Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 5 6112 113 114 115 116
SandOfTime
20.08.2005 18:27:31

Noni nyt se on päätetty:P ens viikolla menen varaaman ajan tatuoijalle:)

Asiaa!
Never been better...
r.andy
22.08.2005 20:08:54
Mihin kipuun tuota tatuoinnnin ottoa voi verrata? Että tuntuuko samalta kun verinäytteen otto sormen päästä?
Rock n roll all nite
Jani The Rock
22.08.2005 20:10:50

Mihin kipuun tuota tatuoinnnin ottoa voi verrata? Että tuntuuko samalta kun verinäytteen otto sormen päästä?

No ei tosiaan tunnu, koska verinäytteen otossa neula pistää vain kerran.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
r.andy
22.08.2005 20:11:54
Sattuuko enemmän? Ja kuinka paljon tuo kipu hälvenee jos laittaa puudutus voidetta?
Rock n roll all nite
Jani The Rock
22.08.2005 20:18:38

Sattuuko enemmän? Ja kuinka paljon tuo kipu hälvenee jos laittaa puudutus voidetta?

Tiedä enemmästä, mutta sattuu ainakin eri lailla. Ja kauemmin. Puudutusvoiteista en osaa sanoa mitään, kun en ole mokomia käyttänyt.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
inot88
22.08.2005 20:48:44
Itse kuvittelen kivun juuri sellaiseksi kuin jos neula pistää sormen päähän, mutta jatkuvasti. Kyllä se pitää kestää:P Henkinen kipukin on pahempaa:P
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
ozmo
22.08.2005 21:14:28
Musta ainakin tatuoinnin ottaminen oli ihan helvetin hieno kokemus juuri sen kivun takia. Sanokaa vaikka masokistiks, mut mä ainakin nautin siitä vaikka se tosiaan sattuikin, varsinkin solisluun päällä jyystettäessä. Sellainen eräällä tavalla "herättävä" kokemus. Kukaan varmaan tajuu, mut kuiteski... :)
Aina kipu ei tunnu pahalta vaikka sattuukin, sitä yritän sanoo.
"Jos tiedät, että jännittävissä tilanteissa kiihottuminen voi häiritä keskittymistäsi, muista rakastella itsesi kanssa eli harrastaa itsetyydytystä ennen kouluun lähtöä!" ABI-fakta 05-06 s.106
LamaAjanElvis
23.08.2005 10:35:36
vielä kun jonain päivänä on varaa niin hommaan käteeni sellasen röökiaskin kokoisen kuvan 50luvun elviksestä...
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista. Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
inot88
23.08.2005 17:04:25
Musta ainakin tatuoinnin ottaminen oli ihan helvetin hieno kokemus juuri sen kivun takia. Sanokaa vaikka masokistiks, mut mä ainakin nautin siitä vaikka se tosiaan sattuikin, varsinkin solisluun päällä jyystettäessä. Sellainen eräällä tavalla "herättävä" kokemus. Kukaan varmaan tajuu, mut kuiteski... :)
Aina kipu ei tunnu pahalta vaikka sattuukin, sitä yritän sanoo.

Mä ymmärrän, on sellasta kipuu mikää rupee naurattaa ja sit sellasta millo tekis mieli itkeä:P
pampukarhu
24.08.2005 19:02:03
onko kellään kokemusta jalkaterään tehdystä tatuoinnista? jostain olen lukenut että se koskee aivan perkuleesti.
Basso on bändin munat.
Arcane
24.08.2005 20:34:39
Itse olen aikonut ottaa sitten armeijan jälkeen ristin olkavarteen. Onhan se klise, mutta hälläväliä. Pitäisi vaan keksiä että millanen risti.

Samaa olen minäkin harkinnut. Tai sitten sitä ICHTYS-kalaa.
Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37
Köttelö
25.08.2005 11:22:02
perjantaina ois kolmelta aika.
japadabaduu
Leper Messiah
25.08.2005 22:55:04
perjantaina ois kolmelta aika.

ota ihmeessä arpitatuointi.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Flick
28.08.2005 19:52:20

Miten toimin, jos haluan käteeni tollasen merirosvolipun tatuoitavan? Marssinko vaan liikkeeseen kuvan kanssa ja sanon, että tollanen ja sitten parinkymmenen minuutin päästä se on mun kädessä. Vai miten?
Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :)
ozmo
29.08.2005 09:07:49
Miten toimin, jos haluan käteeni tollasen merirosvolipun tatuoitavan? Marssinko vaan liikkeeseen kuvan kanssa ja sanon, että tollanen ja sitten parinkymmenen minuutin päästä se on mun kädessä. Vai miten?

Kyllä niihin pitää yleensä aika varata... Mut, joo kyl se sitten aikas pitkälti noin menee. Tuli tosta mieleen kun siskoni kertoi kaveristaan joka meni liikkeeseen valokuvan kans, josta sitten tatuoitiin kuvan hevonen hänen lapaluuhunsa. Kuulemma ihan aidon näköinen tuli. :)
"Jos tiedät, että jännittävissä tilanteissa kiihottuminen voi häiritä keskittymistäsi, muista rakastella itsesi kanssa eli harrastaa itsetyydytystä ennen kouluun lähtöä!" ABI-fakta 05-06 s.106
Valokaari
29.08.2005 10:37:45

Miten toimin, jos haluan käteeni tollasen merirosvolipun tatuoitavan? Marssinko vaan liikkeeseen kuvan kanssa ja sanon, että tollanen ja sitten parinkymmenen minuutin päästä se on mun kädessä.

Yleensä pitää varata aika, tatuoijalla kun on usein muitakin asiakkaita. Itselleni ensimmäinen kuva tosin tehtiin että menin liikkeeseen ja siellä sattui olemaan juuri silloin vapaata.
Myöskin tatuoija voi kysellä kuvasta jotakin, kuten että mihin kohtaan se tulee ja tehdäänkö väreillä vai mustavalkoisena.
Niin ja parissakymmenessä minuutissa ei kovin kummoista kuvaa ehdi tekemään, kyllä siihen helposti saa enemmänkin aikaa tärväytymään. Riippuu koosta ja yksityiskohdista.
Rok rok.
inot88
30.08.2005 18:18:15
Noniin eli torstaina tosiaan on se aika varattu. Vielä on tosin yksi pulma johon liittyy taas sana kipu! Eli kumpi on kivuliaanpi tuohon hauiksen ulkopuolelle vai sitten käsivarren sisäpuolelle. Joo ja ei tarvitse alkaa valittamaan että turha mennä ottamaan sitä jos kipua pelkää. En pelkää en vaan halua saada traumoja ekasta tatuoinnista, koska niitä lisääkin haluaisin:P
ozmo
30.08.2005 18:31:40
En pelkää en vaan halua saada traumoja

Hoho. :)

Oikeesti, mietit vaan et kumpi näyttää siistimmältä. Joka tapaukses sattuu ja tuskin noissa ny niin hirveen merkittävää eroo on.
inot88
30.08.2005 18:53:43
Kyllä se hauis taitaa olla sen saa jatkettuu hienommin käden ympäri joskus:) Miten toimiiko noi apteekista saatavat puudutusvoiteet? Hups taidan sittenkin pelätä kipua hieman:D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)