Aihe: Cool Britannia
1 2 3 4
mr_b
22.08.2005 21:33:40

Pois brittipopin ystävät täältä ja avatkaa tv kakkoselta nyt. Vielä tulee 20 minuuttia täyttä tavaraa.
I had a Commorde, 64, had to score.
Stain
22.08.2005 21:42:50
Perkeles, unohdin. Vissiin Oasis on siinä? Onko joku uusi live vai näyttävätkö bändien vanhoja vetoja?
Would you believe in love at first sight, Yes I’m certain that it happens all the time.
ydinaukio
22.08.2005 22:00:20
Radioheadin olin nähnyt (tietysti), mutta Spiritualized ja Verve olivat aivan hemmetin kovia. Jason Piercen coolius on jotain aivan käsittämätöntä.
M.i.k.key
22.08.2005 22:01:43
Vanhoja vetoja taisi olla. Sivusilmällä välillä surffasin sille kanavalle. Keane ja Coldplay tuli ainakin nähtyä. Kiva että tuommoisia pienempiäkin isojen orkesterien livesoitto-ohjelmia tehdään edelleen. Ei välttämättä Suomessa mutta ainakin Briteissä...
Mä lopetan nää hommat!
N_Bates
22.08.2005 22:08:23

90-luvulta valuttiin pikkuhiljaa nykypäivään. Oli kyllä hemmetin kovia bändejä paljon! Varsinkin radioheadin julmetun rock meininki teki vaikutuksen, sillä olen tutustunut lähinnä bändin konesurinatuotantoon.

Kumma kun fst aina osaa tommosta laatua lähettää. suomenkielinen musaohjelmisto on jotain latotansseja vaan.
Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen!
Bonham
22.08.2005 22:31:10 (muokattu 22.08.2005 22:45:25)
Perkeles, unohdin. Vissiin Oasis on siinä? Onko joku uusi live vai näyttävätkö bändien vanhoja vetoja?

Olihan se... kyllä teki pahaa poikien raiskatessa/tulkitessa Beatlesia...

Ohjelmaa katsoessa tuli taas kovasti mieleen se, miten vähän maailmassa on hyviä laulajia... pihinää, huutoa ja mölinää kyllä riittää
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
mr_b
22.08.2005 22:41:19 (muokattu 22.08.2005 22:49:05)

Ohjelmaa katsoessa tuli taas kovasti mieleen se, miten vähän maailmassa on hyviä laulajia... pihinää, huutoa ja mölinää kyllä riittää

Pah. Vaikkakin Libertines oli aivan luokattoman huono (mutta ainoa joka sai aikaan vähän riehumista yleisössä), ja Blurin ja hiukan yllättäen Franz Ferdinandin soittotiukkuus oli suunnilleen oman yhtyeen tasoa.

Mutta n. 700-jäseninen Spiritualized-inkarnaatio vetämässä Come Togetheria oli aika massivista kuultavaa, harmillista että käänsin vasta sen puolivälissä kanavalle. Mitäs sitä ennen tuli?

Ja nuohan olivat siis pätkiä Jools Hollandin showsta, jonka ideana on, että joka ohjelmassa 3 yhtyettä vetää livenä 2-3 biisiä. Olis kiva Suomessakin tuollainen.
I'll be lonesome when I'm gone.
rok
22.08.2005 22:46:17
Verve veti hienosti. On toi Drugs don't work kyllä mahtava biisi, ei voi mitään :)
"Floor it, that's technical talk!"
Jake24-25
22.08.2005 22:48:04
Olihan se... kyllä teki pahaa poikien raiskatessa Beatlesia...

Tästä olen täysin eri mieltä. Minusta tuo Oasiksen versio "I am the Walruksesta" on loistava ja hyvä esimerkki miten toisen biisistä voi tehdä omannäköisensä version säilyttämällä silti alkuperäisen biisin fiiliksen. Tämän voisi laittaa myös "cover parempi kuin originaali"-ketjuun, mutta laitan myös tähän: Oasiksen versio "I am the Walruksesta" on aivan eri luokkaa kuin The Beatlesin alkuperäisversio joka sekin on kuitenkin ihan hyvä.

Katsoin osittain "Cool Britanniaa" ja oli kyllä hienoa nähdä 90-luvun parasta rockia taas pitkästä aikaa. Tämäntyyppisiä ohjelmia voisi katsella muitakin, jotka käsittelisivät eri vuosikymmeniä tai teemoja esim. 80-luku, Glam-rock, Proge jne.
"Why I use the Orange AD5? - Cool, compact combo that I dig using." Jake T
Bonham
22.08.2005 22:50:27
Tästä olen täysin eri mieltä. Minusta tuo Oasiksen versio "I am the Walruksesta" on loistava ja hyvä esimerkki miten toisen biisistä voi tehdä omannäköisensä version säilyttämällä silti alkuperäisen biisin fiiliksen. Tämän voisi laittaa myös "cover parempi kuin originaali"-ketjuun, mutta laitan myös tähän: Oasiksen versio "I am the Walruksesta" on aivan eri luokkaa kuin The Beatlesin alkuperäisversio joka sekin on kuitenkin ihan hyvä.

Katsoin osittain "Cool Britanniaa" ja oli kyllä hienoa nähdä 90-luvun parasta rockia taas pitkästä aikaa. Tämäntyyppisiä ohjelmia voisi katsella muitakin, jotka käsittelisivät eri vuosikymmeniä tai teemoja esim. 80-luku, Glam-rock, Proge jne.

No juu, mä olen aika jäävi tähän keskusteluun... koko ohjelma munsta täynnä jonninjoutavaa vinkunaa... Manics oli kyllä hyvä (mutta siinä onkin hyvä laulaja)... ei tule tuota aikaa ja bändejä ikävä
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
McNulty
22.08.2005 22:53:05
Näin Manic Street Preachersin "A Design For Life"-biisin... hyvä kipale! Sit tulikin Stereophonics ja mie siirryin katsomaan Simpsoneita subarulta muistaakseni :)
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Jani The Rock
22.08.2005 22:58:40

Hitot popista, brittirockabilly ja -blues rulaa. Rule Britannia!
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Krice
23.08.2005 02:09:40

Näin Manic Street Preachersin "A Design For Life"-biisin... hyvä kipale!

Eroaa kivasti tavan brittipoppikuonasta, jota tuossa ohjelmassa tuli tuutin täydeltä... silti jotenkin uppouduin katsomaan, ehkä olen jonkinlainen masokisti..
HaloOfFlies
23.08.2005 10:49:00

Hemmetti kun missasin tämän. Tuleeko uusintana? Toivottavasti tulee uusintana.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Lennu
23.08.2005 12:36:25

Kyllä se varmasti kymmenen vuoden sisään tulee... minäpä näin kokonaan.

Hähä.
"Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J
zorro
23.08.2005 12:46:28
mitä sieltä tuli? livepätkiä?
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. Suhteettomat toverit #6 IMIK #34
Tympee Huttunen
23.08.2005 12:47:13
Ennen oli Manicsit, Oasis, The Verve ja monet muut tulisessa vedossa. Nyt on jotain kusenlämpimiä yhtyeitä kuten Keane, Coldplay (kyllä), Libertines. Vanhatkin bändit ovat jo seestyneet. Ei näin Britannia:/
Lennu
23.08.2005 13:00:42

Ennen oli Manicsit, Oasis, The Verve ja monet muut tulisessa vedossa. Nyt on jotain kusenlämpimiä yhtyeitä kuten Keane, Coldplay (kyllä), Libertines. Vanhatkin bändit ovat jo seestyneet. Ei näin Britannia:/

Aika kultaa muistot.
"Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J
reverend
23.08.2005 14:00:14

FST näyttää diginä keskiviikkona 24.8 klo 20.20.
"According to the tabloids, the reason that Brad Pitt and Jennifer Anniston broke up is that one of them wanted to have kids--which is the same reason the Jackson 5 broke up." - Conan O'Brien
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)