Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: (((Echo Is Your Love)))
1 2
FlatOutFucked
21.08.2005 20:47:01 (muokattu 21.08.2005 20:49:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, kuinka tämä suomen indiescenen hieman perinteisemmän kuuloinen ja ulospäinsuuntautuneempi bändi uppoaa teihin rakkaat kuuntelijat?
 
Minä haluan pitää tästä yhtyeestä. Omistan debyytin Sheets of Blank Fucking Paperin ja uusimman, eli Paper Cut Eyen. Kuitenkin niitä kuunnellessa ei vain voi välttyä siltä tunteelta, että liikaa samaa juttua on kuullut mm. Sonic Youthin ja Heliumin musiikissa. Se eka taitaa olla parempi, kuten katu-uskottavan ug-runkkarin täytyy sanoa.
 
Periaatteessa hyvin karismaattinen yhtye silti, ja menen kyllä katsomaan livenä heti kun siihen mahdollisuuden saan. Itse asiassa hämmästyttävää että niinkin "vientikelpoinen" bändi kuin EIYL ei saa suomen rajojen sisällä juurikaan julkisuutta ja levyjäkään en ole missään liikkeessä nähnyt myytävän. Hehän kiertävät ympäri eurooppaa ja usan kiertuekin on kai suunnitteilla. Jopa musiikkivideoita ovat tehneet.
 
Haluaisin kuulla sen Kemiallisten Ystävien kanssa tehdyn splitin, mutta se on näköjään loppuunmyyty noin seitsemän miljoonaa vuotta sitten. Ostan jos joku myy.
 
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
Antsa
21.08.2005 21:34:16 (muokattu 21.08.2005 21:34:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sheets of Blank Fucking paper on kyllä aika Sonic Youthia, mutta 8 hoursilla on löydetty sitä omaakin juttua. Uusinta en ole kuullutkaan. Livenä on erittäin miellyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa.
 
Suosittelen myös kitaristi Ilain jo edesmennyttä sivuprojektia Sissy Spacekia, jos ambient henkinen post-rock uppoaa.
 
Bredius
21.08.2005 23:50:24 (muokattu 21.08.2005 23:54:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno bändi. Olen nähnyt livenä viitisen kertaa ja kannattaa kyllä ehdottomasti käydä katsomassa, jos siihen mahdollisuus on. Omistan vain sen uusimman levyn Paper Cut Eye:n, koska ne kaksi aikaisempaa pitkäsoittoahan ovat ainakin virallisesti loppu. Pidän Paper Cut Eye:stä paljon ja se olikin mielestäni yksi viime vuoden parhaista levyistä. Oma suosikkini bändiltä on kuitenkin 8 Hours -levyltä löytyvä Song For Sea Scouts, joka on hieno kunnianosoitus loistavalle australialaisyhtyeelle.
 
Sissy Spacekista pidän myös. Siinähän soitti Echo-kitaristi Ilai Rämän lisäksi myös EIYL:n nykyinen basisti Tommi Forsström, joka taas soitti aiemmin rumpuja EIYL:ssa. Tommi pyörittää If Society -levymerkkiä yhdessä Echo:n toisen kitaristin Mikon kanssa.
 
"Rumors of my demise have been greatly exaggerated."
R.Cooley
22.08.2005 09:21:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hehän soittivat n. kuukausi sitten rauhanasemalla Food not bombs- konsertissa.
 
Prome
22.08.2005 19:12:42 (muokattu 22.08.2005 19:13:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin Vernissassa livenä Disco Ensemblen keikan yhteydessä, jota ennen londasin tutustumista varten esimieheltä muutaman CD:n, mutta ei oikein pudonnut.
 
pasilian
22.08.2005 21:05:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainio yhtye, kertakaikkiaan.
Ilailla on uusi meininki, nimellä Kirlian Crossing. Levy on jo ulkona.
 
n-oise
23.08.2005 21:17:30 (muokattu 23.08.2005 21:20:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

näin vernissalla Disco Ensemblen lämppärinä, ihan hyvältä kuulosti mutten ihan innostunut.
 
olet surrealisti, eikö niin...
pakokauhu
27.08.2005 01:51:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oranssilla 9.9 Echo is your love, Manifesto juekbox ja joku vitun Blackchaplin.
Itse menen, kyllä toi Echon uus kolahti aika rajulla tavalla, ihan vaikka siks että sanotukset osu omaan hermoon, ei tekniikassa, tosin..Suomessa nyt kuitenkaan niin kauheasti hyviä taidekoulumusiikkiyhtyeitä ole.
 
23 skidoo
dictatorsh*t
20.03.2008 12:41:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta biisiä pukkaa tulevan EP:n takia: http://www.ifsociety.com/files/Echo … -%20Lion%20Tamer%20vs.%20Tigers.mp3
Ilmestynee huhtikuun 23. päivänä, jee.
 
riimu
20.03.2008 16:08:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseltä löytyy 8 hours, Paper cut eye ja Humansize hyllystä. On tuosta bändistä kasvanut pikkuhiljaa yksi suosikeistani. Vaikka levyltä kuunnellessa pidemmän päälle bändi kuulostaa ehkä vähän puuduttavaltakin, niin livenä ihan eri asia. Tähän mennessä keikoilla ollut mainiot soundit ja hyvä meininki. Pitää mennä katsomaan taas kerran kun nuo huhtikuun puolella FUN:in kanssa piipahtavat Jyväskylässä.
 
Don't ask me about Grim Fandango.
dictatorsh*t
17.03.2010 17:06:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 727 päivää vanhaan ketjuun!
 
Ei se mitään, sillä tulevalta Heart Fake -levyltä on julkaistu maistiaisbiisi nimeltään Playlist Song.
http://www.ifsociety.com/files/Echo_Is_Your_Love-Playlist_Song.mp3
 
rkellu
18.03.2010 17:30:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei kannata ikinä syödä sokerittomia pastilleja; hyi vittu mikä olo.
 
bastardo
20.03.2010 16:32:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dictatorsh*t: Ei se mitään, sillä tulevalta Heart Fake -levyltä on julkaistu maistiaisbiisi nimeltään Playlist Song.
http://www.ifsociety.com/files/Echo_Is_Your_Love-Playlist_Song.mp3

 
Koska tuo itse levy ilmestyy? Siitä EP:stä asti saanut spännailla, että koska rävähtää.
 
"If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins
dictatorsh*t
20.03.2010 18:14:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bastardo: Koska tuo itse levy ilmestyy? Siitä EP:stä asti saanut spännailla, että koska rävähtää.
 
Ilmeisesti 14.4., Levykauppa X:n sivuilla on jo ennakkotilausmeiningit: http://www.levykauppax.fi/artist/echo_is_your_love/heart_fake/
 
author
20.03.2010 20:24:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tutustuin nyt vasta ja alkoi heti kiinnostaa. Siistejä soundeja.
 
dictatorsh*t
22.03.2010 21:56:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Video Heart Faken päätösbiisistä "We Celebrate Life": http://www.youtube.com/watch?v=KIE8MosV1gQ
Nyt just en osaa sanoa mitä mieltä olen.
 
bastardo
25.03.2010 17:09:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dictatorsh*t: Video Heart Faken päätösbiisistä "We Celebrate Life": http://www.youtube.com/watch?v=KIE8MosV1gQ
Nyt just en osaa sanoa mitä mieltä olen.

 
Itseeni kolahti. Toi Echojen suuntaus, että raa'an noisen sijasta annetaan tilaa hienosti sävelletyille popbiiseille on mielestäni muutenkin oikea. Humansizesta pidin jo todella paljon ja tuo Lion Tamers vs. Tigers -ep nosti vain odotuksia entisestään ja siinä on pari aika kirkkaasti parasta biisiä mitä bändi on vääntänyt. Moon is deadin jättäminen pois levyltä olisi ollut about huonoin veto ikinä.
 
"If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins
dictatorsh*t
31.03.2010 15:40:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koko Heart Fake kuunneltavissa Last.fm:n kautta 14. päivään asti.
http://www.last.fm/music/Echo%20Is%20Your%20Love/Heart%20Fake
 
bastardo
31.03.2010 21:48:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla kilahtaa ihan kohtuuttomasti nuppi ton Last.fm:n kanssa. Voisiko joku neuvoa miten tuon albumin voi kuunnella putkeen?
 
"If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins
author
31.03.2010 22:27:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bastardo: Mulla kilahtaa ihan kohtuuttomasti nuppi ton Last.fm:n kanssa. Voisiko joku neuvoa miten tuon albumin voi kuunnella putkeen?
 
Odottamalla levyn tuloa Spotifaihin :)
 
Mulla meni kans hermot tuohon. Mut parin kappaleen kuuntelun jälkeen olin jo melko varma levyn ostosta. Hyvät soundit. Tuosta laulajasta en vielä oikein ole päässyt yli.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «