Pasifisti basisti 01.06.2005 12:21:50 | |
---|
Täälläkin Basisti Tampereelta, ja voin kyllä aiempia basisteja kompata, että bändejä kyllä varmasti riittäis, mutta ei oikeen toi metalliakseli jaksa innostaa. Ehkä teidän pitää vaihtaa musatyyliä, niin saattais basisteja löytyä ;) www.silhuetti.net |
Teijo K. 01.06.2005 18:51:34 | |
---|
Asuin muuten Jyväskylässäkin 4 vuotta, ja silloin sabbottelin lähinnä entisen kotikaupungin porukoiden kanssa Savonlinnassa. En vaan päässyt soluttautumaan Jkl:n soittopiireihin. Silloin ei ollut vielä m.net:in kaltaisia hienouksia (1989-93). Miulla olisi tuttuja soittajia ollut lähinnä Hyvinkäällä, ei anna aikataulu eikä pudjetti niin pitkälle mahdollisuutta reissata tällä hetkellä. Yritettävä lähempää löytää se. |
Teme007 01.06.2005 21:43:27 | |
---|
ööh, missäs Tampereen seudulla on kaikki kitaristit ja rumpalit (ja urkurit) jotka haluavat pistää basistin kanssa kunnon -70 - 80 luvun hengen progeartrockfolkfunkpunkrock-bändin? MISSÄ TE OLETTE???? Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia. |
HeavyMachinery 23.08.2005 11:11:28 | |
---|
No niin taas painittaisiin saman ongelman edessä, tarvii löytää se basisti. Edellisen ÄITI KIELSI sen bändi harrastukset, jumaliste aikuinen mies munat ja kaikki. Nyt vaan riviin kaikki. Alkaa pikku hiljaa rehellisesti vittuttaa kaiken maailman suharit jotka luistaa tosi paikan edessä, ja varsinkin ne jotka ei voi tulla reeneihein jos menee klo9 jälkeen äiti kieltää..... Minä tiedän - siis pelkään ! |
J.Hollström 23.08.2005 11:51:20 | |
---|
varsinkin ne jotka ei voi tulla reeneihein jos menee klo9 jälkeen äiti kieltää..... Sen jälkeen kun ei ole enää äiti niin Hjöördis kieltää. |
N_Bates 23.08.2005 12:31:25 | |
---|
No niin taas painittaisiin saman ongelman edessä, tarvii löytää se basisti. Edellisen ÄITI KIELSI sen bändi harrastukset, jumaliste aikuinen mies munat ja kaikki. Nyt vaan riviin kaikki. Alkaa pikku hiljaa rehellisesti vittuttaa kaiken maailman suharit jotka luistaa tosi paikan edessä, ja varsinkin ne jotka ei voi tulla reeneihein jos menee klo9 jälkeen äiti kieltää..... Jos meininki on tota ku tossa omakuvassa niin en yhtään ihmettele ettei basistia löydy. Toihan on suoraan jostain painajaisunesta. Ja tietysti noi kolmet ylisuuret kitarakamat on oltava TÄYSILLÄ että saadaan PARAS soundi, ja vielä oikein kunnon hymy-eq että on RASKAAT ja RANKAT HEVISOUNDIT! (hoho.) Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen! |
J.Hollström 23.08.2005 12:36:29 | |
---|
Jos meininki on tota ku tossa omakuvassa niin en yhtään ihmettele ettei basistia löydy. Toihan on suoraan jostain painajaisunesta. Ja tietysti noi kolmet ylisuuret kitarakamat on oltava TÄYSILLÄ että saadaan PARAS soundi, ja vielä oikein kunnon hymy-eq että on RASKAAT ja RANKAT HEVISOUNDIT! (hoho.) Joo, tohon on paha lähtee millään Gig Packillä mukaan heilumaan. |
Johannes_t 23.08.2005 12:36:47 | |
---|
Jos meininki on tota ku tossa omakuvassa niin en yhtään ihmettele ettei basistia löydy. Toihan on suoraan jostain painajaisunesta. Eikäpä ole. Kaiutinpinta-ala on aina jees! Ohan siinä beissillekin 8x10... |
N_Bates 23.08.2005 12:38:04 | |
---|
Eikäpä ole. Kaiutinpinta-ala on aina jees! Ohan siinä beissillekin 8x10... joo ja se näyttää tuolla keskellä joltain koulukiusatulta rillipäältä joka saa ihan just turpaan. Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen! |
Teijo K. 23.08.2005 12:43:54 | |
---|
joo ja se näyttää tuolla keskellä joltain koulukiusatulta rillipäältä joka saa ihan just turpaan. Joo, kaipais toista samanlaista rinnalle, noin visuaalisten tasapainotekijöiden vuoksi. "Emmää oikeen tiä, jotenki vähä nolottaa.." -Seer-o. |
Keny 23.08.2005 12:59:10 | |
---|
Tää ei ny tietty kuulu tähän mutta kun vietiin tytär muasopistoon missä se aikasemmin soitti klaraa ja piti vuoden tauon niin bassolinjalle nyt meni.Ottivat kirkuen vastaan kun basisteista kuulemma huutava pula. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Nelikielipiru 23.08.2005 16:23:33 | |
---|
Tää ei ny tietty kuulu tähän mutta kun vietiin tytär muasopistoon missä se aikasemmin soitti klaraa ja piti vuoden tauon niin bassolinjalle nyt meni.Ottivat kirkuen vastaan kun basisteista kuulemma huutava pula. Jep me ollaan kohta sukupuuttoon kuollut laji, on kyllä sairasta miten oikeasti kaikki basisitit on jossain. Oon se ite huomannut silleen että on tullut tässä viimeisen puolen vuoden sisällä niin monta pyyntöä että lähtisinkö soittelemaan ja sen kun viellä tietää että suomessa on todellakin PAAAAAAAAAAAAALJON parempi kun minä niin on kyllä kova pula. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Teijo K. 23.08.2005 16:52:45 | |
---|
Jep me ollaan kohta sukupuuttoon kuollut laji, on kyllä sairasta miten oikeasti kaikki basisitit on jossain. Oon se ite huomannut silleen että on tullut tässä viimeisen puolen vuoden sisällä niin monta pyyntöä että lähtisinkö soittelemaan ja sen kun viellä tietää että suomessa on todellakin PAAAAAAAAAAAAALJON parempi kun minä niin on kyllä kova pula. Kuinhan huono mie olen kun pyyntiä ei ole kuulunut. "Emmää oikeen tiä, jotenki vähä nolottaa.." -Seer-o. |
HeavyMachinery 24.08.2005 09:53:54 (muokattu 24.08.2005 10:34:31) | |
---|
Jos meininki on tota ku tossa omakuvassa niin en yhtään ihmettele ettei basistia löydy. Toihan on suoraan jostain painajaisunesta. Ja tietysti noi kolmet ylisuuret kitarakamat on oltava TÄYSILLÄ että saadaan PARAS soundi, ja vielä oikein kunnon hymy-eq että on RASKAAT ja RANKAT HEVISOUNDIT! (hoho.) Ehkä näyttää pahemmalta kun kuulostaa. Alakaapit on jalustoina :) Sitä paitsi johannes on ihan oikeassa kaiutin pinta alan suhteen, suuremmalla kaiutinpintalalla parempi soundi vähemmällä volymillä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Keny 24.08.2005 10:09:47 | |
---|
Jep me ollaan kohta sukupuuttoon kuollut laji, on kyllä sairasta miten oikeasti kaikki basisitit on jossain. Oon se ite huomannut silleen että on tullut tässä viimeisen puolen vuoden sisällä niin monta pyyntöä että lähtisinkö soittelemaan ja sen kun viellä tietää että suomessa on todellakin PAAAAAAAAAAAAALJON parempi kun minä niin on kyllä kova pula. Sama täällä.Moneen bändiin ja projektiin pyydetty mutta kun on duunissa ja asuu isossa vanhassa omakotitalossa niin hyvä jos kerkee yhteen bändiin keskittyä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Kuinhan huono mie olen kun pyyntiä ei ole kuulunut. ihan hävyttömän huono :P ei vaines...lohduttaudu sillä, että oot varmasti parempi ku minä. ja jos pyyntiä ei ole kuulunut niin se voipi johtua siitä, että teitä vanhanliiton muusikoita ei pyöri ihan joka nurkalla. mutta jos alat raskaampaa musaa soitteleen niin veikkaan että saat hommia enemmän kuin ehdit tekemään. "Odotin että maailmassa olisi vielä hyvyyttä ja harmoniaa....
Kuppi teetä ja sympatiaa. Noh basistit on kuitenkin bändin munat. Vi**uako niillä aivoilla." -toivajar16
ÄRLÄ #12 |
HeavyMachinery 01.09.2005 11:08:24 | |
---|
Kai tässä on pistettävä bassmani tulille ja vaihdettava kielet bassoon kun ei mistään sellaisia löydy. Aika Vähissä tuntuu pirkanmaan bassotaiteiliat olevan... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Nelikielipiru 01.09.2005 14:21:16 | |
---|
Kuinhan huono mie olen kun pyyntiä ei ole kuulunut. Mut sä oot mummo... Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Teijo K. 01.09.2005 14:24:34 | |
---|
Mut sä oot mummo... Oon nii kärttyne että kukaan ei uskalla soittaa. Munsta. |
Nelikielipiru 01.09.2005 14:25:17 | |
---|
Sama täällä.Moneen bändiin ja projektiin pyydetty mutta kun on duunissa ja asuu isossa vanhassa omakotitalossa niin hyvä jos kerkee yhteen bändiin keskittyä. Ite oon tunkenu nokkani kolmeen täyspainoiseen bändiin ja yhteen improvisaatio projektiin joten todella kiirettä pitää, kesällä kun viellä noitten kiihdytys autojen kanssa leikin "hiekkalaatikolla" niin ei tässä oikeasti oikeastaan mitään muuta ehdi tekemään ja sen kyllä huomaa sosiaalisessa elämässään kun ihmettelee että mikäs se sellainen oikein on. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |