Martso 23.08.2005 14:40:09 | |
---|
No joo. Joskus keikoilla on tylsää: erään FinnJet-viikon aikana päädyin laskemaan mokia/setti. Kun otti huomioon ihan pienetki soittotekniset jututki, niin 5/setti oli ihan hyvä lopputulos. :) Toisaalta jos olis keskittyny laskemisen sijaan soittamiseen, niin... Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
poppamies 23.08.2005 14:43:59 | |
---|
Ei niin. Toisten käsityskyky on suurempi kuin toisten... Ei niin. Toisten kipukynnys on vain korkeampi kuin toisten... G strings are for strippers |
Fuzzy Boner 23.08.2005 15:47:45 | |
---|
No joo. Joskus keikoilla on tylsää: erään FinnJet-viikon aikana päädyin laskemaan mokia/setti. Kun otti huomioon ihan pienetki soittotekniset jututki, niin 5/setti oli ihan hyvä lopputulos. :) Toisaalta jos olis keskittyny laskemisen sijaan soittamiseen, niin... Kuulin että Mikkey teki yhden virheen vuonna 2004. Siitä kohisi popparipiirit. Sitäkään virhettä ei kuullut oikein kukaan; ainakaan yleisössä. Yeah! |
Martso 23.08.2005 15:52:15 | |
---|
Kuulin että Mikkey teki yhden virheen vuonna 2004. Siitä kohisi popparipiirit. Sitäkään virhettä ei kuullut oikein kukaan; ainakaan yleisössä. Jeah! Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että Mikkey on selvästi aivan yliarvostettu poppariksi. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Rock n 23.08.2005 16:05:11 | |
---|
Ei tule mieleeni yhtäkään huonoa bändiä. Yksi oli joitakin aikoja sitten, mutta sen keikkailut jäivätkin aika lyhyeen. Tanssijan kannalta myös "Soltonin Veljekset" soittaa aivan käypää tanssimusaa - jopa siinäkin tapauksessa, kun toinen sairastuu... Jostain ihmeen syystä bändi luokitellaan huonoksi, "jos se ei soita juuri sitä mikä on minun mielimusiikkia". |
uruttaja 23.08.2005 16:40:24 | |
---|
Ei tule mieleeni yhtäkään huonoa bändiä. Yksi oli joitakin aikoja sitten, mutta sen keikkailut jäivätkin aika lyhyeen. Tanssijan kannalta myös "Soltonin Veljekset" soittaa aivan käypää tanssimusaa - jopa siinäkin tapauksessa, kun toinen sairastuu... Jostain ihmeen syystä bändi luokitellaan huonoksi, "jos se ei soita juuri sitä mikä on minun mielimusiikkia". Lähetäänpä paariin vaikka yhdeksi viikonlopuksi. Niin kuulet oikeasti huonoja bändejä. Siis Todella huonoja. Saat melkein valita kuin huonoja. Tutustu vaikka Maaret ja Hyväkkäisiin, se on nimittäin hyvä moneen verrattuna. |
Ukko 23.08.2005 17:37:41 | |
---|
Tutustu vaikka Maaret ja Hyväkkäisiin, se on nimittäin hyvä moneen verrattuna. Ei voi löytyä niin surkeita tänäpäivänä. Siis aivan tosi. Musiikkikoulutusta löytyy pilvin pimein ja sitä myös käytetään. Ja eikös nämä koulutuksen käyneet juuri lähde keikkailemaan. |
jon lord 23.08.2005 18:11:21 | |
---|
Kyllä niitä tänäkin päivänä aika hirveitä tekeleitä liikkuu. Olen valitettavasti itsekin joskus joutunut tuurauskeikkoja joissain tekemään. Silloin on Maaret & Hyväkkäät tullut hyvään tarpeeseen. Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa |
uruttaja 23.08.2005 18:20:09 | |
---|
Ei voi löytyä niin surkeita tänäpäivänä. Siis aivan tosi. Musiikkikoulutusta löytyy pilvin pimein ja sitä myös käytetään. Ja eikös nämä koulutuksen käyneet juuri lähde keikkailemaan. Tervetuloa vaan mukaan, väitän että on. Semmosia joilla on esim. "Jossain" biisissä vain 1 sointu jne. Saundit saattaa olla vähän parempia. Eikö sulla ole näitä tämän päivän "Hyväkkäitä" cd:llä,. Minulta löytyy 28 kappaleen otos ja et voi uskoa kuin nykytekniikallakin saadaan bändi kuulostamaan hirveeltä. Nämä huonot on yleensä, no joo enpäs sano, mutta toinen ryhmä on kohtuullisen kauan soittaneet, kokoonpanon suuruudesta riippumatta. |
uruttaja 23.08.2005 18:21:04 (muokattu 23.08.2005 18:21:25) | |
---|
Kyllä niitä tänäkin päivänä aika hirveitä tekeleitä liikkuu. Olen valitettavasti itsekin joskus joutunut tuurauskeikkoja joissain tekemään. Silloin on Maaret & Hyväkkäät tullut hyvään tarpeeseen. Komppia:) Tuossa olis marraskuussa semmonen tilaisuus Patelasta itään, että sinne pitäis kaikkien päästä mukaan. Herrasmiesmäisyyttäni lähetän tiedot vain pikaviestinä. |
jon lord 23.08.2005 18:37:40 | |
---|
No joo. Joskus keikoilla on tylsää: erään FinnJet-viikon aikana päädyin laskemaan mokia/setti. Kun otti huomioon ihan pienetki soittotekniset jututki, niin 5/setti oli ihan hyvä lopputulos. :) Toisaalta jos olis keskittyny laskemisen sijaan soittamiseen, niin... Olen tehnyt samaa joskus kun oikein oli tylsää. Erään, nykyisin yhdessä kylpylaitoksen palveluksessa olevan, bändissä ajantappoa tuli rumpalin kanssa tehtyä aika paljonkin. Tavallisin oli se kun työnneltiin kieltä ulos suusta jos oli peili mistä katsoa sitä ja ajateltiin ,tuoltako pa...a näyttää kun se tulee ulos reiästä. Olipa ajanvietettä. Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa |
R.Syke 23.08.2005 19:40:12 | |
---|
Olen tehnyt samaa joskus kun oikein oli tylsää. Erään, nykyisin yhdessä kylpylaitoksen palveluksessa olevan, bändissä ajantappoa tuli rumpalin kanssa tehtyä aika paljonkin. Tavallisin oli se kun työnneltiin kieltä ulos suusta jos oli peili mistä katsoa sitä ja ajateltiin ,tuoltako pa...a näyttää kun se tulee ulos reiästä. Olipa ajanvietettä. -Heh. Ootko seurannu, mitä kanttorit tekee, kun on oikein pitkä ja kuiva saarna kirkossa? |
Ukko 23.08.2005 19:59:53 | |
---|
-Heh. Ootko seurannu, mitä kanttorit tekee, kun on oikein pitkä ja kuiva saarna kirkossa? Mutsilla tais olla jotain aikakausi lehtiä aikoinaan sitä varten mukana. |
Ukko 23.08.2005 20:04:00 | |
---|
Tervetuloa vaan mukaan, väitän että on. Semmosia joilla on esim. "Jossain" biisissä vain 1 sointu jne. Saundit saattaa olla vähän parempia. Eikö sulla ole näitä tämän päivän "Hyväkkäitä" cd:llä,. . Onhan mulla Hyväkkäitä ja muita. Ja kyllähän minä oikeasti sen uskon että on tosisurkeita bändejä. Sitä minä vaan että kun ottaa huomioon tämän päivän koulutustarjonnan niin... Hei, biisi jossa on vain yksi sointu olis se takavuosien Macarena vai mikä se oli jossa ne kaksi äijää lauleskelivat :) |
Onhan mulla Hyväkkäitä ja muita. Ja kyllähän minä oikeasti sen uskon että on tosisurkeita bändejä. Sitä minä vaan että kun ottaa huomioon tämän päivän koulutustarjonnan niin... Hei, biisi jossa on vain yksi sointu olis se takavuosien Macarena vai mikä se oli jossa ne kaksi äijää lauleskelivat :) Tuossa on ollut puhetta viime aikoina, että kaikenmaailman pyydyksiä sitä bändin tai tanssiorkesterin nimellä ilkeääkin kulkea. Ikävä kyllä tarina on tosi. |
jon lord 23.08.2005 20:26:03 | |
---|
-Heh. Ootko seurannu, mitä kanttorit tekee, kun on oikein pitkä ja kuiva saarna kirkossa? Minä luen jotain joskus ,kaivelen nenää, kävelen tai torkun, mutta aina pitää olla varuillaan jotta ei käy niin kuin mulle kerran kävi. Olin omissa ajatuksissani kun pappi sano yhtäkkiä että nyt laulammekin viidennen säkeistön äskeisestä virrestä. Minä olin että mitä se sano. Jotkut lopettaa saarnan yhtäkkiä kuin seinään mutta kyllä noiden pappien tyylin oppii aika nopeasti ja osaa ennakoida mitä niiden päässä liikkuu. Äiti taisi tosiaan lukea jotain lehtiä saarnan aikaan. Velipoika meni aina tupakille saarnan aikana , kerran sano mulle että jos toi pappi lopettaa niin aloita virsi, minä olin pienessä paniikissa. Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa |
M.i.k.key 23.08.2005 20:30:32 | |
---|
Kuulin että Mikkey teki yhden virheen vuonna 2004. Siitä kohisi popparipiirit. Sitäkään virhettä ei kuullut oikein kukaan; ainakaan yleisössä. Shh, mä oon yrittänyt peitellä tuota mun menneisyyttä kun sattu pikku huteja. Mut mitä sitä kieltämään, se yks 1/16-tilu oli vähän liian taakse soitettu, ei svengannu. Mä lopetan nää hommat! |
R.Syke 23.08.2005 20:43:20 (muokattu 24.08.2005 09:09:55) | |
---|
Shh, mä oon yrittänyt peitellä tuota mun menneisyyttä kun sattu pikku huteja. Mut mitä sitä kieltämään, se yks 1/16-tilu oli vähän liian taakse soitettu, ei svengannu. -Kerran luulin, että olin väärässä, mutta erehdyin. Onneksi. |
poppamies 23.08.2005 23:58:23 | |
---|
Minä olen kyllä soittanut väärin. Viimeks keväällä -76. G strings are for strippers |
Jami 24.08.2005 00:06:35 | |
---|
Minä olen kyllä soittanut väärin. On tullu tavaksi sanoa että ei keikkaa ilman sooloa. Mielenrauhaani se on häirinny Viimeks keväällä -76. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |