jazzmies 25.08.2005 17:03:07 | |
---|
Pentuilu ja morkkaaminen loppuu omalta osaltani tähän, pyydän anteeksi tuota vanha parta -nimitystä... Saat ja pyydän samantien anteeksi itsekin kielenkäyttöäni ja provosoivaa kirjoitustani. Sen siitä saa kun ei nuku tarpeeksi:) |
jazzmies 25.08.2005 17:10:21 | |
---|
Voi vittu että o ylimielisyyttä ilmassa. Niinhän se menee että kun ei itte osata ryhdytään opettajiksi, ja jos ei osata opettaa pyritään rehtoriksi. Milläs ilveellä menet toisia haukkumaan pikkunilkiksi? Kyllä huomaa että "on opistot käyt" voi vittu että sylettää tollaiset tyypit. Soita sinä niitä vanhoja homehtuneita rumpujasi kun ne on niin hyvät. Niin ja tuomitseminen YHDEN kokeillun setin perustella on aika rajua, Voihan sinun homeiset rummutkin olla se sattumalta hyvä kappale.... :) |
HeavyMachinery 25.08.2005 17:33:35 (muokattu 25.08.2005 17:33:59) | |
---|
Hys hys. Tää on heavymachinerylle ollut ennenkin kipupiste. Sovitaan porukalla, että PDP on hintalaatusuhteeltaan hyvä. Highend rummut on sitten eri osastossa. En halunnut kommentillani mitenkään puolustaa PDP:n rumpuja omalla kommentilla, halusin vain tuoda ilmi kantani tähän diipadaipa ylimielisyyteen. Perustelkaapa minulle se väite miksi rumpujen pitäisi olla high endiä ? Vittu se ei vaikuta levymyyntiin vedit sitten centuryllä tai jollain top-of-line setillä vai miten on. Siinnä vaiheessa kun loppuu soitto- ja sävellys taito siirrytään brassailemaan kamoilla. Ajaa se rekkamieskin säällä kun säällä !! Niin ja kun alkaa tulla kritiikkiä niin sitten haukutaan pennuksi tai nappulaksi ?? olen siis tämän kirjoitukseni perusteella noin 13v. Minä tiedän - siis pelkään ! |
jazzmies 25.08.2005 17:56:43 | |
---|
Siinnä vaiheessa kun loppuu soitto- ja sävellys taito siirrytään brassailemaan kamoilla. Olet kova arvailemaan ja tekemään johtopäätöksiä, jotka menevät metsään. Itse teen vuosittain noin 30 keikkaa ja enempään ei ole rahkeita, koska opetusvelvollisuutta on kertynyt noin 26 viikkotuntia. Kukaan täysillä käyvä instrumenttiopettaja ei lopeta keikkailua! Kamoilla brassailu käy samoja askelia korvan kehittymisen myötä: edellinen keskitason settini ei yksinkertaisesti vastannut siten mitä sille kapulalla tarjosin ja lavasoundi oli kolkko ja kuiva. Toinen juttu on taas levyjen tuottaminen ja studiosessiot, missä bassari voi olla vaikka joulukinkku ja snare kärpäslätkä. Ja vain murto-osa muusikoista tekee elantonsa levyjä äänittämällä ja olemalla Eastwayn tekniikan kanssa rundilla, joten "leipäkeikoilla" rummut tulevat puolissa tapauksissa ilman mikitystä, jolloin laaturumpu toimii tilassa hyvin. |
HeavyMachinery 25.08.2005 18:08:34 (muokattu 25.08.2005 18:11:16) | |
---|
Olet kova arvailemaan ja tekemään johtopäätöksiä, jotka menevät metsään. Itse teen vuosittain noin 30 keikkaa ja enempään ei ole rahkeita, koska opetusvelvollisuutta on kertynyt noin 26 viikkotuntia. Kukaan täysillä käyvä instrumenttiopettaja ei lopeta keikkailua! Kamoilla brassailu käy samoja askelia korvan kehittymisen myötä: edellinen keskitason settini ei yksinkertaisesti vastannut siten mitä sille kapulalla tarjosin ja lavasoundi oli kolkko ja kuiva. Toinen juttu on taas levyjen tuottaminen ja studiosessiot, missä bassari voi olla vaikka joulukinkku ja snare kärpäslätkä. Ja vain murto-osa muusikoista tekee elantonsa levyjä äänittämällä ja olemalla Eastwayn tekniikan kanssa rundilla, joten "leipäkeikoilla" rummut tulevat puolissa tapauksissa ilman mikitystä, jolloin laaturumpu toimii tilassa hyvin. Miten puhua ihmiselle jonka pää on ämpärissä ? Vastaus :kovaa ! Et todellakaan näe pointtia koko asiassa. Niin en siis haluaisi pilata tätäkin topiccia sillä ainaisella vääntämisellä kamojen paremmuudesta. Hollmille ja jazzmiehelle vaan sitä että koittakaa hyvät herrat ottaa hieman suhteellisuuden tajua hommaankun puhutte kamoista olkaa ennemmin hiljaa kun vedättä vertaus kuvaksi vanhat ludarit ja designerit. Ei millään pahalla. Minä tiedän - siis pelkään ! |
hollmi-5 25.08.2005 20:28:26 | |
---|
Kyllä sinäkin sitten ymmärrät, kun ensimmäiset oikein kunnolliset rummut itsellesi saat hankittua. Toivottavasti oikein pian. Mika Hollström |
miscage 25.08.2005 20:59:58 | |
---|
Kyllä sinäkin sitten ymmärrät, kun ensimmäiset oikein kunnolliset rummut itsellesi saat hankittua. Toivottavasti oikein pian. Siis voi vittu mitä runkkaamista saatana. Gays are silent. |
hollmi-5 25.08.2005 21:05:52 | |
---|
Siis voi vittu mitä runkkaamista saatana. Taas yksi Exportidiootti. Näitähän täällä tuntuu riittävän. Tuolla on yksi aihe, jossa väitellään. Terve tuloa kärsimään tyhmyydestä. Mika Hollström |
Järvihirviö 26.08.2005 03:35:07 (muokattu 26.08.2005 03:45:17) | |
---|
Kannattaisikohan mun valita kultaiset vai platinaiset rummut? Kuuleekohan normaali keikkayleisö sen soundieron? Entäs alumiini? Miten äänivärähtelyt kulkevat puun syissä? Niin paljon kysymyksiä, mutta vain YKSI osaisi näihin vastata. |
J.Hollström 26.08.2005 09:42:46 | |
---|
Siis voi vittu mitä runkkaamista saatana. Tässä kommentissa kulminoituu tämän rummut-keskustelupalstan sisältö ja keskustelun taso. Ei voi muuta kuin ihmetellä mitä porukkaa täällä pyörii. Ei mulla muuta. Jatkakaa kinaamista ja väittelyä. Mene takaisin tonne basso-osastolle. Siellä ei vängätä itsestäänselvyyksistä. (BTW: Teidän kannattaisi järkätä joku miitti missä voitte vaikka tapella keskenään.) Kalumies #1 |
HeavyMachinery 26.08.2005 10:33:27 (muokattu 26.08.2005 10:34:42) | |
---|
Kyllä sinäkin sitten ymmärrät, kun ensimmäiset oikein kunnolliset rummut itsellesi saat hankittua. Toivottavasti oikein pian. Olen soittanut useilla sinun luokituksen mukaisilla " kunnon" rummuilla. En näe niissä mitään niin ihmeellista että maksaisin itseni niistä kipeäksi. (BTW: Teidän kannattaisi järkätä joku miitti missä voitte vaikka tapella keskenään.) No niin aika vaan kyllä minä tulen !! Vedän sulle hollmi ne designerit kaulaan :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
Leipuri 26.08.2005 10:37:37 | |
---|
Olen soittanut useilla sinun luokituksen mukaisilla " kunnon" rummuilla. En näe niissä mitään niin ihmeellista että maksaisin itseni niistä kipeäksi. Et vain osaa!!! hoho |
Triskal 26.08.2005 10:40:44 (muokattu 26.08.2005 10:40:59) | |
---|
Heavymachinery ja muut: Työ nyt höyryyttä ihan turhan taotta. Rauhoittukaa. Teidän rumpujannehan tässä vaan lytätään, ei teitä itseänne. :) Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Nolte 26.08.2005 10:41:39 (muokattu 26.08.2005 10:43:11) | |
---|
Menen takaisin tonne basso-osastolle. Siellä ei vängätä itsestäänselvyyksistä. No mitäs vänkäämistä niissä nyt onkaan. Eihän niissä ole kuin se lankku, varsi, mikki ja rautalankaa. Simppeli vehje. Äkkiä on käyty läpi kaikki materiaalivaihtoehdot ja ulkonäkökysymykset. Meillä rummunsoittajilla on paljon enemmän. On pönttöä, kalvoa, jalkoja, kapuloita, telineitä ja vaikka mitä hilpettä mistä väitellä vuosikausia...meillä on kivempaa. :) ed. Symbaaleista puhumattakaan. En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
meillä on kivempaa. :) Ja tämä keskustelupalstahan on tästä elävä esimerkki! Löytyy niin monta hassunhauskaa ja lämminhenkistä keskustelua, että ihan rupeaa itkettämään, kun ajattelee kuinka paljon nämä kanssatoverit minulle merkitsevät... Ja niin paljon olen oppinut... Time is like a bruise on my face tonight |
HeavyMachinery 26.08.2005 10:56:37 | |
---|
Et vain osaa!!! hoho Kerro jotain mitä en tiedä :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
kampela 26.08.2005 11:03:56 | |
---|
pdppdppdppdppdp www.endofyou.net |
Leipuri 26.08.2005 11:04:21 | |
---|
Kerro jotain mitä en tiedä :) Tarkistin just sun export-kerhon -hakemuksen: HYLÄTTY |
HeavyMachinery 26.08.2005 11:05:21 | |
---|
Heavymachinery ja muut: Työ nyt höyryyttä ihan turhan taotta. Rauhoittukaa. Teidän rumpujannehan tässä vaan lytätään, ei teitä itseänne. :) Mulle on oikeastaan ihan sama miten joku haukkuu niitä rumpuja jotka itse omistan, omat soittokamani ovat omien mieltymysteni mukaisia ja saan niistä sen soundin ulos minkä itse haluan. Minua vaan Pistää Vituttamaan Joideinkin henkilöitten ylimielisyys tiettyjä merkkejä ja malli sarjoja kohtaan. Paljon tällä foorumilla on mutu tietoa tai sitten "kaverit" kertoi osaston juttua joka puhutaan vakaalla rintaäänellä "ammattilaisen" ottein. En voi ymmärtää miksi joillain on pakko mielle jotain merkkiä kohtaan ja se on sitten se ainut oikea, itse korjaan jatkuvasti eri merkkien soittimia kitaroista rumpuihin ja siten nähnyt missä kyseisen merkin heikkoudet on. Miten paljon soittokamoihin liittyvää oikea nouhauta on kullakin on paha mennä arviomaan mutta luulisi että jos on ikää kertynyt olisi jotain jäänyt käteen mutta taitaa olla ainoistaa kapulan hiertymät näillä herroilla käsissä ja kun niitä särkee on se jossain purettava. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Dr.Rubber 26.08.2005 11:07:01 | |
---|
Nyt palaa multakin hihat. Vittu täällä on ammattimiehiä, jotka eivät sen vertaa tajua, että tarpeita on erilaisia. Eivät kaikki ole ammattilaisia, eivätkä sitä halua ollakaan. Sitä myöten myös tarpeet rumpujen laadun suhteen vaihtelee. Ihmettelen, ettei noin yksinkertainen asia ei mahdu noitten kusen polttamien ammattilaisten kaaliin. Liekö edes ammattilaisia. Mikä vitun pakko on tulla vittuilemaan topikkeihin, jos ei ole muuta sanottavaa, kuin että itellä on paremmat kamat? Ei vaikuta ammattimaiselta, ei. Rahalla saa, eikä minulla mitään sitä vastaan ole. Silti voisitte hieman edes yrittää suhteuttaa. Mutta ei. Ette vaan tajua. Holmit, jazzmiehet ym. brassarit, ottakaas joskus se oma päänne perseestänne, mitä tunnutte muilta vaativan. Ja se on sitten: Tärbä-tärbä-kosh! ja nukkumaan.
- ÄM
17.02.2005 23:37:39 |