T.Laine 18.08.2005 10:18:30 (muokattu 18.08.2005 10:19:02) | |
---|
Mulla on kans Pöörlit enkä ole mitään pahaa sanosmista niistä keksiny. Kaikki tellinkit on kans pöörliä ja käsittämättömän hyviä on. Hinta-laatu suhde on mielestäni niissä hyvin kohdillaan... EDIT: JEE OLINKO EKA?? (tällä sivulla) JEE!! ...aina niitä menee... |
jäykkis 18.08.2005 10:41:06 | |
---|
Merkistä viis, kaikilla on ihan riittävän vaikee soittaa. Kunhan opin soittelemaan, niin sitten kattellaan värkin merkkijä. Tällä hetkellä kelpaa pöörli. |
gh n 21.08.2005 17:49:55 | |
---|
Onko moni kokeillut laittaa tomi telinettä toisinpäin? kts. Oma kuva. Sain tomin paljon alemmaksi, toivottavasti vaan kestää.. ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
drum-monkey 21.08.2005 18:01:52 | |
---|
Onko moni kokeillut laittaa tomi telinettä toisinpäin? kts. Oma kuva. Sain tomin paljon alemmaksi, toivottavasti vaan kestää.. Ei oo tarvetta ollut, basari siinä nimittäin eteen tulee ennen. Munletti on mulletti |
hollmi-5 21.08.2005 19:01:20 | |
---|
Onko moni kokeillut laittaa tomi telinettä toisinpäin? kts. Oma kuva. Sain tomin paljon alemmaksi, toivottavasti vaan kestää.. On. Kestää se. Joskus olen laittanut isomman etutomin lattiatomin paikalle kääntämällä tomitelineen niin, että pidempi osa tolee tomiin ja lyhyempi menee bassarin sisään. Mika Hollström |
drum-monkey 21.08.2005 19:04:42 | |
---|
On. Kestää se. Joskus olen laittanut isomman etutomin lattiatomin paikalle kääntämällä tomitelineen niin, että pidempi osa tolee tomiin ja lyhyempi menee bassarin sisään. Pysyykö bassari tukevasti kuitenkin, jos on 1kpl raskas tomi ? Munletti on mulletti |
gh n 21.08.2005 19:16:42 | |
---|
En tiiä johtuiko se siitä pitkästä raudasta joka meni tomin sisään kun se alkoi kovasti kaikumaan, kun taas otin pois niin sitten se oli taas "normaali".. ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
Frequency 25.08.2005 12:23:25 | |
---|
Itsestäni tulee pian myös Pearlin artisti. Lauantaina lähtee tilaukseen Session Maple Custom pöntöt. Kokoina 22" 10" 12" 14". Aijjaij. En malta oottaa. Vähän myöhemmin seuraan liittyy näillä näkymin Ian Paice Signature Snare. Njam! Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Itsestäni tulee pian myös Pearlin artisti. Lauantaina lähtee tilaukseen Session Maple Custom pöntöt. Kokoina 22" 10" 12" 14". Aijjaij. En malta oottaa. Vähän myöhemmin seuraan liittyy näillä näkymin Ian Paice Signature Snare. Njam! Siis SMX:ät? Hyvä valinta, et tule pettymään. Mikä viimeistely rummuilla? |
Frequency 26.08.2005 09:38:15 | |
---|
Siis SMX:ät? Hyvä valinta, et tule pettymään. Mikä viimeistely rummuilla? Kyllä SMX. Marine Blue Fade iski silmääni jo ensimmäisestä hetkestä alkaen. Toisena vaihtoehtona kävi välillä mielessä Vintage Fade, mutta kun sitä ei livenä ole nähnyt niin ei uskalla mennä tilailemaan. :) Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Frequency 31.08.2005 20:21:43 | |
---|
Ja tänään lähti nuo aiemmin mainitut kannut tilaukseen. 2 viikkoa tässä pitäs sitten perkele malttaa. Kuinkahan sitä jaksaa... Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Shitmanek 31.08.2005 20:23:19 | |
---|
Ja tänään lähti nuo aiemmin mainitut kannut tilaukseen. 2 viikkoa tässä pitäs sitten perkele malttaa. Kuinkahan sitä jaksaa... Saman verran minä Exporttejani odottelin, kyllä sen kestää ;) |
Xiauoko 31.08.2005 21:58:08 | |
---|
Asiasta toiseen. Kyseessä flashback tämän viestiketjun sivulta 1: Mulla vaihtu justiinsa Thunderit tamoiksi:) Hyvin palvelivat Thunderit kolme vuotta. Itselläni on ollut Thunderit n. 5-vuotta. Ihan perseestähän ne. Uudet tulee viikonloppuna toivottavasti. Mitä "puuta" nuo thunderit oikeen ovatkaan? www.dinomansik.tk |
Frequency 01.09.2005 08:33:02 (muokattu 01.09.2005 08:33:17) | |
---|
Mitä "puuta" nuo thunderit oikeen ovatkaan? Pajua :) E: pakollinen hymiö Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
HeavyMachinery 01.09.2005 10:26:55 | |
---|
Asiasta toiseen. Kyseessä flashback tämän viestiketjun sivulta 1: Itselläni on ollut Thunderit n. 5-vuotta. Ihan perseestähän ne. Uudet tulee viikonloppuna toivottavasti. Mitä "puuta" nuo thunderit oikeen ovatkaan? Uudet thunderit :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
Xiauoko 01.09.2005 12:03:13 | |
---|
Uudet thunderit :) Kyllä ja ehdottomasti! kyseessä on customoitu Thunderin 'Lostsport Series' setti. Tomit tehty männystä ja virveli on parasta honkonkilaista vaneria. Hintaa setillä 1800€. Suosittelen. :D www.dinomansik.tk |
Jaska 01.09.2005 13:57:34 | |
---|
Kyllä ja ehdottomasti! kyseessä on customoitu Thunderin 'Lostsport Series' setti. Tomit tehty männystä ja virveli on parasta honkonkilaista vaneria. Hintaa setillä 1800€. Suosittelen. :D mun thunderit on nostanut arvoaan siitä 3000mk joulutarjouksesta ainakin kolminkertaseks |
Triskal 01.09.2005 21:01:31 | |
---|
Ja tänään lähti nuo aiemmin mainitut kannut tilaukseen. 2 viikkoa tässä pitäs sitten perkele malttaa. Kuinkahan sitä jaksaa... Äläpäs kitkuta, kun minä tässä odottelen BRX:iäni maaliskuuhun. }8( Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Niskamies 01.09.2005 21:06:07 | |
---|
Äläpäs kitkuta, kun minä tässä odottelen BRX:iäni maaliskuuhun. }8( aijai, voimia! Mäkin venasin bassoani amerikasta 8 kk tossa elokuusta huhtikuuhun. Arvaa vaan millanen fiilis on sitten kun odotus loppuu;-) Virallisesti semi-pro! |
Shitmanek 01.09.2005 21:08:39 | |
---|
aijai, voimia! Mäkin venasin bassoani amerikasta 8 kk tossa elokuusta huhtikuuhun. Arvaa vaan millanen fiilis on sitten kun odotus loppuu;-) No jos minä tunsin olevani taivaassa saadessani vain parin viikon jälkeen paljon parjatut Exportit niin varmasti tuo on jotain paljon parempaa :) |