No niin. Mä kuuntelin kaikkia noista. Sävellyksinä musta...melkeinpä loistavia! Tai siis, henk. koht. mä vaan pidin niistä. Iskeviä, ja aika taitavastikin soitettuja, kekseliäästi sävellettyjä. Varsinkin siinä mielessä että yhellä kitaralla tehtyjä. Plussaa musiikista siis. Sitten se negatiivinen palaute. Laulusta mä en tykännyt. Ei se huonoa ole, harjottelulla varmasti paranee. Mutta, mun mielestä vokaalinen osuus saa kokonaisuuden kärsimään. Anteeksi vaan. |
No niin. Mä kuuntelin kaikkia noista. Sävellyksinä musta...melkeinpä loistavia! Tai siis, henk. koht. mä vaan pidin niistä. Iskeviä, ja aika taitavastikin soitettuja, kekseliäästi sävellettyjä. Varsinkin siinä mielessä että yhellä kitaralla tehtyjä. Plussaa musiikista siis. Sitten se negatiivinen palaute. Laulusta mä en tykännyt. Ei se huonoa ole, harjottelulla varmasti paranee. Mutta, mun mielestä vokaalinen osuus saa kokonaisuuden kärsimään. Anteeksi vaan. Kiitos palautteestasi, rakentava kritiikki on aina kohdallaan. Muita kommentteja? |