Parantaja 24.08.2005 13:07:56 | |
---|
Olen huomannut että taman tammi kapulat tuntuvat soittaessa "löysiltä" tuntuu kuin kapula olisi juuri katkeamassa. Onko kukaan muu huomannut saman vai onko tämä vain meikäläisen päässä? |
welho 24.08.2005 13:37:04 | |
---|
Olen huomannut että taman tammi kapulat tuntuvat soittaessa "löysiltä" tuntuu kuin kapula olisi juuri katkeamassa. Onko kukaan muu huomannut saman vai onko tämä vain meikäläisen päässä?
Mulla on sama fiilis jos vetää hiilikuitukepeillä.. Ehkäpä tammi on puuna joustavampi?! Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!! |
rm_wispila 24.08.2005 14:13:06 | |
---|
Olisikohan asia päinvastoin; ovat niin kovia, etteivät jousta. Tunne ei ole siis omassa päässä, vaan omassa kädessä. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
BlackBetty 24.08.2005 14:51:55 | |
---|
Mulla on hiilikuitukapulat ja muuten oon tykänny, paitsi että ne on TODELLA liukkaat ku vähäki hikoilee.... |
Alpha 24.08.2005 14:57:08 | |
---|
Emmä tollasta ole huomannu. Yhtä hyvin toimii sekä Vicin American Classic 5B, että Taman 0215P OAK kapulat. Mitään löysyyttä ole havaittavisssa. |
tito 24.08.2005 15:34:18 | |
---|
kerran tuli vastaan hikkoriset steve gadd signaturekapulat jotka oli jotenkin tosi taipuisat. Soittotuntuma oli tosi heikko, kapulan vääntyi selvästi normaalia enemmän taivuttaessa. Puun laatu saattaa siis vaihdella satunnaisesti. taas on tänään |
Ahmir 24.08.2005 15:39:12 | |
---|
Itselläni on ollut noita Steve Gadd signature keppejä ja oon kyllä tykännyt tosi paljon. Ei ole olleet mitenkään erityisen löysien tuntuiset, mutta nupithan niissä menee ainakin mulla kohtalaisen äkkiä pehmeiksi. |
rm_wispila 24.08.2005 15:41:04 | |
---|
http://store.drumbum.com/skuSTK-1.html löytyi tollanen tilpehöörisivusto, kapuloitakin sitten joka lähtöön, myös niille jotka jäivät laiturille. Vaimennettujakin malleja, mitä sitten lienevätkin. Showmeininkiin valaistuja malleja sekä lasertikut, joilla voisi ainakin treeneissä tehdä kaverit hulluiksi, kun voisi osoitella kuin luennon pitäjä konsanaan. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Joo, Gaddin signaturet on hyvät kepit. Oon kuluttany Gaddejä varmaan parikymmentä paria mutta yhdet oli tuollaiset taipuisat. taas on tänään |
aironman 24.08.2005 16:00:16 | |
---|
En oo soittanut tammi kepeil yli 10 vuoteen, tuntui meinaan että kapula olis "lyönyt sormille", nykyään soitan melkein vallan vaahtera kapulolla. Ne ovat köykäsemmät kuin hikory, joten vaikka on aika paksut kapulat niin ne ei silti paina paljon ja peltisaundi on tummempi. |
miän vain 24.08.2005 16:50:33 | |
---|
Taman tammisissa ei ole tullut vastaan, mutta kerran oli "kumiset" Pro Markit. Ihmeellinen tuntuma, kummallinen soundi. Kärkeä sai taivuteltua sentin matkan mihin suuntaan tahansa. Eivätkä katkenneet millään. Joku maanantaipari kai. Muissa Pro Markeissa en ole tuota huomannut - vaikken niillä kyllä yleensä soitakaan. |
SDMF 24.08.2005 16:56:05 | |
---|
Itselläni on ollut noita Steve Gadd signature keppejä ja oon kyllä tykännyt tosi paljon. Ei ole olleet mitenkään erityisen löysien tuntuiset, mutta nupithan niissä menee ainakin mulla kohtalaisen äkkiä pehmeiksi. Gaddit on todella hyvät Kepulat , samaa tikkua oon jo käyttäny kauan ;) ja mainiosti toimiipi ! R.I.P Dimebag darrell |
Parantaja 24.08.2005 18:04:44 | |
---|
Tänään ostin vic firthin american classicit ja soittotuntuma on huomattavasti "tukevampi". Tästä eteenpäin käytän siis niitä :) |
Koplinki 24.08.2005 19:04:05 | |
---|
Mulla on sama fiilis jos vetää hiilikuitukepeillä.. Ehkäpä tammi on puuna joustavampi?! Mul on kans ihan sama fiilinki noitten hiilikuitu hässäköittenkansa Rumpalin raamattu = Ted Reed - Syncopation
-V*ittu toi jätkä on dorka...
-ERITTÄIN HYVIN SANOTTU SIELLÄ TAKARIVISSÄ! |
Danko 25.08.2005 09:41:57 | |
---|
Itselläni on ollut noita Steve Gadd signature keppejä ja oon kyllä tykännyt tosi paljon. Ei ole olleet mitenkään erityisen löysien tuntuiset, mutta nupithan niissä menee ainakin mulla kohtalaisen äkkiä pehmeiksi. Gaddejahan saa myös nylonnupilla (SSGN). Lopettais kulumisen, mut se on sitten makuasia, meneekö soundi muoviseksi. c: http://www.vicfirth.com/products/images/SSG.jpg Your fantasies are unlikely. But beautiful. |
Speedy 25.08.2005 12:24:03 | |
---|
Ositn tuommoisen ProMarkin Jazz kapuloita ison paketin, yhdessä pareista se toinen keppi ole kun kumia, vääntyin vääntämällä varmaan viisi senttiä, kun toiset ei juuri milliä enempää.. Valmistus vika.. tai siis puu vika..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Ahmir 25.08.2005 14:20:54 | |
---|
Gaddejahan saa myös nylonnupilla (SSGN). Lopettais kulumisen, mut se on sitten makuasia, meneekö soundi muoviseksi. c: Just maanantaina tilasin ihan testiksi kaks paria Gaddeja noilla nylonnupeilla. |