Aihe: Dave Weiner
1
ballfish
23.08.2005 10:25:29
Eli onkos kukaan kuullut tuosta Steve Vain vallan mainiosta kitaristista. Mahtavia biisejä ja olenkin tässä miettinyt levyn ostamista. Eli kommenteja levystä ja Davesta yleensä. Ja tässä vielä osoite www.daveweiner.com . Kannattaa käydä katsomassa ne videot. Mahtavaa soitantaa!!
Schenker
23.08.2005 18:03:33
Hemmetin kovahan toi on soittamaan. Ainakin mitä niitä clippejä kuuntelin, mut jotenkin kuulostaa löysemmältä Steve Vain "Live In Astoria"-Deeveedeellä, siis ne soolot.
Tai mikäs minä olen sanomaan...
"Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde
ballfish
23.08.2005 18:40:46
Juu, eihän nuo herran omat biisit ole niin 'rajuja' kuin Vain. Lainaus Guitar Worldista: "I'm not a shredder, I trade in 1/64th notes for a memorable melody and a catchy hook." Juupa juu, selittelee ettei ole muka tiluttaja. Eikös jokainen ole sisimmässään maailman nopein TILUMIES!! :D
kimurantti1
24.08.2005 01:06:53
Hemmetin kovahan toi on soittamaan. Ainakin mitä niitä clippejä kuuntelin, mut jotenkin kuulostaa löysemmältä Steve Vain "Live In Astoria"-Deeveedeellä, siis ne soolot.
Tai mikäs minä olen sanomaan...

Mitkä soolot? Eihän se paljon muita sooloja soittele, kuin mitä nyt välillä tuplaa Vain leadeja enkä minä ainakaan siitä pysty kuulemaan kuinka tiukkaa miehen soitto oikeasti on.

Matsku kotisivuilla oli erittäin hyvän kuuloista. Ei mitään järin omaperäistä, mutta kyllä minä kuuntelisin. Kyllä sieltä soitosta kuuluu läpi selvästi kuka on ollut yksi suurimpia vaikuttajia (alkaa S:llä:).

Luittekos sieltä tyyppi oli päässyt Vain bändiin soittamaan, tai ennemminkin - miten ylipäätään tapasi Vain. Ei jummi mikä mäihä...
"Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa." -Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005)
kid ego
24.08.2005 08:14:13
Mä ostin Weinerin levyn G3:n keikalla kun maksoi vain 10 euroa. Hyvä jätkä se on soittamaan, mutta tuotantopuolessa oli puutteita: melko muovisen kuuloista eikä biisitkään jaksaneet oikein iskeä.
Just kid-ding.
Schenker
27.08.2005 14:21:43
Mitkä soolot? Eihän se paljon muita sooloja soittele, kuin mitä nyt välillä tuplaa Vain leadeja enkä minä ainakaan siitä pysty kuulemaan kuinka tiukkaa miehen soitto oikeasti on.

Matsku kotisivuilla oli erittäin hyvän kuuloista. Ei mitään järin omaperäistä, mutta kyllä minä kuuntelisin. Kyllä sieltä soitosta kuuluu läpi selvästi kuka on ollut yksi suurimpia vaikuttajia (alkaa S:llä:).

Luittekos sieltä tyyppi oli päässyt Vain bändiin soittamaan, tai ennemminkin - miten ylipäätään tapasi Vain. Ei jummi mikä mäihä...

Tuli luettua..:D Kyllä oli aikamoinen tuuri..

Se soittaa yhden soolon Astorialla, kun ne jamittelee siinä lopussa.
"Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)