mr_m 15.06.2005 23:37:30 | |
---|
Terve, haluaisin vielä liittyä onnellisten BCA2000 käyttäjien rintamaan. Ostin BCA2000:n talvella, ja siitä saakka olen käyttänyt sitä ilman mitään ongelmia. Olen myös pitänyt sen toiminnallisuudesta, koska kotipuuhasteluun ei välttämättä tarvi tuon laitteen lisäksi mikseriä. ADATtia en ole kokeillut, mutta ajatuksena olisi sekin. Terv. M |
Karva-Aarne 23.08.2005 10:45:53 | |
---|
Oottekos asennelleet jo nuo uudet ajurit ver.2.1.0.6? Kannattaako noita ajureita ruveta päivittämään? Pelottaa, että kun homma toimii nykyisellään melko hyvin, niin jos uudet ajurit tuottaa ongelmia, pää leviää. "Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa |
JariK 23.08.2005 11:33:46 | |
---|
Mä kokeilin tota vehettä ADA8000 kanssa... 2.1.0.6 ajurit toimi aikansa hienosti kunnes jonain päivänä ne toimi n. joka toisella tai kolmannella käynnistyskerralla ja myöhemmin ei enää ollenkaan. Mielenkiintoista. 2.0.0.5 ajureilla se pelas mut viivettä ei enää oikein saanu tarpeeks pieneks (alle 10ms) ilman drop-outteja, joten palautin koko paskan ja tilasin presonuksen firepodin. ASIO4ALL ajureilla se toimi moitteetta mut silloin tuli kans viivettä mun makuu vähä liikaa (todellinen input viive ehkä n.20ms tai enemmän). Rähmikää vaan ajurien kanssa. Hermot menee ennemmin tai myöhemmin. ;) Infoa: http://bcontrol.bc.funpic.org/ |
Lisään viel että kyl ne uudetkin ajurit varmaan saa toimimaan jollain parin päivän väännöllä mut mun mielestä aikaa pitäs käyttää sillä äänittämiseen eikä hiusten repimiseen, joten sen takia vaihdoin luotettavampaan (ja laadukkaampaan). |
Karva-Aarne 24.08.2005 09:14:21 (muokattu 24.08.2005 09:15:02) | |
---|
aikaa pitäs käyttää sillä äänittämiseen eikä hiusten repimiseen, joten sen takia vaihdoin luotettavampaan (ja laadukkaampaan). Tämä on tietysti harvinaisen totta, mutta mulla on kyllä tuo pehringeri toiminu oikein hyvin. Tosin käyttö on ollut enimmäkseen audion nauhottamista, ei midiä, joten latenssit on voinu pitää täysilläkin tarvittaessa. edit: 8 raitaa ADA:n kautta tulee ainakin ongelmitta. "Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa |