LesPaul70 25.08.2005 08:24:38 | |
---|
Haussa olisi yksi tietty sitaatti. Jossain Guitar Playerin tai Guitar Worldin (mahdollisesti jopa Guitaristin?) numerossa oli muutama vuosi sitten Scott Ianin lyhyt haastattelu. Siinä hän mm. selitti, miksi Dan Spitz sai lähteä Anthraxista. Valitettavasti ainakaan niistä lehdistä, joita itselläni on, tuota haastattelua ei löydy, ja nyt minua on jäänyt vaivaamaan mitä ihan tarkalleen Scott Ian sanoi Dan Spitzistä. Oliko se niin että Dan Spitz soitti aina samanlaisia sooloja, vai oliko se niin että Dan Spitz ei pysynyt tempossa, vai oliko se niin että Dan Spitzin soolojen tyyli ei sopinut bändin musiikkiin, vai oliko se niin että Dan Spitz ei osannut improvisoida tai soittaa hyvin livenä, vai.. Jos joku löytää kyseisen haastattelun, arvostaisin suuresti jos viitsisit kirjoittaa haastattelusta kyseisen kappaleen (kysymys + Scott Ianin vastaus). Itse kyllä pidin Spitzin soitosta. I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon? |
Jööhannes 25.08.2005 09:01:15 | |
---|
Itse kyllä pidin Spitzin soitosta. Jeps, sama täällä, ainakin Among The Livingillä. Minuakin kiinnostais tietää tuo, miks se lähti/sai kenkää. Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
volvo740 25.08.2005 12:40:24 | |
---|
En tiiä mutta Blackie Lawless antoi aikanaan lähtöpassit toiselle kitaristille (1984 W.A.S.P.) koska sillä haisi kuulemma henki. Mene sitten ja tiedä. Kun juon, otan vain yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies juo ne loput kakskymmentä. |
TVCasualty 25.08.2005 12:55:49 | |
---|
Blackie onkin jumala. |
Lönnrot 25.08.2005 13:28:21 | |
---|
Syy oli Danin soolojen samanalaisuus, jota en itse tosin kuule. Hello Kettle, my name is Pot. |
aku.miettinen 25.08.2005 16:32:25 | |
---|
Siis Spitz lähti opiskelemaan ja siitä sitten Sveitsiin tekemään kelloja. Taisi tulla vielä jossain välissä uskovaiseksikin. |
Deeku 25.08.2005 16:42:15 | |
---|
En tiiä mutta Blackie Lawless antoi aikanaan lähtöpassit toiselle kitaristille (1984 W.A.S.P.) koska sillä haisi kuulemma henki. Mene sitten ja tiedä. Ei kitaristille, vaan rumpalille. Taisipa Blackie heittä legendaa. Itsekin pidin Danin soitosta, mutta muutamia haastatteluja viimeisten vuosien ajalta on antanut hyvin hämärän kuvan hepusta. Tämähän toki ei soittoon vaikuta. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Mulla on joku kirpparilta ostettu vuosimallia `91 oleva Guitar Player lehti jossa pojat kertoilevat kamppeista, biiseistä ym. Spitz kertoo mm. miettivänsä kitaroita rakennuttaessaan vähintään miljoonaa yksityiskohtaa kun taas Scott pyytää yhden asian: "Musta" "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |