitten on?. Sen minä voisin ostaa, muuten en pahemmin noihin luottais. Paitsi jos se "Metal Tone" on laatupeli niin senkin vois hommata. Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
McNulty 25.08.2005 11:36:46 | |
---|
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Jorg 25.08.2005 12:33:07 | |
---|
Behringerin sivuiltahan nuo mallit ja tyypit näkee. Ei niitä jaksa kukaan ulkoa muistella :) http://www.behringer.com/02_product ... nt_index.cfm?lang=ENG#STOMP%20BOXES Sä et nyt yhtään tajunnut. Se idea oli se, että missä lukee, minkä pedaalin ne on kopioinut minkäkin nimiseksi. Ennen tolla kyseisellä sivulla luki jokaisessa pedaalissa tietosivulla erikseen jotain tyyliin "modelled after the famous, and oh-so-much-better, BOSS®©tm-DS-1". Nykyään sitä tekstiä ei ole, enkä haluaisi yllättyä, kun olenkin ostanut jonkun lussuboostisärön, mikä tarvitsee 300W putkistyrkkarin tuottaakseen toivottavan sirkkelin. |
McNulty 25.08.2005 12:44:21 | |
---|
Sä et nyt yhtään tajunnut. Se idea oli se, että missä lukee, minkä pedaalin ne on kopioinut minkäkin nimiseksi. No ei noista ole edelleenkään kovin vaikeata arvata mikä perustuu mihinkin. Vaikka minä en yhtään tajunnutkaan niin ei sen pitäisi vaikuttaa muiden päättelykykyyn :)) Ennen tolla kyseisellä sivulla luki jokaisessa pedaalissa tietosivulla erikseen jotain tyyliin "modelled after the famous, and oh-so-much-better, BOSS®©tm-DS-1". Nykyään sitä tekstiä ei ole, enkä haluaisi yllättyä, kun olenkin ostanut jonkun lussuboostisärön, mikä tarvitsee 300W putkistyrkkarin tuottaakseen toivottavan sirkkelin. http://www.behringer.com/UM100/index.cfm?lang=ENG Edelleen vaativaa aivojumppaa päätellä että tuo saattaisi olla Boss Metal Zonen "ugly cousin". Sillä erotuksella että nuo EQ:n potikat on siirretty itsenäisiksi (eli ei niitä kaksoispotikoita). "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Jag 25.08.2005 15:06:24 | |
---|
Öö onks muka t-kaupassa nuita behkun tremoloita?...ei ainakaa minun silmään satu. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
zorro 25.08.2005 15:10:49 | |
---|
Öö onks muka t-kaupassa nuita behkun tremoloita?...ei ainakaa minun silmään satu. vaikak olisikin, niin siltikki kannattaa ostaa ennemmin se tunamelt, mikäli se behringer on bossin tremolosta kopsattu. |
Jag 25.08.2005 15:12:34 (muokattu 25.08.2005 15:41:48) | |
---|
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Teijo K. 25.08.2005 15:39:15 | |
---|
Jostain syystä luotan niihin digitechin pedaaleihin enemmän. Minä en luottaisi, huonoja kokemuksia digitechistä. Ahdistaako? Ei se mitään, niin ahdistaa minuakin. |
Zakk 25.08.2005 15:55:46 | |
---|
No ei kyllä tosiaan hinnalla pilattu. Tekis mieli kyllä muutama pedaali tilata, mutta onkohan noi nyt kuitenkaan sen parempia kun mun Korgin AX1500:ssa.. Toivottavasti jengi pääsee nopeesti testaamaan.. |
Super-Jari 25.08.2005 16:03:13 | |
---|
Minä en luottaisi, huonoja kokemuksia digitechistä. |
Hohhoijaa 25.08.2005 17:14:10 | |
---|
|
Harmony-centralissa taisi olla jo ensimmäinen arvostelu tuosta Blues overdrivestä. Se oli... mielenkiintoinen. |
zorro 26.08.2005 12:22:15 (muokattu 26.08.2005 12:24:28) | |
---|
ilmeisesti tota meinaat... mutta löytyykö tuosta tuota "wave" toimintoa mikä BOSS ist löytyy..sitä nääs kaipailen.. edit: kaupailen=kaipailen kyllä sillä minun mielestä sai kaikki samat jutut kun bossin pedaalilla + paljon enemmän. minulla oli bossi, ja bändin toinen kitaristi osti sitten tunameltin.. minä myin heti bossin pois. tunameltissä muunmuassa tuo keskipotikan ääriasento antaa paljon konekyväärisemmät soundit kuin boss. ja tunameltin saa ikäänkuin boostaamaan, joten efektin saa erittäin selväksi halutessaan. käsittääkseni ne tunameltin potikat ovat toiminnoiltaan täysin vastaavat bossin kanssa. e- paitsi että tunamelttejä on kahta mallia.. toisessa se keskipotikka on korvattu kaksiasentoisella kytkimellä, ja toisessa se on potikka. se potikallinen on tottakai parempi kun sillä saa ne ääriasennoiden välimaastojen saundit. |
McNulty 26.08.2005 12:23:02 | |
---|
Minä en luottaisi, huonoja kokemuksia digitechistä. Jep jep... minullakin on huonoja kokemuksia about 8-10 vuotta sitten DigiTechistä. Räkkilaitteet eivät tahtoneet kestää, midilaudassa oli vikaa, pikkuspedut tuppasi hajota parin polkaisun jälkeen... vaan eipä ole nyky-Digitech enää lainkaan sama. Olen omistanut viimeisen vuoden Digitech Digidelayn ja DigiVerbin. Mitään vikoja laitteissa ei ole ollut.... saundiltaankin ovat lämpimämpiä kuin Bossin vastaavat kolistimet. Ja hinta on about puolet halvempi :) Nyt pääsin testaileen Hot Head särötintä ja Bad Monkey tubescreamer-kloonia ja voi perkule että olivat saundiltaan helkkarin loistavia koneita. Metallikuoret ja pedaalilla hintaa 45e. Ei voi kuin kiitellä DigiTechiä järkevästä hinnoittelusta, loistavasaundisista vehkeistä ja ainakin tuo X-series on kestänyt kovaakin polkemista viimeisen vuoden. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
pliksu 26.08.2005 12:26:44 | |
---|
Harmony-centralissa taisi olla jo ensimmäinen arvostelu tuosta Blues overdrivestä. Se oli... mielenkiintoinen. "I've played for 30 years now. My rig is Gibson 1958 Standard Goldtop and 1964 Fender Black face twin. I mostly play blues, jazz and that kinda things and I gotta say this Behringer Blues overdrive KICKS ASS. I never would have thought that I would get that kind of a killer sounds from my set and I have played for 30 friggin' years for **rist sake" Vai.. ko? Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13 |
Dr. Lazer 26.08.2005 12:27:55 (muokattu 26.08.2005 12:29:36) | |
---|
Onkos tuo re-issue TS9 mistään kotosin? Itsellä ei ole aikaisempaa kokemusta noista ts:stä ollenkaan, ja aattelin, et onko esim. toi reissue ostamisen arvonen? Kun ei tuo hintakaan nyt ihan mahdoton ois, esm. aitoihin vintage vempaimiin verrattuna.. EDIT: eli toisin sanoen, millä nykymarkkinoilla olevista vimpaimista kannattaisi aloittaa ns. tube screamer myyttiin tutustuminen, vai kandeeko etsiä suoraan vintagea? "The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'"
D.Townsend |
McNulty 26.08.2005 12:30:10 (muokattu 26.08.2005 12:31:16) | |
---|
Onkos tuo re-issue TS9 mistään kotosin? Itsellä ei ole aikaisempaa kokemusta noista ts:stä ollenkaan, ja aattelin, et onko esim. toi reissue ostamisen arvonen? Kun ei tuo hintakaan nyt ihan mahdoton ois, esm. aitoihin vintage vempaimiin verrattuna.. Mielestäni ihan asiallinen vaikka ts808 reissuesta enempi diggailenkin. Jotenkin tuolla TS9:llä hukkui alapää kokonaan... kokeile ihmeessä DigiTech Bad Monkey Overdriveä jos TS-saundia ja "kloonia" haeskelet. Huomattavasti Ibanez TS9 halvempi ja saundiltaan erittäin loistava vehjas. edit: Tuo DigiTech Bad Monkey Overdrive maksaa kotimaassa jonkun 50e... about... eikä häpeä yhtään ts808 reissueta :) "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)