juici 14.08.2005 19:56:34 | |
---|
Ei auta, ainakaan mun kokemuksen mukaan. GAS-liekki sammuu vasta kun se "tällasta mie oon aiiina halunnu"-basso on oma. Korvikkeet pitää GASsin vähän aikaa kurissa, mutta päädyt ostamaan kaksi bassoa. Osta heti se GAS-basso niin säästät pitkässä juoksussa. Jaa että 60 -luvun Presaria vaan samantien ostamaan niin GAS talttuu lopullisesti? "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
pardy 14.08.2005 19:58:29 | |
---|
Jaa että 60 -luvun Presaria vaan samantien ostamaan niin GAS talttuu lopullisesti? Ei. 50-luvun. Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |
hollstro 14.08.2005 21:26:23 | |
---|
Jaa että 60 -luvun Presaria vaan samantien ostamaan niin GAS talttuu lopullisesti? Juu ja ehdottomasti kyllä jos vaan jostain saa käsiinsä. Nyt niitä vielä saa rahalla eikä maksa ihan tolokuttomasti. Vintage-Fenderien hinnat ovat nousseet historaillisesti viimeiset 30 vuotta n. 11 % / vuosi. Jos liksa/maksukyky nousee enemmän/vuosi niin sitten kannattaa vielä odottaa. 50-luvun Presarit alkaa olla kiven alla ja myös kovissa hinnoissa. |
Samu S. 14.08.2005 22:04:34 | |
---|
Helevetin helevetti. Soitin yhteensä noin 5 minuuttia Climaxin Presaria ja tunsin Presari-GASin hiipivän hiljaa minua kohti reeniksen nurkasta... Tulee vähän mieleen Tiktak soittamassa grungea. |
Rämppy 15.08.2005 12:04:54 | |
---|
Täytyy myöntää että hankittuani presarin, on jazz basso jäänyt huomattavasti vähemmälle soitolle. P-basso on selkeästi jämerämpi tapaus niin soundiltaan kuin tuntumaltaankin. Ja paremman näköinenkin meikän silmään. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
juici 15.08.2005 19:11:17 | |
---|
Täytyy myöntää että hankittuani presarin, on jazz basso jäänyt huomattavasti vähemmälle soitolle. P-basso on selkeästi jämerämpi tapaus niin soundiltaan kuin tuntumaltaankin. Ja paremman näköinenkin meikän silmään. Vahvasti samaa mieltä. Mitä P-passoja nyt olen tullutkaan kokeilleeksi niin jykevämpiä ne ovat. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
hemmo 15.08.2005 19:12:41 | |
---|
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
Bassolow 15.08.2005 19:16:34 | |
---|
|
J.Hollström 25.08.2005 19:08:09 | |
---|
Kalumies #1 |
hemmo 25.08.2005 19:10:17 | |
---|
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
absqua 25.08.2005 19:13:02 | |
---|
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Samu S. 25.08.2005 19:17:25 | |
---|
Sikäli naurattaakin ku jotku ruikuttaa demokratian ja yhteisen hyvän perään täällä. Tääl o kaks turkulaista vallassa ja joukko mode-apinoita. Mitä ne oikein ajattelee? -Sam Other |
J.Hollström 25.08.2005 19:19:27 | |
---|
No miltä vaikuttaa? En oo vielä kerrennyt kuin poseerata hikisenä tossa kuvassa, mutta helvetin hyvältä se tuntuu. Vaikka en ole kuin akustisesti soittanut sillä, niin soundi on paljon matalampi mitä tossa jassossani oli. Siis alempaa bassoa tunkee enemmän esiin. That's good. Kalumies #1 |
absqua 25.08.2005 19:21:06 | |
---|
En oo vielä kerrennyt kuin poseerata hikisenä tossa kuvassa, mutta helvetin hyvältä se tuntuu. Vaikka en ole kuin akustisesti soittanut sillä, niin soundi on paljon matalampi mitä tossa jassossani oli. Siis alempaa bassoa tunkee enemmän esiin. That's good. No hyvä että ne mun pikaisen kokeilun fiilikset ei sitten ihan täysin ole ristiriidassa sun ensivaikutelman kanssa. Että ei ole niinko "paskan möivät"-tyyppinen tilanne. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
hollstro 25.08.2005 22:20:39 | |
---|
THIS GAS IS OVER! http://www.juki.1g.fi/kuvat/Musakuvia/Fender+Precision+-75/ For now... Noista kun ei voi koskaan saada tarpeeksi. Mut on hieno ja siisti. Nyt alkaa se mustalla bodylla olevan vaahterakaulaisen metsästys tosimielessä. Oisko kellä sellaista myydä? jos on 70-luvun alusta ja samassa kunnossa kuin Juki68:lla niin 2000 € napsahtaa heti handuun. |
Zarmo 25.08.2005 22:23:14 | |
---|
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1 |
Vui hiisi :( Se on miussa taas. Ei kukkaan tietäis onko jossain myytävänä käyttökelvollista käytettyä Passoa 600-1000 €n hitnahaarukassa? Dead - deceased but life goes on |
Keny 26.08.2005 08:11:38 | |
---|
joo on täs gas päällä.Onnea hienosta presarista. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
J.Hollström 29.08.2005 15:20:55 | |
---|
No miltä vaikuttaa? No niin, nyt on presarilla otettu sauhut myös treeniympäristössä bändin kanssa. Täytyy sanoo, että on todellinen miesten passo. Alapää murisee niin että heikoimmilta menee löysät housuun ja mimmit pissii hunajaa, näin ainakin kuvittelen. Todellinen mahtisonni, tämä passo siis. Tää resonoi tuolla alataajuuksilla aikas helvetisti. Jopa niin, että yläkielillä soittaessa volaa saisi tulla enempi. Tietysti kamasetuppi ja ympäristö vaikuttaa asiaan, ja nyt ei ollut kuin 1x15" kaappi käytössä. Kuvittelen ja toivon, että kun koko läjä (1x15" + 4x10") on käytössä niin ne ylä-äänetkin alkaa erottumaan paremmin. Suoraan linjaan soitettuna kuulokkeisiin samaa ilmiötä ei esiintynyt. Jos jollekin 4 kieltä ei riitä alimman basson tuottamiseen, niin suosittelen tutustumaan precisioniin. |
absqua 29.08.2005 16:13:06 | |
---|
Mun presari on pitkälti samanlainen väriä lukuunottamatta ja siinä on tota botnea myös aika huolella annettu. Käytössä olen huomannut sen että vahvistimesta ei kannata bassopäätä ainakaan pahemmin korostamaan lähteä, koska sillä saa yläpäät haudattua tehokkaasti. Suht neutraalilla säätöpolitiikalla kielten välinen balanssi on mainio ja soundi ihan paras. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |