Demostudio 17.08.2005 03:26:04 | |
|---|
|
fred 19.08.2005 11:38:22 | |
|---|
Huomenna parasta mussiikkia Helsingissä: Jason Muuttaa Taivaaseen (20.8.) livenä Pirittassa Tokoinrannassa. kom! |
Tapani L 19.08.2005 12:03:27 | |
|---|
Aivan helvetin kova biisi. Ei mitään valittamista mistään, eli pidin kaikesta. Soundit, tunnelma, sävellys, rakenne, soitto ja laulu, kaikki ihan pro-tasoa. Tai näin väittävät ainakin minun korvani. Pakko kuunnella nuo muutkin! |
Timo JM 20.08.2005 09:48:47 | |
|---|
Tää on näistä ehdottomasti radioystävällisin. Silti riittävän persoonallinen. Polveileva virsimäinen melodia ja suora sovitus sopivat hyvin yksiin. Tässä on kyllä palikat niin hyvin järjestyksessä, ettei löydy oikein mitään kritisoitavaa. Ainoa mikä vähän häiritsi oli toi voimakas tunetus laulussa. Hyvä hyvä! ...siis mun mielestä. |
Beowulf 22.08.2005 18:41:36 | |
|---|
Aivan helvetin kova biisi. Ei mitään valittamista mistään, eli pidin kaikesta. Soundit, tunnelma, sävellys, rakenne, soitto ja laulu, kaikki ihan pro-tasoa. Tai näin väittävät ainakin minun korvani. Pakko kuunnella nuo muutkin! Kiitos paljon. Jatketaan samaa linjaa. *Ei hyvää päivää* |
Ja tänään Zetorissa klo 21 Jason muuttaa taivaaseen Art goes kapakka meiningeissä. Liput 0,-e ..okei, Zetor ei ehkä ole sinun mestasi, mutta väliäkös sillä kun musa on hyvää. |
MattiAuer 24.08.2005 09:15:11 | |
|---|
Sain itse työkaverilta taannoin palautteen, joka käy myös tähän: "No mutta. Tämähän on helvetin hyvä." "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |