Hohhoijaa 23.08.2005 19:36:32 (muokattu 24.08.2005 07:51:59) | |
---|
Aiemmin ei tästä yhtyeestä ole ollutkaan keskustelua, joten aloitan nyt uuden threadin. Bändiltä on siis ilmestynyt ainoastaan yksi levy, Bathos, joka ainakin itselle kolisee todella kovaa. Mielestäni mahtava yhtye ja upeita biisejä. Oma kappalesuosikki ehkä Kivijumala. Mitäs muut tykkäätte? Kuolee karja, kuolee suku, samaten itse kuolet; Yhden tiedän, mik' ei kuole: manalle menneen maine. |
Akiman 23.08.2005 19:41:50 | |
---|
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
spede from hell 23.08.2005 19:41:52 | |
---|
Enpä ole ikinä kuullutkaan, mutta nytpä menen heti etsimään moisen... ThickFingerz |
Curry 23.08.2005 19:58:28 | |
---|
Bändin jonkun promon oon kuullut joskus, eikä oikein säväyttänyt. Pitää tuo levy kuitenkin kuunnella joskus. Olisi bändi tosin voinut valita meikäläisen sukunimeä mielenkiintoisemman nimen :D Rockbändi haussa |
Ruoste 23.08.2005 20:17:32 | |
---|
Itse omistan myös tuon Bathos levyn, suosittelen kaikille joille kolahtaa doom-meininki. hyviä tunnelmia luo musiikin lisäksi loistavat kansitaiteet. Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... |
Surreal 23.08.2005 21:06:15 | |
---|
Ostin levyn melkein pelkästään hienon kansitaiteen perusteella ja koko paketti osoittautuikin sitten aivan loistavaksi. Parhaimpia hetkiä levyllä mielestäni: Squaring the Circle, Kivijumala ja Mental Fugue. Noi vanhatkin biisit ovat aika mahtavia, etenkin Reaching Azathoth. Sparks from the Anvil / As high as a throne / Hammers from heights / Brows with a crown...
-Skepticism, Forge |
armadillo 23.08.2005 21:28:34 | |
---|
Tykkään kyllä, hyvää hämyilyä. Tuli hommattua silloin kolme vuotta sitten se Aarni/Umbra Nihil -splitti ja siitä lähtien on kolissut tasaisin väliajoin. Bathos oli ilmestyessään pienoinen pettymys, mutta kyllä sekin soittimessa välillä vierailee. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Phobophile 23.08.2005 22:46:09 | |
---|
Juu tuo debyytti on hallussa ja melko loistavahan se on. Sopivan outoa matskua missä on kummia koukkuja ja muuta mukavaa. ainoa mikä vähän häiritsee on kotikutoiset soundit, midi-rummut esimerkiksi ovat vähän tylyt mutta eipä tuo niin haittaa kun itse materiaali kuitenkin on loistavaa. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
Hohhoijaa 24.08.2005 07:50:25 (muokattu 24.08.2005 07:51:40) | |
---|
Kyllä, kansitaiteet & muut piirrokset ovat oivaa silmänruokaa musiikin ohessa. Vanhemmista biiseistä Lampaan Vaatteissa on minusta hyvä (tosin vähän köppöset soundit). Mikseristä saatavilla. Kuolee karja, kuolee suku, samaten itse kuolet; Yhden tiedän, mik' ei kuole: manalle menneen maine. |
Rauha ny Aarni! |
Jerlys 22.09.2005 15:53:51 | |
---|
Reaching Azathothin olen kuullut, oli kyllä mielenkiintoinen ja aika outokin biisi. Muita en ole saanut käsiini vielä. :P Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku` |
Caine 22.09.2005 20:59:05 | |
---|
Mielenkiintoinen tapaus. Squaring the Cirle on tähän mennessä kolissut räväkimmin. Pesumerkki taakse.
IMIK #32 |