Aihe: Sopivaa ohjelmaa musiikintekoon
1
Renki
24.08.2005 17:03:06

Avuton kun olen, niin en oikein osannut tuota hakua käyttää. On nääs kaikki "ammattisanat" tällä kertaa hukassa.

Eli ajattelin tehdä kaverin synttäreille pari pilakappaletta tunnetuista biiseistä ja nyt mietiskelen mikä ohjelma sopisi parhaiten tarkoitukseen.

Vaatimuksina olisi:

kitaran otelauta, pianon koskettimet ja nuottiviivasto ohjelmassa.

Soittimien äänet pitäisi saada muutettua oikean kuuloiseksi, jotta ei olisi niin pimpeli pompeli musiikkia.

Jatkoa ajatellen nauhoittamismahdollisuus.

Olisi todella mukavaa, että kaikki onnistuisi yhdellä ohjelmalla. Freeware olisi todella mukava, mutta olen minä valmis ostamaankin ohjelman, jos vain kunnollinen löytyy. Säveltäminen nuottiviivastoa ja kitaran otelautaa käyttäen kiinnostaa muutenkin todella paljon.

Anteeksi epäselkoisuus, mutta kun minä en todellakaan tunne noita hienoja termejä, niin joudun selittämään kapulakielellä.
ruusu on kaunis/ otan kyllä risutkin/ ne palavat paremmin/
Renki
24.08.2005 19:53:48 (muokattu 25.08.2005 16:54:42)

kiitoksia!

Tuota pittää koklata.
Renki
25.08.2005 16:56:05

No nyt on tuo Anvil studio käyty lataamassa ja on alkuun pääsy ongelmia. Mistäs kummasta minä löydän sen kitaran otelaudan siihen nuottiviivaston alle? Koskettimet löytyvät kyllä.
32788
25.08.2005 17:22:09
Klikkaa sitä "pianoa" hiiren oikealla napilla, mene Guitar Fret-välilehdelle ja paina OK: ta. Sointuja tuolla kitaralla voi tehdä painamalla Shiftiä pohjassa.
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)