toxic 22.08.2005 21:33:25 | |
---|
Zombi, sen verran ranGGaa musiikkia tekevät. |
Feggy 22.08.2005 21:44:40 (muokattu 22.08.2005 21:47:50) | |
---|
Joo, no voin lopettaa, mutta eipä sitten kukaan mulle osannut kertoa sitä miksi Beatles niin mahtava on. Ja kyllä se nyt ihmisiä korventaa, kun bändiä arvostelee. Mutta minkäs teet. Täällä ei kyllä saa koskaan kunnon keskustelua aikaan oikein mistään ettei joku siitä hernettä nenään vetäise. No minä voin kertoa. - John Lennon & Paul McCartney ovat kaikkien aikojen laulajien top10:ssä - Nämä herrat ja George Harrison tekivät tusinoittain upeita kappaleita, jotka mielestäni kuuluvat parhaimpiin biiseihin, mitä on ikinä tehty - Macca soittaa upeasti bassoa - Georgen soittelee oikein komeita kuvioita ja sooloja - Useissa kappaleissa on upea tunnelma (esim. Helpin, Somethingin, A Day in the Lifen ja Somethingin kohdalla saan aina kylmiä väreitä - Monissa kappaleissa on hieno sanoitus (esim. In my life) - Pojissa oli tyyliä - Ne olivat hauskoja - Soittivat hemmetin tiukasti yhteen - vaikuttivat vallankumouksellisesti koko pop-musiikkiin esim. stemmalaulun, tuotannon ja tyylin suhteen. Siis munsta. Lisäksi pidän hyvin monista nykybändeistä, jotka ovat myös erinomaisia. En kuitenkaan tunne tarvetta verrata niitä Beatlesiin, joka, munsta, on maailman kaikkien aikojen paras bändi. Jos ei tykkää, niin ei sitten tykkää. Ei siinä mitään, ei ole pakko. Mutta kun kerran pyysit perusteluja, niin... |
Hmm...mä näen tän asian enemmän faktana kuin mielipiteenä. Beatles on tehny rutosti älyttömän hyviä kappaleita, ja sillä siisti. Beatles on vaikuttanut eniten niin musiikillisesti kuin ulkomusiikillisestikin muihin kuin mikään muu bändi, sekin on fakta. Beatles on myös myynyt eniten levyjä kuin mikään muu, jälleen fakta. Ja jos ihan musiikkia ajatellaan, niin se on vain ikävää jos jollekkin ei aukea. Joo, olen kanssasi samaa mieltä näistä asioista. Mutta se onkin sitten eri asia loppu pelissä kuinka paljon sitten kuitenkaan musiikilliset ansiot ovat kaikkeen vaikuttaneet. Myös sillä ajalla ja tilanteella on tähän merkityksensä. Eli ei kyse pelkästään ole siitä, että biisit olisivat koko juttu eteenpäin vieneet. Kyllähän Beatles oli kuitenkin ilmiö isolla I:llä. Only pop music can break my heart... |
Cathi777 22.08.2005 21:50:13 | |
---|
Jos ei tykkää, niin ei sitten tykkää. Ei siinä mitään, ei ole pakko. Mutta kun kerran pyysit perusteluja, niin... Siis juuri tätä kaipasinkin, että on jonkunmoisia perusteluita jos on jotain mieltä. Jaa en mä sitä, että en tykkäis, mutta lähinnä koko jutun pointti on ollut siinä arvostuksessa ja sen määrässä. Siis siinä, että kyseinen orkesteri on aivan yliarvostettu. Sehän oli siis koko jutun lähtökohta. Only pop music can break my heart... |
Feggy 22.08.2005 21:52:18 | |
---|
Siis juuri tätä kaipasinkin, että on jonkunmoisia perusteluita jos on jotain mieltä. Jaa en mä sitä, että en tykkäis, mutta lähinnä koko jutun pointti on ollut siinä arvostuksessa ja sen määrässä. Siis siinä, että kyseinen orkesteri on aivan yliarvostettu. Sehän oli siis koko jutun lähtökohta. No, minusta Beatles ei ole yliarvostettu. Joten turha tästä on vissiin väitellä. |
mr_b 22.08.2005 22:04:56 | |
---|
No minä voin kertoa. Pakko lisätä, vaikka yritin vastustaa: - joku A Day In The Life tai Tomorrow Never Knows on edellenkin aika far-out kaikkien näiden vuosien jälkeen Tosin toisaalta: - Obladi Oblada Muita aliarvostettuja yhtyeitä muinaisuudesta/lähimenneisyydestä: - The The - P.i.L. - Scott 4 - Dandy Warhols - Nits I had a Commorde, 64, had to score. |
Feggy 22.08.2005 22:41:52 | |
---|
Tosin toisaalta: - Obladi Oblada No, ei kai miltään yhtyeeltä voi vaatia aivan rikkeetöntä suoritusta. Aliarvostettuja yhtyeitä tulee kyllä mieleen noin 200, antaapa olla nyt sitten.... |
tigrushka 23.08.2005 06:13:07 | |
---|
Pakko lisätä, vaikka yritin vastustaa: - joku A Day In The Life tai Tomorrow Never Knows on edellenkin aika far-out kaikkien näiden vuosien jälkeen Jälkimmäisen jo mainitsinkin, olisi pitänyt mainita ensimmäinenkin. Vallankumouksellisia tekeleitä jotka kuulostavat edelleen ajankohtaisilta/tuoreilta. Muita aliarvostettuja yhtyeitä muinaisuudesta/lähimenneisyydestä: - The The Ehdottomasti! En ihan kauhian hyvin tunne koko tuotantoa mutta Infected ja Mind Bomb ovat käsittämättömän hienoja albumeja. I got stripes ^..^ |
NHR 23.08.2005 07:07:33 | |
---|
Deep Turtle, joo. Tuntui, että niissä jätkissä olis ollut ainesta paljon suurempaankin menestykseen. No, ehkä ei sitten ollut, mutta itse jaksan kyllä sitä musaa kuunnella edelleen. Eräs suurista ikisuosikeistani, joka myös aikoinaan Beatlejen tavoin sai kai ihan riittämiin sitä huomiota, on Abba. Se vain hieman ihmetyttää, että jos tällainen rokkijätkä sanoo Abban musiikista tykkäävänsä, niin naureskeluahan se usein aiheuttaa, toisinaan jopa vittuilua. Ne pojat osasivat mielestäni tehdä hiton hyviä biisejä, ja tytöt tietysti laulaa kohtuullisesti ja näyttää näteiltä. Mutta joskus oikein masentaa niitä sävellyksiä/sovituksia kuunnella, kun tietää, ettei itse koskaan pysty mihinkään vastaavaan... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Aerodactev 23.08.2005 07:35:46 (muokattu 23.08.2005 07:36:44) | |
---|
Se vain hieman ihmetyttää, että jos tällainen progerokkijätkä sanoo Bogart Co.:n musiikista tykkäävänsä, niin naureskeluahan se usein aiheuttaa, toisinaan jopa vittuilua. Ne pojat osasivat mielestäni tehdä hiton hyviä biisejä, ja Ressu tietysti laulaa kohtuullisesti, ja näyttää näteiltä. Mutta joskus oikein masentaa niitä sävellyksiä/sovituksia kuunnella, kun tietää, ettei itse koskaan pysty mihinkään vastaavaan... Näille kyllä sitä huomiota piisaa mutta se tuntuu lähinnä kiinnittyvän vyölaukkuihin :(
Long = progressive = good
|
NHR 23.08.2005 08:32:38 | |
---|
Näille kyllä sitä huomiota piisaa mutta se tuntuu lähinnä kiinnittyvän vyölaukkuihin :( Jep, just joku ilta kuuntelin Dance Stationin, kuulosti edelleen hyvältä levyltä minunkin korviini. Kyllähän niille kasarikuteille ja -kampauksille nyt kelpaa naureskella, mutta musiikki oli hyvää. Tai ainakin tuo yksi levy. Toisaalta onhan näihin ulkomusiikillisiin asioihin kohdistuvalla huomiolla saatu aina myytyä paljon ihan paskaakin musiikkia. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
sikanaama 23.08.2005 09:50:12 | |
---|
Tosin toisaalta: - Obladi Oblada
Opladioplada on yksi beatlesin parhaista piiseistä. Käyn salilla vain koska rakastan sinua. |
Teijo K. 23.08.2005 10:21:15 | |
---|
Opladioplada on yksi beatlesin parhaista piiseistä. Hep, kyllähän noita mollissa määkijöitä on maailma pullollaan, mutta teepä aidosti hyvä positiivinen veisu. Samaan kastiin menee Abba, loistavaa poppia alkuvuosina etenkin. "Emmää oikeen tiä, jotenki vähä nolottaa.." -Seer-o. |
Nuno 09.09.2005 18:48:04 | |
---|
En jaksanut lukea koko hässäkkää, niin en tiedä onko jo mainittu... Yhtyeet nimeltään The Scream ja DC-10. Tosi laadukasta musiikkia. Screamissa vaikuttivat kuitenkin tunnettuja nimiä kuten John Corabi, John Alderete ja Bruce Bouillet... Taas niin sanottu yhden hitin bändi (MTV:n mukaan). Itse tykkään kuin hullu puurosta. Kiitän ja lopetan Mielipiteitä on yhtä paljon kuin persereikiä... Jokaisella on oma! |
Tempura 10.09.2005 09:20:21 | |
---|
En jaksanut lukea koko hässäkkää, niin en tiedä onko jo mainittu... Yhtyeet nimeltään The Scream ja DC-10. Tosi laadukasta musiikkia. Screamissa vaikuttivat kuitenkin tunnettuja nimiä kuten John Corabi, John Alderete ja Bruce Bouillet... Taas niin sanottu yhden hitin bändi (MTV:n mukaan). Itse tykkään kuin hullu puurosta. Kiitän ja lopetan Ei sama Scream ollut missä Dave Grohl joskus ehkä soitti? THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Landola59 10.09.2005 10:19:24 | |
---|
Käärmenäyttely.. TEHKÄÄ JOTTAIN ETTÄ TÄMÄ BÄNTI PÄÄSEE JULKISUUTEEN! aivan loistavaa rässiä kertakaikkiaan! Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
Paradigma 10.09.2005 11:45:10 | |
---|
http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |
arppah8 10.09.2005 14:40:01 | |
---|
Nudge nudge wink wink... say no MORE! |
Leper Messiah 10.09.2005 15:18:41 (muokattu 10.09.2005 15:18:50) | |
---|
zombi ja red chevy Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Paradigma 10.09.2005 18:08:45 (muokattu 10.09.2005 18:10:51) | |
---|
Musta toi zombi on nyt kuitenki saanu aika hienosti huomiota ottaen huomiota ettei niillä (ilmeisesti) oo kuin 4 biisiä. :) Siis ei niin ettei sietäis, Coffin on parhaita Deatti biisei mit oon kuullu. Lahjakas kaveri toi "kuolio" muutenki. http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |