Aihe: Mesa/Boogie vai Marshall?
1
angus..young
27.05.2003 21:46:57
Olen vahvaria ostamassa ja vaihtoehtona ois marsun jubilee nuppi ja Mesan Preamp.
Hevin/Hardrockin soittoon.
PuNkKi
27.05.2003 21:50:48
Hmm...MESA!
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Jabe
27.05.2003 21:53:37

Niin, nuppi on on nuppi ja etuaste on etuaste. Nupin kaveriksi tarvit vaan kaapin, mutta etuasteen kanssa myös päättärin. Onko sulla jo joku päättäri, vai tuleeko se sitten myös ostoslistalle, jos Mesaan päädyt?
angus..young
27.05.2003 22:05:07
Ostoslistalle
Jabe
27.05.2003 22:17:37

No sitten vaikuttaapi asiaan paljon myös se, mimmonen päättäri tulee. Joku Mesan putkipääte, vaikka 20/20 vois olla kova sana. Toisaalta, Jubilee -nuppi, ja pari erilaista säröspedua (vaikka Ibanez TS9 ja joku kova distortion) toimii kyllä hevissä.

Mun suositus: osta käytettu Jubilee nuppi, jos hyvän löydät. Kaapiksi joku 2*12" tao 4*12, jossa on Celestionit. Lisäksi sitten 1-2 säröö, niin kylä lähtee. Ei tarvi säheltää räkkien kanssa :-)
Tumppi38
28.05.2003 09:20:53
Olen vahvaria ostamassa ja vaihtoehtona ois marsun jubilee nuppi ja Mesan Preamp.

Pitäähän sitä kun kerran kysytään. MESA saat monipuolisemman soundivalikoiman.
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
Insane Kane
28.05.2003 10:14:03
Jos se on se mesan studio preamp, niin unohda...
"Musta kuolo päähän koppaa"
Kjukka
28.05.2003 12:35:52

Jos se on se mesan studio preamp, niin unohda...

En ymmärrä. Kyseinen vehjes taipuu kyllä helkkarin hyvin heviin ja hardrokkiin.

-juki
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
Insane Kane
28.05.2003 13:54:18
Itse en tykänny tosta studio preampista, lähinnä verkonpainoksi tai grillialustaksi...
Mutta se on vain minun mielipive!
"Musta kuolo päähän koppaa"
geeta shredda
28.05.2003 15:30:00
Marshall - the sound of rock

hinta-laatu suhteeltaan paras ratkaisu olisi käytetty Marshall + säröpedaali
Guitarfreak
28.05.2003 17:14:32
Marshall - the sound of rock

Jep... soundi yhtä kuollu kuin kivi... (ei kuitenkaan se kivi joka tänne kirjoittelee, tai en tiedä kuinka elossa hän on)

Ja hinta-laatusuhde sanaryppäällä saa viskoa vesilintua, jos joku Marshallin nupin mainitsee...

Mesaa kehiin...

(omia mielipiteitä) :D
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
Samuel P.
28.05.2003 19:51:00

Kattoin sun kuvauksen, ja siellä sanot että sulla on vahvarina JCM, joka on Jubileen suuntaan. Tuossa valossa sanoisin, että osta Mesa. Tai oikeastaan suosittelen kokeilemaan Kochin Pedal Tonea, jollainen multa itseltä löytyy. Upeat puhtaat ja särosoundit. Varsinkin säröt on aivan mellevät, kun siinä on oma 0.5W putkipäättäri... pehmeää päätesäröä tarvittaessa makuuhuonevolalla, nam. Tuo Kochin etunen/vahvistin on mulla jubileen edessä, jossa on sinällään myös oivat rokkisoundit, joskaan mitään ahtojunttasäröä ei löydy.

Jos sulla ei ole putkivahvaria, suosittelen aikaisempien vastaajien tapaan Jubileeta ja siihen kaveriksi jotain säröpurkkia.
booster
29.05.2003 09:03:33
Jep... soundi yhtä kuollu kuin kivi... (ei kuitenkaan se kivi joka tänne kirjoittelee, tai en tiedä kuinka elossa hän on)

Ja hinta-laatusuhde sanaryppäällä saa viskoa vesilintua, jos joku Marshallin nupin mainitsee...

Mesaa kehiin...

Sä et oo tainnut soittaa kummallakaan, Mesalla etkä Marsulla?
Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Guitarfreak
29.05.2003 10:49:57
Sä et oo tainnut soittaa kummallakaan, Mesalla etkä Marsulla?

Mesalla oon joskus soittanu... Marsullakin joutunut joskus soittamaan. en tiedä onko sitten ollut jotain tyyppivikaa niissä marsuissa, kun soundi on ollut todella kuiva ja ohut. kuin näkkäri!
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
Guitarfreak
29.05.2003 19:32:53
No ei kannata tuolla lailla tuomita jos kokemusta em. vehkeistä löytyy vain vähän.

No eipä kannattaiskaan tuomita. Tässä vain huudan omaa tyhmyyttäni julki koko maailmalle :P
SiC_StoNeR
29.05.2003 20:15:24
Mul on Mesan triple rectrifier 100w nuppi ja mesan 4*12 kaappi..hyvin potkii että perseessä tuntuu..;)
Kyllä kannatti ostaa..eipä löydy mistään vehkäästä niin hyviä soundeja kun Mesasta..kaikki Heavyyn tarkotetut vahvarit jotka on tullu Rectrifier sarjan jälkeen vaan matkivat mesan soundia...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)