Aihe: Nauhoitus/multiefekti/kotisoitteluhärpäkettä
1
Rookie89
24.08.2005 16:14:43
Olen tullut siihen pisteeseen, että minun täytyy valita V-Ampin 2:sen ja Pod 2:sen välillä. Pyydän kokemuksia/mielipiteitä kyseisistä vehkeistä auttamaan päätöstäni.
Ich.
LamaAjanElvis
24.08.2005 16:51:08
poddia ovat isot pojat kehuneet. sellasen hommaan itekkin kunhan saan pätäkkää... jos saan.
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista. Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
Ben_D
24.08.2005 17:37:53 (muokattu 24.08.2005 17:38:16)

Ei kumpikaan, vaan Line 6 GuitarPort. Ajuri toimii ainakin Steinbergin raitureiden kanssa mainiosti. Lisäksi saatavilla Rifftracker softa omien ideoiden helppoon ja nopeaan tallentamiseen.
Explorer
24.08.2005 17:52:32 (muokattu 24.08.2005 17:52:43)
Olen tullut siihen pisteeseen, että minun täytyy valita V-Ampin 2:sen ja Pod 2:sen välillä. Pyydän kokemuksia/mielipiteitä kyseisistä vehkeistä auttamaan päätöstäni.

Jompi kumpi. V-amp 2 on kopio Pod 2:sta, joten ominaisuudet ovat kutakuinkin samat molemmissa. Molemmilla ryttyää hienosti. Omasta mielestäni näiden parhaita puolia on helppo siirrettävyys: nappaa laite ja piuhat kainaloon ja soita missä vain, kunhan löytyy jokin äänentoistokapine tai kuulokkeet.
Interstellar overdrive.
superfly
24.08.2005 19:03:00
Jompi kumpi. V-amp 2 on kopio Pod 2:sta, joten ominaisuudet ovat kutakuinkin samat molemmissa. Molemmilla ryttyää hienosti. Omasta mielestäni näiden parhaita puolia on helppo siirrettävyys: nappaa laite ja piuhat kainaloon ja soita missä vain, kunhan löytyy jokin äänentoistokapine tai kuulokkeet.

Samaa mieltä olen. Olen molempien kanssa äänitellyt ja soitellut ja molemmista löytyy hyviä mallinnuksia. Toisaalta molemmista löytyy todella huonojakin. Podin efektipuoli oli ehkä aavistuksen parempi, mutta V-Amppia taas puoltaa halpa hinta. Kokeile molempia ennen kuin ostat.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Diabolicum
25.08.2005 10:06:44

Ite olen tuolla POD I:llä soitellu keikoilla/kotona/treeneissä ja studiossa.jos vain kitarassa on mikit kohdallaan niin todella toimiva vehje.Halvoilla mikeillä varustetusta kepistä ei tietty saa hyvää saundia millään taialla tai laatikolla.Myös koneeseen kytkettynä toimii todella hyvin.
Tympee Huttunen
25.08.2005 10:11:44
V-amp2 kotiin ja loppurahat säästöön.
Asmi
25.08.2005 10:16:24
Koita löytää jostain tuo pod käytettynä. Itse olen uunituore Pod 2sen omistaja ja enkä voi sanoa katuneeni. Hyvä laite on, käytettynä ostin vampin hinnalla. Toki sieltä löytyy huonojakin mallinnuksia, mutta löytyy myös iso nippu hyviä mallinnuksia. Suosittelen!
King Tut's wah wah club
Billsner
25.08.2005 10:31:39
V-amp kakkosia näkyy jonkinverran torilla. Hinnat siinä 70€. Suosittelen. Itse ainakin saan hyvät soundit sekä koneeseen kytkettynä & vahvistimeen kytkettynä.
Carrier Of Wounds
Wolfheart
25.08.2005 14:52:56

Osta multa Johnssonin J-station. Jotkut sanoo että on parempi kuin Pod. Tykkään kovasti itsekkin, mutta ei vaan ole ollut sille enää käyttöä.
LamaAjanElvis
25.08.2005 15:35:33
kuinka hyvin POD muuten mallintaa vanhoja vahvistimia? entäpä reverbit ja echot sun muut kaiut? olisi mukava saada laitteesta irti vähän rautalankaakin. luulisi ainakin irtoavan jos kerran zoomistakin sitä olen irroittanut.

vaikuttas kyllä kaikinpuolin hyvältä vehkeeltä jolla voisi sitten vetää jotain raskaanpaakin mätistystä/tilua.
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista. Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
Asmi
25.08.2005 17:01:34
Kyllä siittä löytyy reverbi ja sit delayta myös ja sit delayta yhdistettynä muihin efkteihin. Myös leslie löytyy. Lisäks noista vahvistinmallinnuksista löytyy kyllä myös vanhempaan rutisteluun hyviä soundeja...Kyllä se kaikki Zoomit hakkaa mennen tullen.
King Tut's wah wah club
Super-Jari
25.08.2005 17:03:39
Kyllä siittä löytyy reverbi ja sit delayta myös ja sit delayta yhdistettynä muihin efkteihin. Myös leslie löytyy. Lisäks noista vahvistinmallinnuksista löytyy kyllä myös vanhempaan rutisteluun hyviä soundeja...Kyllä se kaikki Zoomit hakkaa mennen tullen.

Mikä siinä sitten on että noinkin kallis ja arvostettu laite ei saa sisäänsä samaa toimintoa mikä on esim Zoomin 707:ssa? Eli sampleria. Tanakelevittu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)