Aihe: Nyt riitti "asiakaspalvelu" yksityistilaisuuksissa
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
ninmari
22.08.2005 16:16:24
Kerran törmäsin sellaiseen tosi tiukkaan naispuoliseen riivinrauta-hovimestariin joka oli varsinainen ilonpilaaja ja tuli kieltämään encoreiden soittamisen.

Oltiin just vedetty viimeiset valssit ja tietysti tyyptillisesti niin että valomerkki tulla räpsyy vikan säkeistön aikana.Kansa vaati äänekkäästi lisää ja oltais kyllä ilman muuta soitettu mut tää täti tuli mesuamaan että soitto loppuu valomerkkiin ja sillä sipuli..kun muutenhan jengi tanssisi vaikka aamuun asti!!=)

Eipä siinä auttanut kuin pahoitella yleisölle ja toivottaa hyvät yöt.Henkilökunnan kanssa kun pitää pysyä väleissä jos haluaa vielä palata samaan paikkaan uudelleenkin keikalle..Kyllä taisi yleisökin hiukan huomautella asiasta tälle hovimammalle.

Että tämmöistäkin voi sattua.=)Onneksi se vaikuttaa poikkeukselta,yleensä encoret saa soittaa valomerkin jälkeenkin.
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Retku
22.08.2005 16:29:30
Kaikesta huolimatta - ja kun ei odottanut todellakaan yhtään mitään - keikka meni hyvin. Suuri kiitos jämäkälle juontajalle, joka laittoi kaikki sukulaiset todella hyvin ruotuun!!! Kerrankin asiallinen tyyppi, joka osaa sanoa myös "ei" kaiken maailman toivomuksille.

Jep. Pakko olla asiasta näin keikan jälkeen Teemun kanssa samaa mieltä. Tuo lauantainen keikka oli ehdottomasti loistava hääkeikka. Yleisö jorasi kivasti mukana, lieneekö sitten osasyynä se että osa vieraista oli irlantilaisia...

Oikeistaan iltaa synkisti ainoastaan se tosiasia että tulin keikalta palatessani rullanneeksi yhden hirven 15km enne kotia... (prkl)
Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä!
jon lord
22.08.2005 19:20:53
Ei meillä niin erikoisesti kyrpiintymisestä johdu, mutta jos annat pirulle pikkusormen niin vie koko käden eli jos suostut soittamaan vähän yli sovitun ajan, niin vaaditaan lisää ja lisää ja sama "tappelu" siitä tulee, lopetat milloin tahansa.

Meillä Purple Societyssä setti loppuu Smokeen ja sillä siisti. Kerran jengi lauloi ja taputti 10 min. meitä takaisin mutta sanoin ettei mennä. Kukaan ei ollut yleisöstä silti pahoillaan päinvastoin. Ei makeaa mahan täydeltä.On pyritty siihen että muilla keikoilla yksi encore on kaksi nopeaa biisiä ja sillä siisti.
Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa
uruttaja
22.08.2005 19:25:09
1 - 2 riittää. Päihtyneitten encoreturakaisten annetaan hakata vaikka aamuviiteen, siis privaattibileissä. Näin tuntuu tekevän moni muukin.
Notefix
22.08.2005 20:13:46

Tämä oli sitten vihoviimeinen huttukeikka mitä mä teen. Vannon sen tässä ja nyt. Käsi sonorin tuplapedaalin laukun päällä. stana.

No huh...mä jätän kyllä sen ekankin tekemättä. Saitte vakuuttuneeksi! Onhan kaikissa jutuissa omat huonot puolensa, mutta joku roti sentään!
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
isojussi
22.08.2005 20:16:12 (muokattu 22.08.2005 20:16:39)
No huh...mä jätän kyllä sen ekankin tekemättä. Saitte vakuuttuneeksi!...

Lähe joskus mun messiin - vedetään vaikka duolla. Palvelu pelaa ja liksa on kohillaan....

EDIT: ja pystö on A-luokkaa...:D
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Notefix
22.08.2005 20:25:34

ja liksa on kohillaan....

Jos näin on, kyl mä sitte lähden!
manjaana
22.08.2005 20:51:57 (muokattu 22.08.2005 20:52:39)
No huh...mä jätän kyllä sen ekankin tekemättä. Saitte vakuuttuneeksi! Onhan kaikissa jutuissa omat huonot puolensa, mutta joku roti sentään!

Oon seuranu näit privat-keikkoja täällä ja en mä kyllä jymmärrä meit tallaajia... ;o(

Mulla oli aikoinaan häissäni vimpan päälle pumppu, kallis ku helevetti, mutta tiesin mitä halusin. Häävalssit neuvoteltiin etukäteen, itseasias viel niin, että olisin vaihtanu, mut bändin edustaja(basisti) totesi, että kyllä taittuu.. Edeltävänä päivänä soitteli, josko sais roudata jo silloin, mikä sopi mulle hyvin, kivempihan se oli kattaa pöytiä, kun pojat tsekkas siinä kamat kondikseen ja soittelivat meille vähän hunppaa extrana, me saatiin hyvä mieli ja pojat saivat tulla myöhemmin siihen h-hetkeen sitten.. Itsestään selvyys oli, että bändille sama palvelu kun vieraille, tosin isännän pullosta sitten bändille sitä extraa..

Lopetus sovittiin tyyliin, sit kun jengiä alkaa tipahtelee, vois lopetella, toki takarajakin oli sovittu..

Onko tää nykyaika oikeasti näin persiistä, kyselee asioista sopiva turis...
notkee ku ratapölkky..
omarklah
22.08.2005 20:58:26

Onko tää nykyaika oikeasti näin persiistä, kyselee asioista sopiva turis...

Pääsääntöisesti hääkeikat menee ihan jees, mutta joukkoon mahtuu aina tilaisuuksia, jotka menee persiilleen.
Ja juuri ne tietysti jää aina kaivelemaan tuonne otsanahan taa...
Tää sit sanois tälleen...
isojussi
22.08.2005 21:54:54
Jos näin on, kyl mä sitte lähden!

Llllloistavaa - pidän mielessä!
Notefix
22.08.2005 22:15:23

Llllloistavaa - pidän mielessä!

Hoho...muista että hinta on sit kohdallaan!
Janus
22.08.2005 22:17:33
Hoho...muista että hinta on sit kohdallaan!

"Tonni käteen, en roudaa." ;)
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
isojussi
22.08.2005 22:19:44
"Tonni käteen, en roudaa." ;)

Ei se kaukanakaan siitä oo....

Ja kyl mä voin roudata, jos saan Noten säestään - se on kuulemma kova, sano Pussy....:D
poppamies
22.08.2005 22:44:23

Kuopus lähtinoin kolme vuotta sitten. "Ammattimuusikko". Käy keikoilla pitkin eurooppaa.
G strings are for strippers
ÄM
22.08.2005 23:43:42

Kyllähän se nyt encoret aina pitää vetää, mutta hirveen kauas ei uskalla lavalta lähteä, lopettavat vielä takaisin huutamisen.

Yleensä kaks nopeeta ja jos vielä kiljuvat, niin sit vielä joku hidas, mutta positiivisella latauksella oleva; ei mitään "ranteet auki ja lämpimään suihkuun"-biisiä, jää vaan ihmisille ikävä fiilis (Älkää muuten menkö kylmään suihkuun, saattaa haavat tyrehtyä). Sitten vaan slovarin perään heti levy soimaan, sellaisella volyymilla, että ilta ei tunnu kuitenkaan katkeavan siihen, muttei liian kovaa, ettei kamojen purkaminen ja musiikin lopulta kokonaan sammuminen aiheuta ongelmia. Sillai, että saliin jää sellanen mukava jatkoille lähtö tunnelma.
isojussi
23.08.2005 09:27:25
Palatakseni alkuperäseen aiheeseen: Tuli taas mieleen selaillessani Naimisiin.infon sivuja, että huolestuttavissa määrin häistäpyritään tekemään supertäydellisiä ja "parempia", kuin muilla. Tää helvetin kilpavarustelu johtaa siihen, että jos jollain on ollut häissään joku yksityiskohta, ohjelmanumero tai leikki, se on ängettävä väkisin mukaan.

Häistä alkaa tulla vaaleenpunasia sillisalaattihelvettispektaakkeleita, joissa ei kellään oo enää kivaa.

Suhteellisuuden taju katoo ja kun homma alkaa kusta pelkkää mahdottomuuttaan onnistumisien ja aikataulujen puolesta, ollaan hampaat kireellä ja alapaine niin korkeella, että pitäis olla paineastialuokituksen piirissä.

Totuushan on, että ei esim. hermoheikko kaaso tai puolihumalainen bestman pysty semmosta showta enää pitään hanskassa, vaan sekin olis ammattilaisen hommaa.

Kun enne saatto jopa pelkkä hanuristi (= kiusallinen puliukko) riittä luomaan juhlatunnelman niin nykyään bändinkin tars olla stadionluokan 10-miehinen bilebändi, joka hanskaa vähintään 347 erilaista musiikkityyliä, on liikkeellä valtavalla valo- ja äänikalustolla - ja mahtuu 2x2 metrin tilaan.

Mutta mitäs me näistä.....

Sinänsä hienoo, että häihin satsataan nykyisin entistä enemmän rahaa = Enemmän liksaa orkesterille.
uruttaja
23.08.2005 09:40:12
Ylemmästä Isoj:lle komppia. Häätilaisuuksiin satsataan rahaa paljon enemmän kuin vaikkapa 10 vuotta sitten. Joten ottakaa hyvät veljet rahat pois kuleksimasta.
isojussi
23.08.2005 09:41:35
Aivan. Kuinka tymä pitää olla, että myy hääbändin kaksnumeroisella summalla per jätkä.
uruttaja
23.08.2005 09:42:17
Aivan. Kuinka tymä pitää olla, että myy hääbändin kaksnumeroisella summalla per jätkä.

Erittäin tyhmä, jopa pölijä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)