zorro 23.08.2005 18:30:48 | |
---|
Nonii nyt sain testausvaiheeseen dod440 filtterin.. Mulla on noita johtimia tuossa paljaillaan ja vahingossa käsi hipasi tuon led/ldr systeemin johtimia ja tuosta pääsi sellainen ultimaattinen envelope filter ujellus, ja siitä lähtien se tulee aina jos potikat on täysillä. eli ennen sitä ujellusta ei tullu.. Joten haluaisin tietää, että mikähän osa mulla meni vituilleen tuossa.. ledi vai ldr? |
SirElwood 23.08.2005 18:37:25 (muokattu 23.08.2005 18:37:40) | |
---|
En ollenkaan osaa auttaa tuon pulman ratkaisemisessa, mutta mistä olet hankkinut sen led/ldr hommelin? |
zorro 23.08.2005 18:48:26 (muokattu 23.08.2005 18:55:30) | |
---|
En ollenkaan osaa auttaa tuon pulman ratkaisemisessa, mutta mistä olet hankkinut sen led/ldr hommelin? ihan ite säädin kahdesta ldr:stä ja yhdestä ledistä. eli siis tein rizlapaketin suikaleesta sellasen paketin johon tungin ne sisälle.. tuo on vään väliaikanen patentti ihan vaan testatakseni toimiiko edes koko hökötys.. toimihan se. pitää vielä tehdä hienosäätöjä ja testailla eri ledejä ja erilaisia paketteja jne.. |
nyt se päästää helvetinmoista oskillointia.. vaihtelin ledejä, joten siinä ei ainakaan ledi ole rikki.. eli DOD440 systeemistä on kyse. elikkä se toimi kunnes minä hipasin vahingossa led/ldr systeemin johtimia. mikä siinä on menny paskaksi? |
2N3904 24.08.2005 14:15:39 | |
---|
Hakuammuntaa, mutta onko varma, että LDR:ien jalat eivät koske toisiinsa paketin sisällä (tai vielä pahempaa, jalka mennyt poikki?). Lisäksi jos ledin valo lankeaa kovin epätasaisesti, tyyliin niin, että toinen LDR saa lähes kaiken valon ja toinen ei juuri lainkaan valoa, voisi ehkä seurata jotain tämän tapaista. Ovatko vastukset R7-R10 ja konkat C5-C7 (GGGadgetin piirikaavion numeroinnin mukaisesti) varmasti asiallisesti kiinni? kalamies#22 >-)))>
-Tieto lisää tuskaa, tiedottomuus ennakkoluuloja- |
zorro 24.08.2005 14:36:12 (muokattu 24.08.2005 14:37:10) | |
---|
Hakuammuntaa, mutta onko varma, että LDR:ien jalat eivät koske toisiinsa paketin sisällä (tai vielä pahempaa, jalka mennyt poikki?). Lisäksi jos ledin valo lankeaa kovin epätasaisesti, tyyliin niin, että toinen LDR saa lähes kaiken valon ja toinen ei juuri lainkaan valoa, voisi ehkä seurata jotain tämän tapaista. Ovatko vastukset R7-R10 ja konkat C5-C7 (GGGadgetin piirikaavion numeroinnin mukaisesti) varmasti asiallisesti kiinni? kyllä niiden pitäisi olla kiinni, ja ldr:ät pitäisi olla kunnossa. korostan tosiaan että tuon koko vian sai aikaiseksi pieni hipaisu jompaan kumpaan, joko ldr:n tai lediin. jalat ei saanut kontaktia toisiinsa hipaisun johdosta. |
zorro 14.11.2005 16:33:55 (muokattu 14.11.2005 16:55:40) | |
---|
Nyt sain tilattua saksasta VTL5C4/2 osia kaksi kappaletta. toisen osan kiinnitin tuohon envelope filtteriin ja se lopetti toimimasta. Miten saisin mitattua että toimiiko nuo osat edes jotka tilasin? eipä mittään, mulla on väärinpäin tuo osa. jaa siinöä ilmenee sama vika vaikka on oikeinpäin |