Aihe: F.E.A.R. lokakuussa
1 2 3 4
Synnyttäjä
23.08.2005 14:32:37

Eli lokakuussa pukkaa PC:lle Monolithin tekemä kauhupainotteinen räiskintäeepos F.E.A.R. Mukana semmoinen samanlainen pikkutyttö ku Ringissä! Bullet time! Verta ja kirosanoja!

Noh, lyhyttä demoa voi ladata osoitteesta http://www.whatisfear.com/us/ Vaikka vielä pientä viilausta vaatiikin, niin vakuutti kyllä ainakin meikäläisen. Hienot grafiikat ja ennen kaikkea fysiikat. Kauhuelementit oli paljon hienostuneempia kuin Doom3:n "Demoni teleporttautuu selän taakse n:nnen kerran" -viritelmät. Vastustajien tekoälykin oli tavallista parempaa. Kun vastassa oli normaalia enemmän vihuja, rysäytin aikaa voittaakseni palkin/ilmastointikanavan tjsp. käytävän poikki esteeksi. Ajattelin, että saa hetken hengähtää, mutta yllätys oli suuri, kun vihulainen heittäytyikin rähmälleen ja tetsasi palkin ali koko ajan ampuen ja lopulta tappaen normitekoälyyn tottuneen pelaajan.

Menee S.T.A.L.K.E.R.in kanssa (joka ileisesti ilmestyy, kun ilmestyy) odotuslistan kärkeen.
"Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST
Wk
23.08.2005 15:37:46 (muokattu 23.08.2005 15:49:32)
Vaikuttaa ihan hyvältä, Monolithan oli ainakin Blood 1:ssä mukana ja se oli aikanaan meikäläisen ehdoton suosikki. Kovat laitevaatimukset, mutta onneks näytönohjainki vielä piisaa (FX 5900XT). En demoa ladannut mutta muuten vaikutti tosiaan hyvältä.

EDIT: Alkaa pian olla ajankohtasta se 1GB muistia näköjään jos yhtään haluaa pelien vaatimuksissa pysyä mukana...
WK
Guitarist in the Night
23.08.2005 15:40:12
Harmi, ei taida pyöriä meikäläisen koneessa.
Hevi on ihan hyvää.
Synnyttäjä
23.08.2005 16:26:21

On kohtuukovat laitevaatimukset, joo. Taitaa vaan olla melkein vakio noissa uusissa fps -mätöissä.

Itsellä (Celeron 2.8GHz, Radeon 9800 pro 256 Mb, 1 Gt RAM) tuo demo pyöri ihan sujuvasti, kun otti ihan hirveimmät silmäkarkit pois päältä.
Tempura
23.08.2005 17:08:23
On kohtuukovat laitevaatimukset, joo. Taitaa vaan olla melkein vakio noissa uusissa fps -mätöissä.

Itsellä (Celeron 2.8GHz, Radeon 9800 pro 256 Mb, 1 Gt RAM) tuo demo pyöri ihan sujuvasti, kun otti ihan hirveimmät silmäkarkit pois päältä.

Ostan jouluksi uuden koneen ja pelailen FEARia horkassa. NE kauhuelementit on tehty todella rautaisella ammattitaidolla ja ymmärryksellä. Siellä taisi niitä Jaappanin poikia olla mukana ohjailemassa. Itse säikähtelin pikkutyttöä aivan vitusti kun demoa pelasin. Todella tyylikästä, usein jää vielä huomaamatta paljon. Aikalailla psykologisesti pelaajia rassaava peli. "Kauhu" on juuri sellaista kuin pitääkin, ei suoraa "tapahtuma A-reaktio B" kaavaa, vaan monet kohdat ovat monitulkintaisia ja suorastaan vitun hämäriä.

Niin, ja oli se toimintakin hienoa. Hämmästyin kun olin ampunut ikkunan paskaksi, niin yksi vihulainen hyppäsi siitä tiikeriloikalla turvaan.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Tempura
23.08.2005 17:11:49
Vaikuttaa ihan hyvältä, Monolithan oli ainakin Blood 1:ssä mukana ja se oli aikanaan meikäläisen ehdoton suosikki. Kovat laitevaatimukset, mutta onneks näytönohjainki vielä piisaa (FX 5900XT). En demoa ladannut mutta muuten vaikutti tosiaan hyvältä.

EDIT: Alkaa pian olla ajankohtasta se 1GB muistia näköjään jos yhtään haluaa pelien vaatimuksissa pysyä mukana...

Monolith on väsännyt Blood2:n, Shogon, No-one lives foreverin, AVP2:n...osaavat tuon.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Synnyttäjä
23.08.2005 20:28:13

Monolith on väsännyt Blood2:n, Shogon, No-one lives foreverin, AVP2:n...osaavat tuon.

Eikä pidä unohtaa loistavaa Tron 2.0:aa.
Jormaz
23.08.2005 22:28:08
*poistin manauksen*

Lähtihän se demon imurointi käyntiin, lopulta.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Jormaz
24.08.2005 00:24:20 (muokattu 24.08.2005 00:24:55)
Huh, olipa ahdistava. Meinasin pari kertaa paskoa housuun. Suosittelen pelaamaan kuulokkeilla ja kunnollisella äänenvoimakkuudella :D
In Goth We Trust!
zorro
24.08.2005 09:55:20
ie toimi mulla.. taitaa jäädä stalkkerikin kokematta, vaikka sitä olen ootellu tässä jo kaks vuotta.
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. Suhteettomat toverit #6 IMIK #34
Wk
24.08.2005 09:57:29
Huh, olipa ahdistava. Meinasin pari kertaa paskoa housuun. Suosittelen pelaamaan kuulokkeilla ja kunnollisella äänenvoimakkuudella :D

Tukeeko tuo 5.1-ääniä? Yritin nopeasti Googlettaa mutta ei osunu, sais nyt viimenkin vaan valjastaa ton sydeemin kunnolla käyttöön! Doomin kerkesinki mennä jo läpi niin siinäkään ei tullu testattua...
WK
Jormaz
24.08.2005 10:56:15
Tukeeko tuo 5.1-ääniä?

En tiiä. Se vitutti ettei tukenut mun litteen näytön resoluutiota.
In Goth We Trust!
Jormaz
24.08.2005 11:29:43
Woot, voiko semmosiaki ongelmia olla? Mulla on kyl tietääkseni perus-näyttö ihan kaikin puolin, toivotaan notta pelittää, sillä nyt laitoin kuitenkin demon tulemaan.

Meinaan siis ettei sieltä voinut valita tuota 1280x1024-resoluutiota. Muita siellä oli toki muttei juuri tota. Ja kun siinä LCD:ssä on just ne 1280x1024 pikseliä niin muut resoluutiot näyttää vähän huonoilta.
In Goth We Trust!
Wk
24.08.2005 11:57:16
Meinaan siis ettei sieltä voinut valita tuota 1280x1024-resoluutiota. Muita siellä oli toki muttei juuri tota. Ja kun siinä LCD:ssä on just ne 1280x1024 pikseliä niin muut resoluutiot näyttää vähän huonoilta.

Niin sun näytön suositusreso on tuo. OK.
WK
Nimismies
24.08.2005 12:04:08
Hemmetti, tämä vaikuttaa kyllä kaikin puolin lupaavalta peliltä. Ei vaan taida meikäläisen koneella pyörähtää.
"Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth
Muhvi
24.08.2005 14:30:10
Hyvältä vaikuttaa. Enää pitäs keksiä miten sen saa pyörimään asiallisesti ilman että se näyttää perseeltä.
Kaippa sen pitäisi olla mahdollista näillä vehkeillä.
amd64 3500+ , 5900xt, 1gb ram
From the Evil forces of Skeletor!
Guitarist in the Night
24.08.2005 18:08:21
Ei saatana, pelasin ton lyhyen demon justiinsa läpi. Grafiikat nollissa jne., jotta pyöri pelattavasti. Oli aika jännä. Huih!

Kone ei pyöritä tuota kunnolla, siinä on hyvä tekosyy ostamatta noin helvetillisen loistavasti toteutettua räiskintäkauhua.
Hevi on ihan hyvää.
Jormaz
24.08.2005 18:31:15
Mä vaan luulen että tohon kyllästyisi aika nopeesti. Se menee kuitenkin pelkäksi perusräiskinnäksi. Mulla on Half Life 2 vieläkin kesken. Hmmm.. miksiköhän, se on kuiteski hyvä peli, ehkä liian tunnelimainen?
In Goth We Trust!
Mechanizm
24.08.2005 19:19:54
Mä vaan luulen että tohon kyllästyisi aika nopeesti. Se menee kuitenkin pelkäksi perusräiskinnäksi. Mulla on Half Life 2 vieläkin kesken. Hmmm.. miksiköhän, se on kuiteski hyvä peli, ehkä liian tunnelimainen?

Aivan samat sanat.
My Mojo Ain't Workin No More
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)