Aihe: shakira coveroi nirvanaa??
1 2 3
FlatOutFucked
22.08.2005 16:46:55
Tuskimpa se kurttia jaksaa hirveästi kiinnostaa. Tai ketään muutakaan.
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
Tempura
22.08.2005 18:37:17
Tuskimpa se kurttia jaksaa hirveästi kiinnostaa. Tai ketään muutakaan.

Väy väy. Ainakin muutamaa se on kiinnostanut kun ketjussa on jo kaksi sivua.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
wellu
22.08.2005 18:59:36

Tuotatuota...vähän nolona tämän tunnustan, mutta minä aloin siinä vaiheessa ihailemaan neitiä, kun sain käsiini jonku MTV videopätkän missä täti vetää aerosmithin dude looks like a ladyn hemmelevetillisellä asenteella.

niin, livenähän se on vetäny tota dudea ja back in blaciä, ja ne on toiminut aikasta hyvin, kaipa se tenu spirittikin lähtee. paitsi että kyllähän mexican seafood tai negative creep ja jo mainittu moist vagina ois ollu paaaljon parempia, ja mielenkiintoisempia kuultavia kuin tuo.
Lyrics.Wasted time between solos.
apenaattori
24.08.2005 15:25:00
No, sarjasta poptähtinaislaulajat shakira on vähiten huono. Siskollani on dvd:llä, keikka, jossa shakira laulaa acdc:n back in blackin. Aika kammottavaa....
Go ahead, punk, make my day!
apenaattori
24.08.2005 15:27:34
Ja coverkappaleista saa tarpeeksi huonoja ainoastaan kääntämällä ne suomeksi.

Älä muuta sano. Ei jaksa kiinnostaa mua...
Go ahead, punk, make my day!
Coatl
24.08.2005 21:18:25
Shakira on ihan huippu, ei se tosta biisistä ainakaan huonompaa saa. En väitä että originaali huono olis, mutta yliarvostettu kuitenkin, ei todellakaan Nirvanan parhaimmistoa. Ootteko kuulleet Tori Amoksen tulkinnan SLTS:istä? Se parhautta edustaa.. Tori on myös kiva täti
I took the butcher knife, and help up to Arnette.. I said "If you wanna live, to see tomorrow, I suggest you'd better start frying'em eggs a little bit better, than you've been frying'em, I'm tired of eating sloppy, slimy eggs"
willasukka
09.10.2005 22:39:44
eieieieieiei!! ei saa raiskata!! teini pissixet alkavat ihkuttamaan sitä ja soi tuhansia kertoja radiosta..nouuu!!
muutenkin hyvä biisi..annetaan biisien olla semmosia kun ovat
Naama-amis
09.10.2005 22:58:17
Shakira on ihan huippu, ei se tosta biisistä ainakaan huonompaa saa.

Olen kyllä samaa mieltä lanciamiehen kanssa tässä kohtaa. Voi sopia tuolle mimmille yllättävänkin hyvin tämä kappale. Ei näitä coverointeja muutenkaan niin vakavasti tarvitse ottaa - laskekaa vaan irti muistiinpanovihoista ja punakynistä - ja termiä "alkuperäisen raiskaus" en tule kuunaan musiikin yhteydessä ymmärtämään. Kyllä minustakin Paula Koivuniemen vedos Loretta Goggin iki-ihanasta Maledetta Primaverasta on älytön, vaan eipä tuo mitenkään alkuperäisen kuuntelunautintoa haittaa.
FlatOutFucked
09.10.2005 23:01:32
eieieieieiei!! ei saa raiskata!! teini pissixet alkavat ihkuttamaan sitä ja soi tuhansia kertoja radiosta..nouuu!!
muutenkin hyvä biisi..annetaan biisien olla semmosia kun ovat

Johan teinipissixet ovat ihkuttaneet nirvanaa itseäänkin jo neljätoista vuotta, joten mitä se muuttaisi.
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
psj
09.10.2005 23:26:27
Shakira on niin ihq että mun puolesta saa coveroida vaikka koko Nirvanan tuotannon. Ja kuten Naama-Amis totesi, nuo raiskauspuheet on aika käsittämättömiä. Älkää kuunnelko niitä covereita jos alkuperäset biisit menee kerran pilalle.
"Elämä on sitä, mitä siitä itse teet/vaikka parhaat kortit olisivat jääneet jakajan käteen" Abduktio - Murheellisen maan laulu
dictatorsh*t
10.10.2005 09:17:44
Johan teinipissixet ovat ihkuttaneet nirvanaa itseäänkin jo neljätoista vuotta, joten mitä se muuttaisi.

Tai lähinnä Kurttia.
Bee-äf
10.10.2005 10:15:24

Ja ne ensimmäiset Nirvana-teinpissikset ovat nyt jo perheenäitejä jotka ihkuttavat Kurttia lähiöbaarin tanssilavalla.
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
disarm
10.10.2005 10:27:14
Ja kuten Naama-Amis totesi, nuo raiskauspuheet on aika käsittämättömiä..

Mun mielestä toi koko raiskausvertaus on jo aikansa elänyt. Voisi keksiä jotain vähän tyylikkäämpää vaihteeksi..
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
Naama-amis
10.10.2005 13:45:35
Mun mielestä toi koko raiskausvertaus on jo aikansa elänyt. Voisi keksiä jotain vähän tyylikkäämpää vaihteeksi..

Olet oikeassa.
Landola59
10.10.2005 17:50:11
Vai coveroiko Nirvana Shakiraa?

Ikuisuuskysymys.
Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
stigcarpelan
10.10.2005 21:42:53
Minä luulin jo että maailma ei ois ollu sentää nuin huonolla mallilla nii voi mooses sentään... ...mutta sutenööri se vitut välittää. vittu
THV-klubi#48
greshgurt
15.10.2005 01:11:47
Tuosta, että onko SMTP Nirvanan parhaimmistoa, ei ole epäilystä. Totta vitussa se on, vaikka kuinka ottaisi päähän että liian moni ei muita biisejä orkesterilta välttämättä edes tiedä.

Nääh. Ei se ole aivan sieltä Nirvanan paremmasta päästä. Mutta loistava biisi sekin on, ei siinä mitään.
Niin ja myös, itselläkin menee tuo SLTS:n dissaaminen hieman ohi ja yli, ilmeisesti moni nirvanaa kuunteleva on sitten mennyt omaksumaan jonkin "aito ja ainoa fani"-ideologian?

Ei pissikset tykkää Nirvanasta. Eiks ne tykkää sellasesta niinku Antti Tuisku, Sean Paul ja Nightwish?

Ihan mielenkiintoinen tuo cover-uutinen, itse tykkään keräillä Nirvanan covereita mp3- ja vaikka missä muodoissa. Eräs mielenkiintoisimmista on Cibo Matto-nimisen tyttöporukan versio About A Girlista. Aivan huikea, kantsii kuunnella.
Ei hemmetti, ei tätä allekirjoitusta jaksa tässä pitää.
zeplin song
15.10.2005 20:47:42
oh no man. really? :D
Morpho adonis..
nikomati
15.10.2005 23:17:30

shakiralla hyvät muodot
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)