Aihe: Synan osto
1
BonBon
23.08.2005 16:18:17 (muokattu 23.08.2005 19:05:28)
okei.. olen ihan etevä pianisti olen soitellut classista musiikkia enimmäkseen mozartin tyylistä noin vuoden. ajattelin nyt syntikan ostoa ennen kuin aloitin pianon soiton.
mutta syntikka saisi maksaa n.700-900€ koska se olisi eka. eli luetelkaa jotain hyviä. linkkejä voi pistää ja jos olisi vielä jollain käytetty myynnissä sekin kelpaa.. kiitos!
kepperi
24.08.2005 10:02:58
okei.. olen ihan etevä pianisti olen soitellut classista musiikkia enimmäkseen mozartin tyylistä noin vuoden. ajattelin nyt syntikan ostoa ennen kuin aloitin pianon soiton.
mutta syntikka saisi maksaa n.700-900€ koska se olisi eka. eli luetelkaa jotain hyviä. linkkejä voi pistää ja jos olisi vielä jollain käytetty myynnissä sekin kelpaa.. kiitos!

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=36&t=26691&o=0&co=0
kantsii plärätä tuota topikkia.. paljon hyvää tietoa.
|'|'| |'|'|'| ¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Carpenter
24.08.2005 15:32:50
Tärkein kysymys on se, että haluatko painotetut koskettimet vai perus synakoskettimet? Myös hinta riippuu aika paljon siitä. (Eli synakoskettimisto on halvempi.)

Itse pidän enemmän normaalista synakoskettimistosta. Minulla oli kuukauden Rolandin RD-700 lainassa ja koskettimet tuntuivat ihmeen kömpelöiltä eivätkä ne mielestäni korvaa akustisen pianon tuntumaa. Eli minä soitan mieluiten pianoa akustisella pianolla ja syntikkajutut taas synakoskettimistolla.
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)